Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

Data: 2016-07-23 14:52:32
Autor: kontodogrup
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
Dobry Wszystkim :),
Czytam grupę pl.biznes.banki od dawna, nawet za czasów gdy news był jeszcze dostępny z gazeta.pl zdarzyło mi się coś napisać. Od czasu gdy zamknęli news.gazeta.pl miałem przerwę, dosyć długą.
Do rzeczy: jak to jest z umieszczaniem na grupie linków służących własnym celom typu linki afiliacyjne, reklamy własnych serwisów itp? Bo jeśli się nie mylę, to kiedyś coś takiego było niedopuszczalne i tępione?
Pytam, ponieważ miałem zamiar umieścić jakiś odnośnik do własnego w-w-w, ale obawiałem się "zjechania", że to niezgodne z netetykietą grupy. OK, wiem, że mogłem, mówiąc kolokwialnie "olać" to i pisać co mi się podoba, ale wolę się o to zapytać.
btw: teraz na news można pisać tylko z googla czy jest coś a'la dawnego news z gazeta.pl?

Data: 2016-07-23 21:21:57
Autor: witek
On 7/23/2016 4:52 PM, kontodogrup@gmail.com wrote:
[...]

Teraz nikt juz newsow nie czyta, wiec nawet opierdzielic cię nie będzie miał kto.

Data: 2016-07-24 00:03:43
Autor: Artur Miller
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
W dniu 2016-07-23 o 23:52, kontodogrup@gmail.com pisze:
Dobry Wszystkim :),
[...]
btw: teraz na news można pisać tylko z googla czy jest coś a'la dawnego news z gazeta.pl?

piszę z news.interia.pl . trzeba mieć darmowe konto mailowe, na które trzeba zajrzeć raz na 3 miesiące, bo sie blokuje. zalogowanie oczywiście odblokowuje, konta nie usuwają.

a.

Data: 2016-07-24 02:58:36
Autor: kontodogrup
W dniu niedziela, 24 lipca 2016 00:03:44 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

piszę z news.interia.pl . trzeba mieć darmowe konto mailowe, na które trzeba zajrzeć raz na 3 miesiące, bo sie blokuje. zalogowanie oczywiście odblokowuje, konta nie usuwają.

a.

oświecisz mnie czy można pisać z news interia bez konieczności konfigurowania czytnika? bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny, przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić jakiś hocki klocki po zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?
k.

Data: 2016-07-24 13:46:14
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-07-24 o 11:58, kontodogrup@gmail.com pisze:
[...]

no nie, stary dobry usenet wymaga skonfigurowania newsreadera. bramka przez www to wymysł "nie tylko dla orłów" :)

co to znaczy "nieosiągalny"? może filtrują gdzieś ICMP. Spróbuj telnet na port 119. SOA#1 - u mnie działa

a.

Data: 2016-07-24 23:03:45
Autor: witek
On 7/24/2016 4:58 AM, kontodogrup@gmail.com wrote:
[...]

Nie no co ty.
To są newsy z krwi i kosci po nntp a nie jakies bramki www.

bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
eee, wstydz sie.

bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
to sobie skonfiguruj na kazdym z nich.

bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny,

w jakim sensie?
http://news.interia.pl nie działa.
No nie działa bo to nie ta bajka czyli nie ten port i nie ten protokol.

  przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić jakiś hocki klocki po zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?

nie. jak wyzej.
wymaga czytnika

Data: 2016-07-26 08:49:08
Autor: kontodogrup
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 06:03:48 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
eee, wstydz sie.

eee, mówią, że wstyd to kraść i z d..y spaść :).
Choć to pierwsze już pewnie od dawna jest nieaktualne.

Data: 2016-07-24 20:00:33
Autor: PiteR
[...]

Czy w podpisie, za delimiterem, nie bywały linki do prywatnych stron?
To ja chyba zbyt krótko czytam grupy bo nie pamiętam tępienia za to.

Co innego za jawny spam w body = ryzyko KFa. Za lokowanie produktu podobnie KF. Za oftopy o brzozach i kodach KF. Jakby kto pytał ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-07-24 23:20:14
Autor: JaceK
On 24.07.2016 20:00, PiteR wrote:
Co innego za jawny spam w body = ryzyko KFa. Za lokowanie produktu
podobnie KF. Za oftopy o brzozach i kodach KF. Jakby kto pytał ;)

Zastanawiające jest, że taki Eneuel, który mógłby reklamować te swoje wisienki poprzez oznaczanie postów z programami partnerskimi jakimś filtrowalnym tagiem, zwyczajnie tego nie robi bo nie. Zamiast wyznawać pogląd "żyj i daj żyć" staje się zwykłym spamerem. Niektórzy mogliby dodać sobie filtr na te jego wisienki aby czytnik ich nie pokazywał i jednocześnie czytać jego posty nie-wisienkowe. No ale jemu to do głowy nie przyjdzie, bo co go obchodzą inni.. Jedyne wyjście to dodanie Eneuela do KFa.

JaceK

Data: 2016-07-24 22:59:22
Autor: witek
On 7/24/2016 4:20 PM, JaceK wrote:
Jedyne wyjście to dodanie Eneuela do KFa.

Juz dawno tam jest.
Nie widzę nawet odpowiedzi na jego posty wiec najwyrazniej wszyscy go juz tam wrzucili.

Data: 2016-07-25 11:26:31
Autor: m
On 25.07.2016 05:59, witek wrote:
On 7/24/2016 4:20 PM, JaceK wrote:
Jedyne wyjście to dodanie Eneuela do KFa.

Juz dawno tam jest.
Nie widzę nawet odpowiedzi na jego posty wiec najwyrazniej wszyscy go juz tam wrzucili.

W thunderbirdzie jest filtr na delikwenta i odpowiedzi na niego, pewnie
dla tego go nie widzisz.

Swoją drogą, to jest naprawdę super filtr (ignoruj odpowiedzi) - po
prostu Ci znika osoba w ogóle. Ja momentami zapomniaem że tutaj na
grupie grasuje Eneuel, że A.Lawa na pl.soc.prawo i kilku jeszcze innych.

Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

p. m.

Data: 2016-07-25 02:52:53
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 11:25:52 UTC+2 użytkownik m napisał:

Swoją drogą, to jest naprawdę super filtr (ignoruj odpowiedzi) - po
prostu Ci znika osoba w ogóle. Ja momentami zapomniaem że tutaj na
grupie grasuje Eneuel, że A.Lawa na pl.soc.prawo i kilku jeszcze innych.
Lawa już chyba zniknął z usenetu. Przynajmniej ja już chyba z rok jego postów nie widziałem

Data: 2016-08-23 22:59:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

"Kris" 8c79ec09-e007-444a-a4d8-db11de81cc2b@googlegroups.com

[...]

Wielu zrezygnowało, gdy jedynym tematem stała się religia, ;)
a dokładniej -- Franciszek. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-25 09:27:58
Autor: witek
On 7/25/2016 4:26 AM, m wrote:
[...]

spoko 99% jego wypowiedzi i tak jest filtrowanych bo na nie nie odpisuje. Wiec nie narzekaj.

Data: 2016-07-25 13:27:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-07-25 o 11:26, m pisze:
[...]

Też go nie widzę, a mam thunderbirda. To jakiś wbudowany filtr? Na Eneuela? How?!

Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

:)

--
Liwiusz

Data: 2016-07-25 14:48:31
Autor: m
On 25.07.2016 13:27, Liwiusz wrote:

> W thunderbirdzie jest filtr na delikwenta i odpowiedzi na niego, pewnie
> dla tego go nie widzisz.
Też go nie widzę, a mam thunderbirda. To jakiś wbudowany filtr? Na Eneuela? How?!

No ja musiałem ręcznie zaznaczyć Eneula - filtruj na podstawie
wiadomości, akcja - ignoruj odpowiedzi.

p. m.

Data: 2016-08-23 22:57:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

"m" 5795db12$0$659$65785112@news.neostrada.pl

Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

IMO ideałem jest ignorowanie anonimów i osób podpisanych jedną literką.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-23 22:55:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

"JaceK" 57953110$0$31316$c3e8da3$dd9697d2@news.astraweb.com

jednocześnie czytać jego posty nie-wisienkowe.

Są takie?

Jedyne wyjście to dodanie Eneuela do KFa.

Jest dobre, ale czy jedyne? Można zrezygnować z całego usenetu. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-26 23:44:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

<kontodogrup@gmail.com> b92eb0fd-2c1d-4214-b7ee-b184864d8430@googlegroups.com

: Do rzeczy: jak to jest z umieszczaniem na grupie linków
: służących własnym celom typu linki afiliacyjne, reklamy
: własnych serwisów itp? Bo jeśli się nie mylę, to kiedyś
: coś takiego było niedopuszczalne i tępione?

Teraz można pisać o czymkolwiek -- także o imieninach u cioci.
W ostateczności można pisać o bankach, pieniądzach, ubezpieczeniach... ;)

Ale pamiętaj o tym, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. ;

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-26 23:56:55
Autor: PiteR
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

Ale pamiętaj o tym, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. ;

Zwłasza jak sprzedają samochód, mieszkanie lub przyjmują do pracy ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-08-06 17:06:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

"PiteR" XnsA651F39E5D861PanElektronik@localhost.net

Ale pamiętaj o tym, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. ;

Zwłasza jak sprzedają samochód, mieszkanie lub przyjmują do pracy ;)

[od czego mają kobiety?]

Ważna jest sama transakcja, w wyniku której rzecz nabywa osoba potrzebująca
kosztem osoby chętnej do przekazania swego mienia osobie potrzebującej -- miłość
przede wszystkim; pieniądze są tutaj tylko dodatkiem, marnym dodatkiem.

[trzeba uważać -- teraz dookoła panuje taka hipokryzja, że miłość do pieniędzy
trzeba skrzętnie chować przed wzrokiem wścibskich, jak niegdyś chowano miłość
do słodkiej kochanki; może i w interesach coś kiedyś drgnie -- możliwe będzie
ukazywanie swego prawdziwego uczucia, jakim darzymy kobietę, o imieniu Mamona...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-09 11:16:22
Autor: PiteR
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

Zwłasza jak sprzedają samochód, mieszkanie lub przyjmują do pracy
;)

[od czego mają kobiety?]

Ważna jest sama transakcja, w wyniku której rzecz nabywa osoba
potrzebująca kosztem osoby chętnej do przekazania swego mienia
osobie potrzebującej -- miłość przede wszystkim

o yeah, make love not deal ;)

--
Piter

w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Data: 2016-08-09 15:44:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?

"PiteR" XnsA65F72ACEACC7PanElektronik@localhost.net

Coś około tego. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?