Jak to jest z tym zameldowaniem?

Data: 2014-02-11 06:02:20
Autor: Kris
Jak to jest z tym zameldowaniem?
W dniu wtorek, 11 lutego 2014 12:59:32 UTC+1 użytkownik cte napisał:
Powiedzcie mi jak mam wymusić na Urzędzie Miasta, Sądzie itp żeby podatek za nowy dom wysyłał na adres tego nowego domu, tam gdzie jestem zameldowany, tam gdzie jestem w księgi wieczyste wpisany a nie tam, gdzie rok temu mieszkałem????
Podejść do Urzędu Miasta i podac adres na który ma byc wysyłana korespondencja.
Ja tez w ostatnich latach 3 razy adres zmieniałem i większych problemów z urzędami nie było- podawałem nowy adres i korespondencja doichodziła.
Najgorzej jest z ZUSem bo większośc korespondencji przychodzi na mój aktualny adres ale np jeszcze w zeszłym roku jeden list przyszedł na adres gdzie już od kilkunastu lat nie mieszkam i nie jestem zameldowany. Widocznie mają różne bazy danych i nie wszędzie zaktualizowali.

Data: 2014-02-11 15:16:08
Autor: Michał Jankowski
W dniu 11.02.2014 15:02, Kris pisze:
[...]

I do wszystkich sądów w całym kraju?

Po to chyba jest ten meldunek, żeby urzędy pisały na adres zameldowania?

   MJ

Data: 2014-02-11 10:56:46
Autor: Kris
W dniu wtorek, 11 lutego 2014 15:16:08 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

Po to chyba jest ten meldunek, żeby urzędy pisały na adres zameldowania?
Obowiązek meldunkowy znika chyba od stycznia przyszłego roku.

Data: 2014-02-12 01:06:50
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-02-11 15:16, Michał Jankowski pisze:

I do wszystkich sądów w całym kraju?

VS

Po to chyba jest ten meldunek, żeby urzędy pisały na adres
zameldowania?

Jeśli 1 moja rada nie zadziała - wymeldować się do nikąd.
Wszelkich konsekwencji unikniesz z racji tego, że zawsze będziesz miał możliwość podważenie faktu doręczenia wyroku/decyzji.

A jeśli chcesz być "uczciwy" w 100 %, to wymeldować się do nikąd i dać ogłoszenie w "komunikatach", że wymeldowałeś się do nikąd, ale korespondencję odbierasz pod adresem ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-02-13 16:50:11
Autor: noname
Rafał \"SP\" Gil wrote:

[...]

Bzdura, przez 4 lata miałem w dowodzie "BRAK".
Niczego nie złatwi, co krok problem, w każdym papierku trzeba podac adres.
Najczęściej chcą wpisywać _ostatni_adres_ - zresztą chyba w razie czego obowiązuje ich "ostatni adres zameldowania".

W tym kraju nie daje rady przebrnąć "bez adresu". Wszelkie papierki go wymagają, urzędnicy jak ne wiedzą co zrobić to wpisują głupoty i spadaj.
Rozwiązania:

1. Zamldować się u kolegi/ciotki/... - tak aby było dogodnie.
2. lub (chyba na 1/2 roku) można na poczcie złożyć wniosek o przekierowanie poczty na inną placówkę (miałem, nie pamiętam czy wszystko można było (np. z US mprzekierować).

ps. Jak chciałem fakturę za internet od providera na ciut inny adres - to mi dane firmy zmienili na ten zły adres (i taka FA dostałem pocztą czyli korespondecyjny = dane firmy), w meritum banku podałem inny korespondencyjny - to na wyciągu też miałem w danych firmy zamiast właściwego - ...no..korespondencyjny :) - podobno po moim zgłoszeniu poprawili, ale ja wcześniej skasowałem "adres do korespondencji" w panelu klienta,
itd. itp. .. B I U R W O K R A C J A nie da ci spokojnie żyć, zawsze będziesz przeklinał

Data: 2014-02-14 11:16:11
Autor: Aicha
W dniu 2014-02-11 15:02, Kris pisze:

[...]

:) Ja kilkanaście lat temu miałam w ZUSie dwa konta - na nazwisko panieńskie i pomężowskie. Nie przypominam sobie, abym wraz z nazwiskiem zmieniła PESEL czy datę urodzenia.

Jak to jest z tym zameldowaniem?