Data: 2012-03-04 13:06:06 | |
Autor: Jackare | |
Jak to jest ze skośnymi zębami? | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg40tude.net... Z drugiej strony nawet w cywilnych samochodach spotyka się czasami żeby Da się wytłumaczyć ekonomią. 1$ taniej razy milion skrzyń biegów = 1 milion $ w kieszeni. |
|
Data: 2012-03-04 13:20:52 | |
Autor: J.F. | |
Jak to jest ze skośnymi zębami? | |
Dnia Sun, 4 Mar 2012 13:06:06 +0100, Jackare napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości Tylko pytanie czy jak robisz skrzynie biegow o 10 kolach zebatych (chyba juz wiecej) to masz 10 maszyn seryjnie robiacych jedno kolo, czy jedna maszyne robiaca kola partiami, gdzie dodatkowe przezbrojenie na zeby proste lub skosne to strata paru $ :-) Choc patrzac na czas montazu auta, to raczej potrzebujesz kilkadziesiat maszyn do kol zebatych - po kilka na jeden rodzaj kola. P.S. Podobno kola do skrzyn sa teraz robione z dwoch polowek i spawane na walku. J. |
|