Jak to jest z tymi SUvami

Data: 2009-04-30 20:57:29
Autor: bratPit
Jak to jest z tymi SUvami

Coraz bardziej wszystko ekologiczne oparte na nowych technologiach mniej
paliwożernych itd
A jak sie wjedzie w miasto to co drugi to SUV
po co komu taka honda CRV?

czepiasz się, akurat obecna to nawet ładna jest w przeciwieństwie do poprzedniej która wyglądała jak wymysł pijanego projektanta,

Na czym to polega że każdy chce miec taki pancerny pociąg....

np widziałem ostatnio panią - kolor włosów pominę żeby nie było że powielam obiegowe opinie - która parkując pod marketem na parkingu, przodem do chodnika pomiędzy jezdnią a parkingiem, nie wycofywała tylko włączyła bieg i naprzód po krawężnikach, chodniku i na jezdnię, każda osobówka by się tam zawiesiła a Jeep Cherokee zniósł to dzielnie, jak widać praktyczne i cofać nie trzeba umieć...

Widze, że swiat oszalał na punkcie suvów

ja wiem? jak ktoś jeździ po trasach i hałas go nie bawi to i tak kupi coś w stylu bmw 5, audi A6 itp

Gdzie ta ekologia ?

jaka ekologia? emisja CO2 przez człowieka w ująciu globalnym to _promil_ tego co oddaje natura do atomsfery [np oceany],
brat

Jak to jest z tymi SUvami