Jak to jest z tą "polityką rolną" ?

Data: 2009-06-06 13:16:55
Autor: Grzegorz Z.
Jak to jest z tą "polityką rolną" ?
We Włoszech 30 deko truskawek kosztuje teraz 3 euro

U nas kilo 1 euro

gdzie tkwi błąd?

Data: 2009-06-06 16:17:22
Autor: Mariusz Merta
blad tkwi w polityce oralnej...przezuwaja slowa niewlasciwe ludzie panie giez...
j.w.
poza tym warto, by naslac jakies gejstapo na tych polakow co to nie
szanuja cen wloskich...
juz widze grono namaszczonych funkcjonariuszy w polowych mundurach z
teczowymi oznakami(jak gejstapo, to gejstapo, no nie ;-))) ktorzy
dobrotliwie tlumacza rolnikom polskim, ze powinni sprzedawac
drozej...jak we wloszech to wiecej zarobia...a jak nie sprzedadza to
powinni do dolu i zniszczyc... albo dac panu do zjedzenia czy
utylizacji co na jedno wychodzi... pojecia nie mam czemu akurat przy
panu przypomnial mi sie fragment folwarku zwierzecego z nadmiarem
mleka i swiniami...ktore potem sobie to mleczko dodaly do swojej
karmy... a potem tlumaczyly, ze nie lubia ale musza... ;-)
ze tez jakis giez jak pan ich nie wspomogl w tym zboznym dziele...
szalom
Mariusz Merta

Data: 2009-06-06 22:21:41
Autor: matador
Grzegorz Z. pisze:
We Włoszech 30 deko truskawek kosztuje teraz 3 euro

U nas kilo 1 euro

gdzie tkwi błąd?

Zbierać im się nie chce. Nawet śmieci nie sprzątają.

matador.

Data: 2009-06-06 13:23:45
Autor: Grzegorz Z.

matador napisał(a):
Grzegorz Z. pisze:
> We W�oszech 30 deko truskawek kosztuje teraz 3 euro
>
> U nas kilo 1 euro
>
> gdzie tkwi b��d?

Zbiera� im si� nie chce. Nawet �mieci nie sprz�taj�.

Ale to u "arabów" na południu. Zapomniałem dodać że chodzi o Lombardię.

Data: 2009-06-06 22:24:06
Autor: Krzysztof
Jak to jest z tą "polityką rolną" ?

We Włoszech 30 deko truskawek kosztuje teraz 3 euro
U nas kilo 1 euro
gdzie tkwi błąd?
To na co czekasz - pakuj auto i jedz sprzedawac.

K.

Data: 2009-06-07 10:51:29
Autor: {heÂŽsk}
Jak to jest z tą "polityką rolną" ?
On Sat, 6 Jun 2009 13:16:55 -0700 (PDT), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

We Włoszech 30 deko truskawek kosztuje teraz 3 euro
U nas kilo 1 euro
gdzie tkwi błąd?

 w miejscu zamieszkania ;o)

--