Data: 2015-05-19 21:01:32 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Jak to jest ze skutecznością reklamy? | |
z pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 20:57:
Tak się zastanawiam jak to jest z tą skutecznością reklamy. Przerzuć się na Trwam. Od razu poczujesz siłę przekazu. |
|
Data: 2015-05-19 21:25:16 | |
Autor: z | |
Jak to jest ze skuteczno¶ci± reklamy? | |
W dniu 2015-05-19 o 21:01, Marek Czaplicki pisze:
Przerzuæ siê na Trwam. Od razu poczujesz si³ê przekazu. Ogl±da³em ale jest mniej atrakcyjna, wyszukana i okrutnie monotonna. Jestem mi³o¶nikiem nowoczesnych technologii i d³ugonogich prezenterek ;-) z |
|
Data: 2015-05-20 15:24:04 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Jak to jest ze skutecznością reklamy? | |
z pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 21:25:
W dniu 2015-05-19 o 21:01, Marek Czaplicki pisze: A dlaczego jesteś miłośnikiem nowoczesności? Dlatego że reklamują coraz to nowe technologie, abyś tylko kupił i używał do tej pory dopóki nie pokaże się coś nowszego i nowszego i bardziej z full wypas gadżetami. Więc z Twoją odpornością na reklamę chyba przesadzasz. |
|
Data: 2015-05-20 15:30:52 | |
Autor: z | |
Jak to jest ze skuteczno¶ci± reklamy? | |
W dniu 2015-05-20 o 15:24, Marek Czaplicki pisze:
A dlaczego jeste¶ mi³o¶nikiem nowoczesno¶ci? Dlatego ¿e reklamuj± coraz toMy¶lê ¿e to mo¿e byæ kwestia genów. Zawsze by³em dobry z przedmiotów ¶cis³ych. Twoje argumenty jednak nie t³umacz± dlaczego nie bêdê g³osowa³ na Bronka. A przecie¿ wg wszystkich zasad marketingowych powinienem byæ przynajmniej wolontariuszem jak nie cz³onkiem PO. z |
|