Jak to jest z tymi przelewami

Data: 2018-02-27 23:07:24
Autor: z
Jak to jest z tymi przelewami
W dniu 2018-02-27 o 21:56, MarcinF pisze:
W dniu 2018-02-27 o 21:05, z pisze:
Jak to jest że w dobie blockchain, przelewów błyskawicznych, płatności
PayU istnieje coś takiego jak przelew zwykły i którego drogę liczy się
dniami.
Czy to trochę nie wstyd? Jakie są faktyczne przeszkody techniczne/prawne
bo wiadomo że mentalno-finansową jest zarobek banku który obraca darmową
kasą i na niej zarabia.

A w czym Ci przeszkadza że istnieje? To dalej jeden z nowocześniejszych
systemów na tle tego co w ogóle jeszcze funkcjonuje w płatnościach.

Express Elixir działa chyba w większości popularnych banków, więc gdzie
Ty widzisz jakieś przeszkody?

https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/?rodzaj_uslugi=przelewy-natychmiastowe/

Mój bank millenium życzy sobie 5 zł za natychmiastowy

A np. płacąc PayU mam za darmo i natychmiast

Ja tu widzę dysonans :-)

Data: 2018-02-27 23:20:01
Autor: MarcinF
W dniu 2018-02-27 o 23:07, z pisze:

Mój bank millenium życzy sobie 5 zł za natychmiastowy

No to szybko doszliśmy do tego że to nie brak usługi jest problemem.

A np. płacąc PayU mam za darmo i natychmiast

Gratulacje, myślę że rozbawiłeś parę osób.
To jak za darmo przesyła się pieniądze przez PayU?

Jak to jest z tymi przelewami