Jak to jest z tymi pedalami zatrzaskowymi?

Data: 2015-07-06 00:45:38
Autor: Yogi\(n\)
Jak to jest z tymi pedalami zatrzaskowymi?
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:55998108$0$8386$65785112news.neostrada.pl...
Temat co jakis czas powraca, jednak trudno o zdecydowanie pozytywne oceny w zakresie wydajnosci.
Tutaj dodatkowy artykul na ten temat:
http://mathmed.blox.pl/2012/11/Obuwie-rowerowe-i-pedaly-zatrzaskowe-SPD-Wplyw-na.html
Czy wg Was faktycznie mozna mowic o 2% poprawie lub nawet efekcie placebo?

Bardzo długo byłem wrogiem bloków. Do momentu, aż spróbowałem ;-)
Teraz mam w każdym rowerze i nie wyobrażam sobie jazdy bez.
Na początek - co ważne - należy ustawić na minimum siłę sprężyny. Po kilku jazdach wchodzi w krew i wypięcie się nie jest problemem.

--
Yogi(n)

Jak to jest z tymi pedalami zatrzaskowymi?