Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jak to jest ze skośnymi zębami?

Jak to jest ze skośnymi zębami?

Data: 2012-03-04 13:06:06
Autor: Jackare
Jak to jest ze skośnymi zębami?

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg40tude.net...

Z drugiej strony nawet w cywilnych samochodach spotyka się czasami żeby
proste na pierwszych biegach, albo wstecznym - tego prostotą wykonania w
małym warsztacie nie da się wytłumaczyć.

Da się wytłumaczyć ekonomią. 1$ taniej razy milion skrzyń biegów = 1 milion $ w kieszeni.

Data: 2012-03-04 13:20:52
Autor: J.F.
Jak to jest ze skośnymi zębami?
Dnia Sun, 4 Mar 2012 13:06:06 +0100, Jackare napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości
Z drugiej strony nawet w cywilnych samochodach spotyka się czasami żeby
proste na pierwszych biegach, albo wstecznym - tego prostotą wykonania w
małym warsztacie nie da się wytłumaczyć.

Da się wytłumaczyć ekonomią. 1$ taniej razy milion skrzyń biegów = 1 milion $ w kieszeni.

Tylko pytanie czy jak robisz skrzynie biegow o 10 kolach zebatych (chyba
juz wiecej) to masz 10 maszyn seryjnie robiacych jedno kolo, czy jedna
maszyne robiaca kola partiami, gdzie dodatkowe przezbrojenie na zeby proste
lub skosne to strata paru $ :-)

Choc patrzac na czas montazu auta, to raczej potrzebujesz kilkadziesiat
maszyn do kol zebatych - po kilka na jeden rodzaj kola. P.S. Podobno kola do skrzyn sa teraz robione z dwoch polowek i spawane na
walku.

J.

Jak to jest ze skośnymi zębami?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona