Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...

Data: 2012-10-29 09:11:23
Autor: wieslav
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...
Witam.
No ... i .... kupiłem..... Dokładnie taki model:
http://www.mydigitaldiscount.com/transcend-pdu3-usb-3.0-expansion-card-pci-express-adapter-for-desktops-ts-pdu3/
Sprzedawca nawijał, że to najnowszy i dobry model z możliwością zasilania
przez molex lub sata. W rzeczywistości są te dwa gniazda do zasilania. Tutaj
widać to trochę lepiej na drugim zdjeciu od góry:
 http://www.techhypermart.com/pc-parts/transcend-pdu3-usb-3-0-expansion-card.htmlKontrolernie pracuje jednak bez zasilania. Nie widzi wtedy nawet pendriva!Nie wiemczy to dlatego, że przedostatni pin jest krótszy (co widać nazdjęciu wdrugim linku) i nie jest zasilany? Sterowników oczywiście w pudełkunie byłowięc ściągnąłem z tego miejsca:http://th.transcend-info.com/Support/DLCenter/index.asp?axn=SRH2&ModNo=283&ItemID=TS-PDU3&Controller=Oczywiście te na dole bo były dedykowane do kontrolera ze złączemzasilaniasata.I teraz do testów. Podpinam dysk USB 3 i......rozczarowanie....! Transfer wyższy od USB2 tylko dwukrotnie!!! A gdzie teobiecane X 10?Oczywiście, że nie liczyłem na taką prędkość ale myślałem, żebędziezbliżona do tej z jaką kopiuje/przenoszę w kompie między dyskami Sataczyli100MB/s. A tutaj od 4 do 64MB/s. Tak, tak, nieraz kopiuje/przenosinawet 4MB/s i nie wiem dlaczego. Dopiero jak zatrzymam kopiowanie aż dyskSata sięuspokoi i wznowię to rusza z większą szybkością. I zupełnie nie wiemdlaczego tak zamula?PozdrawiamWieslav

Data: 2012-10-29 16:59:17
Autor: Andy Niwinski

"wieslav" <wieslav54@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:508e3a3c$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spacja i Enter też ci się popsuła... Jeśli chcesz od kogoś pomocy, to go szanuj.

Data: 2012-10-29 20:10:55
Autor: wieslav
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...

Spacja i Enter też ci się popsuła... Jeśli chcesz od kogoś pomocy, to go
szanuj.

Uwierz, że naprawdę szanuję! I zupełnie nie wiem dlaczego tak sie wysłało.
Jak pisałem wszystko wyglądało OK.

Data: 2012-10-29 23:00:07
Autor: Tomasz Jasiński
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 29 Oct 2012 09:11:23 +0100  doszła do mnie wiadomość <508e3a3c$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
 od "wieslav" <wieslav54@wp.pl>  :
[...]

Po tym opisie nie da się nic wywnioskować.
Wykonaj testy za pomocą ATTO Disk Benchmark, CrystalDiskMark czy
HdTach lub HdTune, za pomocą Gsmartcontrol lub CrystalDiskInfo sprawdź
SMART dysku.

--
"Kolista więź łączy bladawców z robotami. Najpierw, skutkiem zakulgania
 śluzu ilastego na brzegu morskim, powstają istoty klejkie, białawe,

Data: 2012-11-01 21:25:52
Autor: m4rkiz
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:508e3a3c$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
Sprzedawca nawijał, że to najnowszy i
dobry model z możliwością zasilania przez molex lub sata.

byc moze

Kontrolernie pracuje jednak bez zasilania.

a czemu mialby?
uwazasz ze te zlacza zasilajace wlutowali dla jaj?

Podpinam dysk USB 3 i......rozczarowanie....! Transfer wyższy od USB2
tylko dwukrotnie!!! A gdzie teobiecane X 10?

spytaj producenta dysku i jego kontrolera usb

Data: 2012-11-02 12:06:53
Autor: PC
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...
Na początku jest szybciej bo zapewne system ładuje pliki z lokalnego dysku do bufora w RAM-ie. Końcowa prędkość to rzeczywista prędkość interfejsu. Zmierz czas przesyłania jakiegoś dużego pliku stoperem.

PC

Data: 2012-11-02 19:27:47
Autor: m4rkiz
"PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> wrote in message news:k709gl$oi9$1news.task.gda.pl...
Końcowa prędkość to rzeczywista prędkość interfejsu.

tylko o ile dysk i interfejs sata-usb sa szybsze niz owa karta ktora wsadzil

a tego nie wiemy

Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...