Jak to jest z tymi SUvami

Data: 2009-04-30 15:26:53
Autor: J.F.
Jak to jest z tymi SUvami
Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:gtc5p6$ajv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Coraz bardziej wszystko ekologiczne oparte na nowych technologiach mniej paliwożernych itd
A jak sie wjedzie w miasto to co drugi to SUV
po co komu taka honda CRV?
Na czym to polega że każdy chce miec taki pancerny pociąg....
Widze, że swiat oszalał na punkcie suvów  Gdzie ta ekologia ?

Widac po prostu ekologia idzie na smietnik gdy o wlasna d* chodzi :-)
[nie u wszystkich].

Bardziej istotna jest ekonomia .. ale moze niektorzy sobie powiedzieli ze pali ile pali, stac ich.

A po co SUV .. niektorym odpowiada. Wygodnie sie siedzi, duzy bagaznik w miare potrzeby, trojka dzieci sie zmiesci, albo np taka trywialna sprawa ze rowery wchodza do srodka.

J.

Data: 2009-04-30 17:30:06
Autor: cztery
Jak to jest z tymi SUvami
A po co SUV .. niektorym odpowiada. Wygodnie sie siedzi, duzy bagaznik w miare potrzeby, trojka dzieci sie zmiesci, albo np taka trywialna sprawa ze rowery wchodza do srodka.

Ale w ktorym SUVie ?
Bo np. w Audi Q5 jest mniej miejsca niz w nowym A4. Zarowno w srodku jak i w bagazniku.
Szef kupil w styczniu Q5 a ja w pazdzierniku z. roku A4 - wiec mam porownanie.
Z tym samym silnikiem 2.0TDI CR Q5 mimo napedy na 4 kola zdecydowanie wolniej przyspiesza na trasie podczas wyprzedzania przy predkosciach 100-120 km/h.
Bagaznik malutki, ale to juz pisalem.
Faktycznie siedzi sie wyzej wiec nieco lepiej widac. W prowadzeniu na trasie Q5 jest bardziej podatny na podmuchy wiatru no i pali o jakies 1.5-2 l/100 km wiecej (ale po czesci to pewno wina 4x4).

Data: 2009-05-01 11:22:55
Autor: Maciej Browarczyk
Jak to jest z tymi SUvami
cztery pisze:

Z tym samym silnikiem 2.0TDI CR Q5 mimo napedy na 4 kola zdecydowanie wolniej przyspiesza na trasie podczas wyprzedzania przy predkosciach 100-120 km/h.

A spodziewales sie, ze bedzie lepiej przyspieszal? Przeciez naped na 4 kola w warunkach dobrej przyczepnosci jest pewnym oporem co znacznie zwieksza czas rozpedzania, poza tym dochodza jeszcze opory powietrza Q5 vs A4.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-05-01 12:03:17
Autor: J.F.
Jak to jest z tymi SUvami
On Thu, 30 Apr 2009 17:30:06 +0200,  cztery wrote:
A po co SUV .. niektorym odpowiada. Wygodnie sie siedzi, duzy bagaznik w miare potrzeby, trojka dzieci sie zmiesci, albo np taka trywialna sprawa ze rowery wchodza do srodka.

Ale w ktorym SUVie ?

Toyota albo Honda - reszta mi wyleciala z glowy ..

J.

Data: 2009-05-07 23:09:51
Autor: Mariusz Ostrowski
Jak to jest z tymi SUvami
cztery <raztrzy@dwa> napisał(a):
> A po co SUV .. niektorym odpowiada. Wygodnie sie siedzi, duzy bagaznik w > miare potrzeby, trojka dzieci sie zmiesci, albo np taka trywialna sprawa > ze rowery wchodza do srodka.

Ale w ktorym SUVie ?

Np w pajero. A z tymi kompleksami to cos jest na rzeczy.
O wiele lepiej sie czuje niz w plaszczaku :). Pozdrawiam
Mariusz

--

Jak to jest z tymi SUvami