Jak to jest z tym zameldowaniem?

Data: 2014-02-12 01:04:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jak to jest z tym zameldowaniem?
W dniu 2014-02-11 12:59, cte pisze:

Powiedzcie mi jak mam wymusić na Urzędzie Miasta, Sądzie itp

Powiadomić je o zmianie adresu. W/w urzędy/przedsiębiorstwa wbrew pozorom nie dysponują szklaną kulą.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-02-12 09:06:54
Autor: Michał Jankowski
W dniu 12.02.2014 01:04, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2014-02-11 12:59, cte pisze:

Powiedzcie mi jak mam wymusić na Urzędzie Miasta, Sądzie itp

Powiadomić je o zmianie adresu. W/w urzędy/przedsiębiorstwa wbrew
pozorom nie dysponujÄ… szklanÄ… kulÄ….

No przecież powiadomił, dokonując obowiązku meldunkowego.

   MJ

Data: 2014-02-12 01:10:35
Autor: Kris
Jak to jest z tym zameldowaniem?
W dniu ¶roda, 12 lutego 2014 09:06:54 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
No przecież powiadomił, dokonuj±c obowi±zku meldunkowego.
Nie bardzo. Zameldował się i ok ale korespondencje niekoniecznie może chciec otrzymywac na adres zameldowania.

Data: 2014-02-13 10:55:20
Autor: cte
W dniu 2014-02-12 10:10, Kris pisze:> W dniu ¶roda, 12 lutego 2014 09:06:54 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
> Nie bardzo. Zameldował się i ok ale korespondencje niekoniecznie może chciec otrzymywac na adres zameldowania.

Ta... na pewno chcę odbierać tam, gdzie od roku nie mieszkam. Po co cała ta afera z zameldowaniem stałym, czasowym, unieważnianiem dowodów? Mam od drzwi do drzwi chodzić i każdemu meldować posłusznie że adres ZAMIESZKANIA i ZAMELDOWANIA zmieniłem? U mnie UM mie¶ci się pod trzema (co najmniej - tyle znam) adresami.

PS wszędzie widzę "adres zamieszkania/zameldowania" i "adres do korespondencji - o ile jest różny od zameldowania/zamieszkania" - a w urzędach to działa inaczej?

Data: 2014-02-13 02:44:49
Autor: Kris
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 10:55:20 UTC+1 użytkownik cte napisał:
Ta... na pewno chcę odbierać tam, gdzie od roku nie mieszkam.
Różnie to bywa.
Np u mnie- ja+żona+ córka mieszkamy razem w domu(ADRES1).
Córka jednak jest zameldowana pod ADRESEM2(ze względu na pasuj±ca nam rejonizację szkoły)
Żona jest zameldowana pod ADRESEM3
Korespondencję odno¶nie wszytkich osób chemy otrzymywac na ADRES1.
I oprócz sporadycznych pomyłek ZUS korespondencja dociera prawidłowo

PS wszędzie widzę "adres zamieszkania/zameldowania" i "adres do korespondencji - o ile jest różny od zameldowania/zamieszkania" - a w urzędach to działa inaczej?
Powinno działac tak samo.
U mnie to przynajmniej tak działa.

Data: 2014-02-14 11:21:22
Autor: Aicha
W dniu 2014-02-13 11:44, Kris pisze:

Np u mnie- ja+żona+ córka mieszkamy razem w domu(ADRES1).
Córka jednak jest zameldowana pod ADRESEM2(ze względu na pasuj±ca nam rejonizację szkoły)
Żona jest zameldowana pod ADRESEM3

A czy wci±ż nie jest tak, że co najmniej jeden rodzic musi być zameldowany tam gdzie dziecko (a raczej odwrotnie, ale sens ten sam)?

--
Nie ma na tym ¶wiecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
w¶ród czworonogów lew jest najsroższy, a w¶ród wężów drakon najdzikszy,

Data: 2014-02-14 02:47:39
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 14 lutego 2014 11:21:22 UTC+1 użytkownik Aicha napisał:
A czy wci±ż nie jest tak, że co najmniej jeden rodzic musi być zameldowany tam gdzie dziecko (a raczej odwrotnie, ale sens ten sam)?
A nie mam pojęcia.
U nas nikt problemu nie robił póki co.

Jak to jest z tym zameldowaniem?