Jak to jest z tymi SUvami

Data: 2009-04-30 15:00:03
Autor: Ghost
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:gtc5p6$ajv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Coraz bardziej wszystko ekologiczne oparte na nowych technologiach mniej paliwożernych itd

A jak sie wjedzie w miasto to co drugi to SUV
po co komu taka honda CRV?

Bo SUVy drogie som i od razu widac, ze szyszka (w miejscu glowy).

Data: 2009-04-30 15:06:41
Autor: krzysiek82
Jak to jest z tymi SUvami
Ghost pisze:
Bo SUVy drogie som i od razu widac, ze szyszka (w miejscu glowy).

Jak widzę SUV`a to zwykle w środku siedzi nowobogacki burak który innych ma za śmieci a siebie za króla szos i co to on nie jest. Wtedy chce mi się śmiać :)

--
krzysiek82

Data: 2009-04-30 15:09:17
Autor: Usrobo
Jak to jest z tymi SUvami
krzysiek82 pisze:
Ghost pisze:
[...]

bo ?

ps nie mam suva, mam punto, i nie czyje sie poniżony czy niedowatościowany, mam takie auto jakie potrzebuję.
bede chcial suva i bedzie to dla mnie korzystne to co bede burakiem wy ciebie ?

co masz za auto ? golfa w dizlu ?

michal

Data: 2009-04-30 15:19:03
Autor: fiber
Jak to jest z tymi SUvami
Usrobo pisze:

bede chcial suva i bedzie to dla mnie korzystne to co bede burakiem wy ciebie ?

Ja nie wiem co jest korzystnego w posiadaniu suva jezeli jezdzisz nim przeważnie po miescie.
Zgadnij kto najbardziej narzeka że w centrum nie ma gdzie zaparkowac albo ze sa takie małe miejsca parkingowe (wg normy 230x503)?

Data: 2009-04-30 15:46:12
Autor: Jacek Osiecki
Jak to jest z tymi SUvami
Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:19:03 +0200, fiber napisał(a):
Usrobo pisze:
bede chcial suva i bedzie to dla mnie korzystne to co bede burakiem wy ciebie ?
Ja nie wiem co jest korzystnego w posiadaniu suva jezeli jezdzisz nim przeważnie po miescie.

Akurat w mieście ma istotną zaletę... siedzisz wyżej i zdecydowanie więcej
widzisz - dzięki temu łatwiej ominąć korki itd. :)

No i jeszcze dochodzą panie co chcą SUVa, żeby się w nim bezpiecznie czuć ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-04-30 19:47:31
Autor: Robert Rędziak
Jak to jest z tymi SUvami
On Thu, 30 Apr 2009 15:19:03 +0200, fiber <fiber@fiber.pl> wrote:

Ja nie wiem co jest korzystnego w posiadaniu suva jezeli jezdzisz nim przeważnie po miescie.

 Po pewnej podróży międzymiastowej zaliczonej suwakiem (Tucson
 2.0) stwierdzam że:

 - jest to doskonale zmarnowane 140KM (dynamika moim zdaniem
   żadna),
 - doskonale zmarnowane paliwo (przy rozsądnej prędkości na
   autostradzie chleje toto ze 14l/100; ja bym mógł puszczać z
   dymem nawet 20l/100km, gdyby tylko przekładało się to na
   banana na gębie),
 - cicho nie było (pewnie gdyby mieć wersję 2.8V6, czy ile ona
   tam miała, to byłoby to trochę przyjemniejsze auto,
   przynajmniej silnik by był cichszy),
 - siedzi się jak na kiblu, czego osobiście nie cierpię -- gdybym
   chciał jeździć ciężarówką, kupiłbym sobie Stara, a gdy
   spojrzałem z ,,wyższością'' na kierowcę Forestera, to już w
   ogóle poczułem się jak tirman.

Zgadnij kto najbardziej narzeka że w centrum nie ma gdzie zaparkowac albo ze sa takie małe miejsca parkingowe (wg normy 230x503)?

 To jeszcze zależy jak duży, Tucson jest stosunkowo małym
 suwakiem. Ale oczywiście, szczególnie panie brylują w bogatym
 parkowaniu czymkolwiek. A suwakiem? Dwa miejsca w diabły jak
 nic.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-30 22:25:19
Autor: Damian / EXCAR group
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Robert Rędziak"
- jest to doskonale zmarnowane 140KM (dynamika moim zdaniem
  żadna),
2.0 Crdi w Tusconie dosc fajnie sie sprawuje. Jak na pseudosuva to nawet niezle sie jezdzi.

- doskonale zmarnowane paliwo (przy rozsądnej prędkości na
  autostradzie chleje toto ze 14l/100; ja bym mógł puszczać z

Sprawny Tuscon tyle nie pali. Musiales jechac jakims "kapciem" :)

Data: 2009-04-30 20:38:54
Autor: Robert Rędziak
Jak to jest z tymi SUvami
On Thu, 30 Apr 2009 22:25:19 +0200, Damian / EXCAR group
<w-w-w@t-n-c.pl> wrote:

- jest to doskonale zmarnowane 140KM (dynamika moim zdaniem
  żadna),
2.0 Crdi w Tusconie dosc fajnie sie sprawuje. Jak na pseudosuva to nawet niezle sie jezdzi.

 Może daje trochę ciekawsze wrażenia, jak się turbo rozdmucha,
 ale wedle suchych liczb jest tak samo smutne jak 2.0 benzyna.

- doskonale zmarnowane paliwo (przy rozsądnej prędkości na
  autostradzie chleje toto ze 14l/100; ja bym mógł puszczać z

Sprawny Tuscon tyle nie pali. Musiales jechac jakims "kapciem" :)

 To ile Twoim zdaniem bierze benzynowy Tucson przy prędkościach
 przelotowych w okolicy 140-160 utrzymywanych przez prawie cały
 czas na odcinku około 170km?

Data: 2009-04-30 23:58:35
Autor: Damian / EXCAR group
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Robert Rędziak" <
To ile Twoim zdaniem bierze benzynowy Tucson przy prędkościach
przelotowych w okolicy 140-160 utrzymywanych przez prawie cały
czas na odcinku około 170km?

Przepraszam bo myslalem ze mowiles o DIESLU ktory tez ma cos kolo 140KM.
Benzyna moze tyle spalic co napisales.

Pozdr.

Data: 2009-05-01 07:16:15
Autor: Pan Piskorz
Jak to jest z tymi SUvami
To ile Twoim zdaniem bierze benzynowy Tucson przy prędkościach
przelotowych w okolicy 140-160 utrzymywanych przez prawie cały
czas na odcinku około 170km?

11-12,
nic więcej,

a jak zechcesz nie przekraczać 120 to poniżej 10 z czterema osobami na pokładzie da radę,

dysponuję kilkumiesięcznym egzemplarzem z przebiegem 12kkm i jak na auto o takich wymiarach, nie pali tucson dużo,

jak byłeś załadowany?
coś na dachu było?

Data: 2009-05-01 08:07:37
Autor: Robert Rędziak
Jak to jest z tymi SUvami
On Fri, 1 May 2009 07:16:15 +0200, Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> wrote:
[...]

 Ta jest. Opór aerodynamiczny rośnie liniowo, a świnie latają.
 Chyba że zajebiste liczydło na desce się myli, w co bardzo
 wątpię. (Skasowałeś wynik przed podróżą? Bo ja skasowałem
 dopiero przed kursem powrotnym i nagle się okazało, że z
 niewiarygodnych, średnich 10-ciu z kawałkiem, wyrabianych przez
 ostatnie kilka-kilkanaście tysięcy km, zrobiło się około 14-u).

a jak zechcesz nie przekraczać 120 to poniżej 10 z czterema osobami na pokładzie da radę,

 Na autostradzie to ja chcę jechać, a nie podziwiać widoczki.
 Zwłaszca że na takiej A2 nie ma czego podziwiać.

dysponuję kilkumiesięcznym egzemplarzem z przebiegem 12kkm i jak na auto o takich wymiarach, nie pali tucson dużo,

 Same here.

jak byłeś załadowany?
coś na dachu było?

 Całe dwie osoby na pokładzie, pusty bagażnik i nic na dachu.

Data: 2009-05-01 11:32:59
Autor: DoQ
Jak to jest z tymi SUvami
Robert Rędziak pisze:

[...]

Hehehe, zebys wiedzial jak czesto ludziska nie kasują (niektórzy nawet nie wiedzą że można:)). Później ma średnią 11l/100km z przejechanych 9999km glownie po trasie i na zapytanie "ile spala w miescie?" odpowiedz brzmi "no 11/100!" :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-01 11:56:08
Autor: bratPit
Jak to jest z tymi SUvami
[...]

ogólnie podawanie średniego spalania "w mieście" to hasło które nic nie mówi,
jak mnie ktoś pyta ile mnie pali to np zgodnie z ostatnim odczytem mówię 11,5L/100km a on " masz coś zepsute, mi z tym samym silnikiem pali 7,5L a w katalogu producenta 8,5L" taa, chłop zapomniał że mieszka w mieście które ma 50tys mieszkańców i korków tam raczej nie uświadczy, a mnie średnia prędkość wychodziła 15km/h...
brat

Data: 2009-05-01 12:08:25
Autor: DoQ
Jak to jest z tymi SUvami
bratPit pisze:

[...]

A to swoją drogą.
Dla niektórych 4 domy na krzyż i znak terenu zabudowanego to już miasto :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-01 12:00:51
Autor: Marcin Stankiewicz
Jak to jest z tymi SUvami
Dnia Fri, 01 May 2009 11:32:59 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

Hehehe, zebys wiedzial jak czesto ludziska nie kasują (niektórzy nawet nie wiedzą że można:)).

Dlatego dobrym rozwiązaniem są dwa liczniki ;-) Jeden "stały", drugi
"dzienny" który samoczynnie się kasuje np. po 2-godzinnym postoju.

i na zapytanie "ile spala w miescie?" odpowiedz brzmi "no 11/100!" :)

+30% :)

"Kobiety nie bij nawet kwiatem."

Data: 2009-04-30 15:19:08
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Jak to jest z tymi SUvami
Usrobo pisze:
co masz za auto ? golfa w dizlu ?

Krzysiek ma punto w dizlu

Data: 2009-04-30 15:25:12
Autor: Alex81
Jak to jest z tymi SUvami
In article <gtc8gr$1lu4$6@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...
> co masz za auto ? golfa w dizlu ?

Krzysiek ma punto w dizlu

Golfa też. Bądź "dopiero co" miał ;>

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-30 16:09:26
Autor: krzysiek82
Jak to jest z tymi SUvami
Usrobo pisze:
ps nie mam suva, mam punto, i nie czyje sie poniżony czy niedowatościowany, mam takie auto jakie potrzebuję.

i racja tak powinno być

bede chcial suva i bedzie to dla mnie korzystne to co bede burakiem wy ciebie ?

tego zdania do końca nie zrozumiałem

co masz za auto ? golfa w dizlu ?

Nie mam punto z dieslem a nie w dieslu. Chociaż golf także stoi w garażu jako auto awaryjne.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-30 17:36:37
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Jak to jest z tymi SUvami
krzysiek82 pisze:
bede chcial suva i bedzie to dla mnie korzystne to co bede burakiem wy ciebie ?

tego zdania do końca nie zrozumiałem

jesli bedzie mial suv'a bo z pewnych wzgledow bedzie to dla niego na reke, to czy nadal bedzie burakiem

Data: 2009-04-30 17:53:46
Autor: Szymon Machel
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości

Nie mam punto z dieslem a nie w dieslu. Chociaż golf także stoi w garażu jako auto awaryjne.

Jak takie awaryjne to sie pozbądź rzęcha :-)

Szymon

Data: 2009-04-30 18:12:59
Autor: p
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gtcc0j$23n$2nemesis.news.neostrada.pl...
Nie mam punto

Jak nie masz punto, to MaszPunto Ci pomoże :-)

Data: 2009-05-01 20:11:43
Autor: Pa_blo
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gtcc0j$23n$2nemesis.news.neostrada.pl...

Nie mam punto z dieslem a nie w dieslu. Chociaż golf także stoi w garażu jako auto awaryjne.

A nie lepiej sprzedac oba gowna i kupic cos porzadnego?

Picasso

Data: 2009-05-02 12:28:00
Autor: p
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:gtfein$ii1$1nemesis.news.neostrada.pl...
A nie lepiej sprzedac oba gowna i kupic cos porzadnego?

Porządne to jakie ?

Data: 2009-05-03 01:15:31
Autor: Pa_blo
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "p" <p@rs.tu> napisał w wiadomości news:gth77l$kvr$1news.wp.pl...

Porządne to jakie ?

Np sprawne Punto...

Picasso

Data: 2009-05-04 16:34:27
Autor: krzysiek82
Jak to jest z tymi SUvami
Pa_blo pisze:
A nie lepiej sprzedac oba gowna i kupic cos porzadnego?

Picasso

A nie lepiej nic nie pisać, zamiast wypisywać głupoty i robić z siebie kretyna:)?

--
krzysiek82

Data: 2009-05-05 00:27:10
Autor: Pa_blo
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gtmuhf$dr2$1atlantis.news.neostrada.pl...

A nie lepiej nic nie pisać, zamiast wypisywać głupoty i robić z siebie kretyna:)?

Kretyna robisz z siebie Ty, udajac, ze wszystkie rozumy zjadles udzielajac sie w 99% watkow wypisujac swoje madrosci...

Miales jedno badziewie, kupiles nastepce ktory tez sie kaszani... Taki specjalista przy doradzaniu a kupil zajezdzone auto??

Picasso

Data: 2009-04-30 15:07:59
Autor: Usrobo
Jak to jest z tymi SUvami
Ghost pisze:

[...]

znowu nie przesadzajmy
samochod nie jest odbiciem portfela

znam ludzi co mają nówkę merca, a groszem nie śmierdzą, auto to cale ich życie
i znam ludzi co mają starą vektrę, a spokojnie moglby sobie kupić nowe
volvo ;)

nie kazdy musi żyć dla auta, nie kazdy musi sie autami pasjonować

michal

Data: 2009-04-30 15:34:55
Autor: Ghost
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gtc7rf$fq6$4news.onet.pl...
Ghost pisze:

[...]

Nie zrozumiales. Oczywiscie, ze nie jest - sam jestem przykladem. Ale drogi samochod to sposob na "postaw sie, a zastaw sie" - jak ktos nie ma kasy, to takie autko sluzy do zwalczania kompleksow.

Data: 2009-04-30 15:47:32
Autor: Tadeusz
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Ghost" < napisał w wiadomości news:...

 jak ktos nie ma kasy, to takie autko sluzy do zwalczania kompleksow.

a jak ktoś ma kasę ?
to co wtedy: spiskowa teoria się rypła ?

Data: 2009-04-30 16:10:23
Autor: Ghost
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtca64$879$1pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "Ghost" < napisał w wiadomości news:...

 jak ktos nie ma kasy, to takie autko sluzy do zwalczania kompleksow.

a jak ktoś ma kasę ?
to co wtedy: spiskowa teoria się rypła ?

Nie, bywaja ludzie ktorym po prostu takie auto jest potrzebne.

Data: 2009-04-30 16:26:31
Autor: Tadeusz
Jak to jest z tymi SUvami

[...]

potrzebne mówisz...
a to dopiero ciekawe?

że niby do czego?
bo w każdej branży będzie bardziej funkcjonalna propozycja,
np. do wożenia cegieł i drabin - pickup
do wożenia 4 liter - limuzyna
do offroad'u - prawdziwa terenówka
do lansu - cabrio
itd.

Nadzwyczajne jest jak wiele osób ignoruje taż ważny czynnik
jak kaprys: chcę bo akurat taki chcę, bo mi się podoba
a w dodatku ma pewne zalety:
ma wyższy prześwit i większe koła,
nie boisz się wjechać na wysoki krawężnik żeby nie
urwać osłon pod siilnikiem, jak złapiesz pobocza to też
nic się nie dzieje, po dziurach też łatwiej przejechać
a i napęd na 4 się czasem przyda...

Jeżeli koszule podobają mi się niebieskie a buty czarne
i takie sobie kupuję to to też jest przedłużanie penisa???

Żeby nie było: nie mam SUV ale może sobie kiedyś kupię
Stać mnie bez zadłużania się na pół życia :)

Data: 2009-04-30 17:01:27
Autor: Ghost
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtccf6$96v$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Zdecuduje sie co chcesz powiedziec, bo jak na razie wypadasz glupkowato - najpierw drwisz "ze niby do czego?", a potem wymieniasz do czego.

Data: 2009-04-30 19:32:35
Autor: Tadeusz
Jak to jest z tymi SUvami
Użytkownik "Ghost" < napisał w wiadomości newpl...

[...]

sorry, ale głupkowato to jest nie umieć czytać ze zrozumieniem...
spróbuję więc jeszcze raz ci to wytłumaczyć:
SUV jest autem które ma pewne zalety i pewne wady,
natomiast nie ma takiej kategorii w której byłby niezastąpiony
w sensie czystej "potrzeby" bo zawsze będzie coś lepszego,
ergo ludźmi kupującymi suv'a nie kieruje potrzeba w sensie
czysto użytkowym...
Badanie ludzkich potrzeb i preferencji to cała skomplikowana
dziedzina nauki i przypisywanie powiększaniu penisa
i nadymaniu ego wszystkiego co się nie rozumie też
jest głupkowate...

Data: 2009-04-30 20:24:25
Autor: p
Jak to jest z tymi SUvami

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:49f9e0ba$0$29409$f69f905mamut2.aster.pl...

Przyjemnie jest dowalić innemu, ze jest gorszy, by się samemu dowartościować.
Powód nieważny. Może być samochodowy.
Tak było, jest i będzie ? Miłość bliźniego ?

Data: 2009-04-30 20:55:32
Autor: Ghost
Jak to jest z tymi SUvami

[...]

Ohoh.

[...]

Robiles badania?

Badanie ludzkich potrzeb i preferencji to cała skomplikowana
dziedzina nauki

No wlasnei.

Data: 2009-04-30 19:50:36
Autor: Robert Rędziak
Jak to jest z tymi SUvami
On Thu, 30 Apr 2009 16:26:31 +0200, Tadeusz <t@spam-nie.onet.pl>
wrote:

ma wyższy prześwit i większe koła,

 Większość suwaków ma prześwit niewiele większy od przeciętnej
 osobówki.

nie boisz się wjechać na wysoki krawężnik żeby nie
urwać osłon pod siilnikiem,

 Za to boisz się np. pokaleczyć wypaśną alufelgę.

a i napęd na 4 się czasem przyda...

 Jeśli jest to napęd na cztery, a nie 2+2.

Data: 2009-05-04 15:32:29
Autor: kamil
Jak to jest z tymi SUvami

"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:gtccf6$96v$1pippin.nask.net.pl...

[...]

"Eee stary, ale zes sobie zone wybral. Taka jakas... ciemne wlosy ma. Ja to mysle, ze blondynki sa lepsze do lansu w barze. I jakas taka wysoka, pewnie ubrania na nia drogie, bo ja mojej w Tesco kupuje sukienki na przecenie. I mowisz ze nie wstaje o 5 zrobic ci kanapek do fabryki? A to wiesz, ja bym takiej zony nie chcial..."

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-30 16:11:29
Autor: krzysiek82
Jak to jest z tymi SUvami
Ghost pisze:
Ale drogi samochod to sposob na "postaw sie, a zastaw sie" - jak ktos nie ma kasy, to takie autko sluzy do zwalczania kompleksow.

To fakt w polsce auto jest nadal synonimem luksusu i statusu społecznego, zwłaszcza u ludzi którzy nie mieli długi nic a teraz złapali boga za nogi.

--
krzysiek82

Jak to jest z tymi SUvami