Jak to jest z tymi LED-ami?

Data: 2012-09-20 17:00:24
Autor: Filip
Jak to jest z tymi LED-ami?
W dniu 2012-09-20 13:42, tο pisze:

Czy pojawiły się wreszcie jakieś sensowne LED-owe zamienniki tradycyjnych
P21W i P5/21W?

Tak.

Chodzi mi oczywiście o zbliżoną jasność do oryginału.

Pfff!

Jeśli tak, to jak je rozpoznać w morzu LED-owego chłamu?

Nie pacz na chińskie śmietniki.

PS. Tak, chciałbym zamontować w moim Polonezie Trucku Royu. :))

Super.

Data: 2012-09-20 15:23:46
Autor: tο
Jak to jest z tymi LED-ami?
Filip wrote:

[...]

Jak próbujesz trollować to postaraj się być oryginalny i zabawny, bo póki co wychodzi Ci to żałośnie. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-09-20 18:16:10
Autor: huri_khan
Jak to jest z tymi LED-ami?
Dnia 20 Sep 2012 15:23:46 GMT, tο napisa(a):

Jak prbujesz trollowa to postaraj si by oryginalny i zabawny, bo pki co wychodzi Ci to aonie. :)

aosny to jeste ty i twj polonez. Znowu ldujesz w KF-ie

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-09-20 16:25:19
Autor: tο
Jak to jest z tymi LED-ami?
huri_khan wrote:

Żałosny to jesteś ty i twój polonez. Znowu lądujesz w KF-ie

No proszę, kolejny głupek, tym razem chwalący się wszem i wobec czyje posty filtruje, jakby to kogokolwiek poza nim interesowało. :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-09-20 20:49:28
Autor: dddddd
Jak to jest z tymi LED-ami?
W dniu 2012-09-20 18:25, tο pisze:
huri_khan wrote:

Żałosny to jesteś ty i twój polonez. Znowu lądujesz w KF-ie

No proszę, kolejny głupek, tym razem chwalący się wszem i wobec czyje
posty filtruje, jakby to kogokolwiek poza nim interesowało. :D

przefiltruj go za karę do katalogu "nabija kabzę zachodnim koncernom" ;)

Lukasz

Data: 2012-09-20 20:02:57
Autor: tο
Jak to jest z tymi LED-ami?
dddddd wrote:

przefiltruj go za karę do katalogu "nabija kabzę zachodnim koncernom" ;)

Pewnie dlatego jest taki pobudzony. Wydał mnóstwo pieniędzy na auto zaprojektowane przez księgowych, przepełnione zawodną elektroniką i zazdrości mi mojego Poloneza Trucka Roya!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-09-22 10:10:08
Autor: Gotfryd Smolik news
Jak to jest z tymi LED-ami?
On Thu, 20 Sep 2012, Filip wrote:

W dniu 2012-09-20 13:42, t pisze:

Chodzi mi oczywicie o zblion jasno do oryginau.

Pfff!

  Czemu?
  Nie chce olepia ;)

pzdr, Gotfryd