Jak to jest z płacą minimalną?

Data: 2015-03-02 11:31:24
Autor: Big Jack
Jak to jest z płacą minimalną?
Oświećcie mnie, czy płaca minimalna ma wynikać z jakichś założeń, np.
stawka/h x liczba godzin = płaca minimalna, czy też wystarczy, że osiąga
się ją również przez niższą niż minimalna płacę zasadniczą + dodatki za
pracę w nocy + ewentualne "setki" za soboty i wtedy też jest wszystko
OK?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-03-02 10:43:17
Autor: jureq
Dnia Mon, 02 Mar 2015 11:31:24 +0100, Big Jack napisał(a):

[...]

Googla zamknęli?

http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html

http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,6020,skladniki-plac-
ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym.html

Data: 2015-03-03 10:23:28
Autor: Big Jack
Jak to jest z płacą minimalną?
W wiadomości
*jureq* napisał(-a):

Googla zamknęli?

http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html

http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,6020,skladniki-plac-
ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym.html

Dzięki, o to mi chodziło :)
Ale widzę, że szkoły mamy dwie:

- otwocka
http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html
"W literaturze przeważa  pogląd, że do ustawowego minimum nie należy
wliczać także dodatku za pracę w porze nocnej."

- falenicka
http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,6020,skladniki-plac-ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym.html
"Ważne: Dodatki za pracę w nocy należą do kategorii wynagrodzeń
osobowych i podlegają uwzględnieniu w wynagrodzeniu minimalnym, chyba że
dotyczą pracy nocnej w godzinach nadliczbowych."

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Jak to jest z płacą minimalną?