Jak to jest z tymi SUvami

Data: 2009-04-30 15:16:54
Autor: Maverick
Jak to jest z tymi SUvami
jowar wrote:
Coraz bardziej wszystko ekologiczne oparte na nowych technologiach mniej paliwo¿ernych itd

A jak sie wjedzie w miasto to co drugi to SUV
po co komu taka honda CRV?

Np kupiles mieszkanie na nowym Wilanowie :D

Na czym to polega ¿e ka¿dy chce miec taki pancerny poci±g....

Nie kazdy, chociaz SUVa/Vana chcialbym kiedys miec dla wygody podrozowania z dziecmi (ale jeszcze ich nie mam).

Gdzie ta ekologia ?

Ekologia to obecnie najlepszy sposob zarabiania kasy, chyba nie wierzysz, ze koncerny robia male autka dla swojej przyjemnosci lub dla srodowiska?

Poza tym dzieki ekologii mozna wytlumaczyc wiele bzdurnych podwyzek.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-04-30 16:14:04
Autor: krzysiek82
Jak to jest z tymi SUvami
Maverick pisze:
Ekologia to obecnie najlepszy sposob zarabiania kasy, chyba nie wierzysz, ze koncerny robia male autka dla swojej przyjemnosci lub dla srodowiska?

Poza tym dzieki ekologii mozna wytlumaczyc wiele bzdurnych podwyzek.

Ekologia to fikcja, chyba żadne nowe auto no może jakieś 1.0 czy coś nie spala mnie niż stary golf :) a przecież wyprodukowanie nowego auta to także spore zanieczyszczenie środowiska. Ktoś kiedyś obliczał, że nowe auto musiałoby przejechać ok 400tyś km i spalać o 1l mniej od auta zastępowanego żeby bilans dla środowiska był korzystny. Tylko teraz pytanie które nowe auto tyle przejedzie :)?

--
krzysiek82

Data: 2009-04-30 17:37:43
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Jak to jest z tymi SUvami
krzysiek82 pisze:
Ekologia to fikcja, chyba żadne nowe auto no może jakieś 1.0 czy coś nie spala mnie niż stary golf :)

hint - sklad spalin

Data: 2009-04-30 19:37:13
Autor: Robert Rêdziak
Jak to jest z tymi SUvami
On Thu, 30 Apr 2009 15:16:54 +0200, Maverick
<maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> wrote:

Nie kazdy, chociaz SUVa/Vana chcialbym kiedys miec dla wygody podrozowania z dziecmi (ale jeszcze ich nie mam).

 A co jest takiego wygodnego w SUV-ie w porównaniu do du¿ego
 kombi czy vana?

 r.
robert rêdziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkê na kropeczkê:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-30 21:42:31
Autor: p
Jak to jest z tymi SUvami

U¿ytkownik "Robert Rêdziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrngvjvf9.994.rekinlazarus.wkurw.org...
A co jest takiego wygodnego w SUV-ie w porównaniu do du¿ego
kombi czy vana?

Wiêksze ko³a, inne taborety, siedzisz jak w dostawczaku,  baga¿nik miewaj± mniejszy.
SUV dla miastowych jest modn± nowo¶ci±. Jest dro¿szy od ludowozu. S±siad takiego nie ma:-)

Data: 2009-05-04 15:48:17
Autor: Neochild
Jak to jest z tymi SUvami
Użytkownik "Maverick" :
[...]

Jasne, czy wy widzicie cos poza wlasnym nosem na tym swiecie?
Jakich podwyzek? Ekopodatek??
Wiesz, że istnieją na swiecie związki i organizacje, niekoniecznie stricte proekologiczne,
 jak np Unia Europejska, które na szczęście (także twoje i twoich potomkow)
prowadzą, między innymi, polityke zmierzającą do ratowania odpowiednich
proporcji biotycznych w naturalnym środowisku naszej planety?
Stąd pojawiają się normy, ktorym muszą dotrzymać kroku producenci
samochodow.
.a to, ze ktos przy okazji na tym zarobi to zadne zjawisko.
Te sam ktoÅ› gdyby nie mial okazji zarobic tutaj, skubnÄ…Å‚ by NAS w innym
momencie.

Data: 2009-05-04 16:04:31
Autor: sop3k
Jak to jest z tymi SUvami
Użytkownik "Maverick" :

> [...]
Te sam ktoÅ› gdyby nie mial okazji zarobic tutaj, skubnÄ…Å‚ by NAS w innym momencie.

O ku***!

Data: 2009-05-04 16:37:11
Autor: Maverick
Jak to jest z tymi SUvami
Neochild wrote:
U¿ytkownik "Maverick" :
[...]

Jakich podwyzek? Ekopodatek?? Wiesz, ¿e istniej± na swiecie zwi±zki i organizacje, niekoniecznie stricte proekologiczne,
 jak np Unia Europejska, które na szczê¶cie (tak¿e twoje i twoich potomkow)
prowadz±, miêdzy innymi, polityke zmierzaj±c± do ratowania odpowiednich proporcji biotycznych w naturalnym ¶rodowisku naszej planety?
St±d pojawiaj± siê normy, ktorym musz± dotrzymaæ kroku producenci
samochodow. .a to, ze ktos przy okazji na tym zarobi to zadne zjawisko.
Te sam kto¶ gdyby nie mial okazji zarobic tutaj, skubn±³ by NAS w innym momencie.

a kysz, a kysz!!

ratowanie odpowiednich proporcji biotycznych  przez EU :D  dobry zart

Jak czepiamy sie rynku moto - to popatrz na wykorzystanie eko i oplaty z tym zwiazane np przy wjazdach do centrum miast - mozesz wjechac , ale placisz wiecej. Jezdzac codziennie taniej jest kupic nowe auto. A teraz gwozdz programu - auto na gaz (znacznie mniej spalin) ma liczone zanieczyszczenia jak dla benzyny :D a wiec nikogo nie obchodzi aktualna szkodliwosc. Podobnie z wiekiem auta - zanieczyszczenia liczone jak dla nowego auta.

Co do ekoterrorystow (np w Warszawie) to zdanie mam wyrobione - po kilku osobistych doswiadczeniach i poznaniu czesci tego srodowiska.