Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...

Data: 2012-10-29 16:59:17
Autor: Andy Niwinski
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...

"wieslav" <wieslav54@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:508e3a3c$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
No ... i .... kupiłem..... Dokładnie taki model:
http://www.mydigitaldiscount.com/transcend-pdu3-usb-3.0-expansion-card-pci-express-adapter-for-desktops-ts-pdu3/
Sprzedawca nawijał, że to najnowszy i dobry model z możliwością zasilania
przez molex lub sata. W rzeczywistości są te dwa gniazda do zasilania. Tutaj
widać to trochę lepiej na drugim zdjeciu od góry:
http://www.techhypermart.com/pc-parts/transcend-pdu3-usb-3-0-expansion-card.htmlKontrolernie pracuje jednak bez zasilania. Nie widzi wtedy nawet pendriva!Nie wiemczy to dlatego, że przedostatni pin jest krótszy (co widać nazdjęciu wdrugim linku) i nie jest zasilany? Sterowników oczywiście w pudełkunie byłowięc ściągnąłem z tego miejsca:http://th.transcend-info.com/Support/DLCenter/index.asp?axn=SRH2&ModNo=283&ItemID=TS-PDU3&Controller=Oczywiście te na dole bo były dedykowane do kontrolera ze złączemzasilaniasata.I teraz do testów. Podpinam dysk USB 3 i......rozczarowanie....! Transfer wyższy od USB2 tylko dwukrotnie!!! A gdzie teobiecane X 10?Oczywiście, że nie liczyłem na taką prędkość ale myślałem, żebędziezbliżona do tej z jaką kopiuje/przenoszę w kompie między dyskami Sataczyli100MB/s. A tutaj od 4 do 64MB/s. Tak, tak, nieraz kopiuje/przenosinawet 4MB/s i nie wiem dlaczego. Dopiero jak zatrzymam kopiowanie aż dyskSata sięuspokoi i wznowię to rusza z większą szybkością. I zupełnie nie wiemdlaczego tak zamula?PozdrawiamWieslav

Spacja i Enter też ci się popsuła... Jeśli chcesz od kogoś pomocy, to go szanuj.

Data: 2012-10-29 20:10:55
Autor: wieslav
Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...

Spacja i Enter też ci się popsuła... Jeśli chcesz od kogoś pomocy, to go
szanuj.

Uwierz, że naprawdę szanuję! I zupełnie nie wiem dlaczego tak sie wysłało.
Jak pisałem wszystko wyglądało OK.

Jak to jest z tym USB3 - Cz.II - Rozczarownie...