Jak to jest z obrazami faktur w PDF?

Data: 2012-01-02 21:23:59
Autor: Tomaszek
Jak to jest z obrazami faktur w PDF?
Jest sobie umowa na czas określony z Aster ( 24 okresy rozliczeniowe ) na kilka usług, podpisana we wrześniu 2011. Umowa na zasadzie promocji. Warunkiem skorzystania z promocji jest zgoda na rezygnację z otrzymywania faktur papierowych. Faktury są "pozostawiane" w e-boku operatora.
Minęło już kilka miesięcy obowiązywania nowej umowy. Faktury są w e-boku, ale też przychodzą w formie papierowej jak było do tej pory. Nie przeszkadza mi to, może być i tak, nie żądają za wysłanie na papierze żadnej dodatkowej opłaty to mi różnicy nie robi, ale...mam pytanie:

Co ich skłoniło do tego, że nadal przysyłają na papierze? Konsultant przy podpisywaniu zarzekał się, że bez udzielenia zgody na faktury w PDF z jednoczesną rezygnacją z papieru, umowa nie zostanie zawarta. Coś w przepisach się zmieniło, że muszą wystawiać fakturę na papierze?

Data: 2012-01-03 10:41:37
Autor: mArek
Jak to jest z obrazami faktur w PDF?
wg boku pierwsze 3 przychodzo potem juz nie

jk

Data: 2012-01-07 13:39:08
Autor: Uncle Pete
[...]

Bałagan, normalka. Skontaktuj się z nimi i powiedz, że nadal otrzymujesz faktury papierowe.

Piotr

Jak to jest z obrazami faktur w PDF?