Jak to jest z tymi SUvami

Data: 2009-04-30 17:12:24
Autor: Wild Root
Jak to jest z tymi SUvami
 W poście <gtc5p6$ajv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

A jak sie wjedzie w miasto to co drugi to SUV
po co komu taka honda CRV?

Ja myślę nad Q7 ale to auto jeszcze poza moim zasięgiem kredytowym, a na
pokaz (żeby potem mnie np. na tarcze stać nie było) kupować nie będę.

Na czym to polega że każdy chce miec taki pancerny pociąg....

Jak już kupię sobie takie Q7 to poczuje się bardziej męsko (kryzys wieku
średniego :P). Takiej odpowiedzi oczekiwałeś? Poważniej już pisząc, nie
wiem jak u innych, mnie urzekł komfort podróżowania takim pociągiem po
polskich nierównych drogach. Miałem okazję prowadzić Q7 przez ponad 1000 km
jednego dnia i po tej "próbie" już wiem, że to auto dla mnie.

Gdzie ta ekologia ?

W TV.

--
Wild Root