Jak to jest z tym GPS ?

Data: 2009-08-02 22:10:34
Autor: kranu
Jak to jest z tym GPS ?
DarkDaro pisze:
Mam  Nokię 5800. Wyłączyłem sobie wspomaganie GPS aby nie bulić za dodatkowe kilobajty. GPS ma wtedy ogromne trudności z odczytaniem satelitów. Na zewnatrz w pogodny dzień nie powinno być chyba takich problemów? Problem ustępuje od razu jak włączę wspomaganie GPS. Czy Wy też tak macie ? Może ja coś źle skonfigurowałem ? Bardzo proszę o pomoc.

Też tak mam w Nokii 5800 z wyłączonym wspomaganiem - również w pogodny dzień na zewnątrz trzeba poczekać kilka minut. A w budynku to się już można wcale nie doczekać.

Data: 2009-08-03 00:51:13
Autor: cpt. Nemo
Jak to jest z tym GPS ?

Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości

Też tak mam w Nokii 5800 z wyłączonym wspomaganiem - również w pogodny
dzień na zewnątrz trzeba poczekać kilka minut.

Dla Nokii to normalne, coz od niej wymagac...

pozdrawiam,

Data: 2009-08-03 10:18:56
Autor: Romek
Jak to jest z tym GPS ?
cpt. Nemo pisze:
Dla Nokii to normalne, coz od niej wymagac...

pozdrawiam,

wiemy już wszyscy że masz obsesję na punkcie Noki, może już sobie daruj te ciągłe uwagi, innych nie przekonasz do siebie :)
r.

Data: 2009-08-24 10:53:11
Autor: cpt. Nemo
Jak to jest z tym GPS ?

Użytkownik "Romek" <romek245@lib.pl> napisał w wiadomości

cpt. Nemo pisze:
> Dla Nokii to normalne, coz od niej wymagac...

wiemy już wszyscy że masz obsesję na punkcie Noki, może już sobie
daruj
te ciągłe uwagi, innych nie przekonasz do siebie :)

Alez czy ja chce do siebie kogokolwiek przekonywac ?
Ja chce zeby sie ludzie bardzo zastanawiali zanim wyrzuca pieniadze na
marny przereklamowany produkt :)

Pozdrawiam Leszek

Data: 2009-08-03 12:58:15
Autor: Seba
Jak to jest z tym GPS ?
Dnia Sun, 02 Aug 2009 22:10:34 +0200, kranu napisał(a):

DarkDaro pisze:
[...]

E71 - ze złapaniem sygnału bywa różnie. Zwłoka jest zauważalnie większa
aniżeli w Pda Asusa - ale jak już złapie sygnał, to spokojnie mogę go
włożyć do kieszeni wewnętrznej w kurtce i dziala jak trzeba (uzywam tego
bardzo czasami jeżdżąc na moto).

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-08-03 19:17:22
Autor: Benek
Jak to jest z tym GPS ?

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5yrxy9nda9hk$.khub39a5ua9w$.dlg40tude.net...
[...]

Do E71 da się dokupić legalną mapę np Garmin ?
czytałem że są problemy z polskimi znakami tzn ich nie ma a oprogramowanie Garmina ma trudności z prawidłowym znajdywaniem niektórych nazw miejscowości z polskimi znaczkami.

Data: 2009-08-03 21:13:13
Autor: qwerty
Jak to jest z tym GPS ?
Użytkownik "Benek" <aspamojsedowoli_@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5764k$scp$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To chyba zależy jaka jest mapa (gpmapa widzi nazwy z polskimi i bez polskich znaków).

Data: 2009-08-04 09:01:34
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak to jest z tym GPS ?
On Mon, 3 Aug 2009 19:17:22 +0200, "Benek"
<aspamojsedowoli_@gazeta.pl> wrote:

[...]

E71 ma slot na kerte SD? W E61 wykorzytywałem TomTom-a właśneina
karice miniSD.

Zdrówko

Jak to jest z tym GPS ?