Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.

Data: 2009-08-20 17:04:00
Autor: Endriu
Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.
Chciałem zadać pytanie kolegom odnośnie alertów w Amibrokerze ?. Weźmy np. stronę i przykładowy alarmik:

http://www.amibroker.com/guide/afl/afl_view.php?id=12

"
Buy = Cross( MACD(), Signal() );
Sell = Cross( Signal(), MACD() );
Short = Sell;
Cover = Buy;
AlertIF( Buy, "EMAIL", "A sample alert on "+FullName(), 1 );
AlertIF( Sell, "SOUND C:\\Windows\\Media\\Ding.wav", "Audio alert", 2 );
AlertIF( Short, "EXEC Calc.exe", "Launching external application", 3 );
AlertIF( Cover, "", "Simple text alert", 4 );
"

Dla jakich świeczek (intraday, daily, weekly, montly) nastawiony jest ten alert?. Czy dla aktualnie przypadkowo włączonego okna, z przypadkowo zadekalrowanymi świeczkami?.
No bo jeżeli tak, to co dopisać do tego kodu aby alarm pojawiał się dla danego waloru (a nie dla wszystkich zdeklarowanych w Ami), i dla danego typu świeczek (np. tygodniowych, a nie przypadkowo/losowo wybranych).

P.S. Trochę czytałem/szukałem w sieci odnośnie tego tematu, ale jakoś nie trafiłem na bliskie w/w zagadnieniu przykłady....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-20 17:38:24
Autor: Endriu
Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.

No bo jeżeli tak, to co dopisać do tego kodu aby alarm pojawiał się dla
danego waloru (a nie dla wszystkich zdeklarowanych w Ami)

Czy to czasami nie jest odpowiedź na pierwszą część pytania ?.

http://www.amibroker.com/library/detail.php?id=368&hilite=AlertIf

"
Buy = Cross(C, $$$) AND Name()=="XYZ";

AlertIf( Buy, "", "Simple text alert", 4 );
"

W polu "Name" nie trzeba czasem wpisać nazwy waloru ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.