Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jak to jest ze skutecznością reklamy?

Jak to jest ze skutecznością reklamy?

Data: 2015-05-19 20:57:21
Autor: z
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
Tak się zastanawiam jak to jest z tą skutecznością reklamy.
Zawsze słyszę od "fachowców" że reklama działa, że wpływa na moje życie. Jakbym się nie starał to się nie uchronię i kupię produkt reklamowany. Że wydawanie milionów na reklamę ma sens ekonomiczny...

Od wielu lat oglądam tvn24. Od przyjścia z pracy do zaśnięcia. No może z wyjątkiem jakiegoś meczu czy kabaretów. Wszak powszechnie wiadomo że to tuba propagandowa jedynie słusznej partii w której informacja jest jakimś procentem programu. Czasem inteligentnie, półgębkiem, czasem aluzyjnie, czasem prześmiewczo, czasem podprogowo a czasem bezczelnie prosto w twarz leje się w mój mózg strumień REKLAMY!!!
Jak to jest że pomimo takiego nachalnego sprawnego działania (zwłaszcza w tym tygodniu) jakoś nie mam ochoty zagłosować na Bronka.
Czy jestem nienormalny, nad wyraz uodporniony na wciskanie mi kitu, mam jakiś gen...???

To działa ta reklam czy nie działa?

z

Data: 2015-05-19 21:01:32
Autor: Marek Czaplicki
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
z pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 20:57:

Tak się zastanawiam jak to jest z tą skutecznością reklamy.
Zawsze słyszę od "fachowców" że reklama działa, że wpływa na moje życie.
Jakbym się nie starał to się nie uchronię i kupię produkt reklamowany.
Że wydawanie milionów na reklamę ma sens ekonomiczny...

Od wielu lat oglądam tvn24. Od przyjścia z pracy do zaśnięcia. No może z
wyjątkiem jakiegoś meczu czy kabaretów. Wszak powszechnie wiadomo że to
tuba propagandowa jedynie słusznej partii w której informacja jest
jakimś procentem programu. Czasem inteligentnie, półgębkiem, czasem
aluzyjnie, czasem prześmiewczo, czasem podprogowo a czasem bezczelnie
prosto w twarz leje się w mój mózg strumień REKLAMY!!!
Jak to jest że pomimo takiego nachalnego sprawnego działania (zwłaszcza
w tym tygodniu) jakoś nie mam ochoty zagłosować na Bronka.
Czy jestem nienormalny, nad wyraz uodporniony na wciskanie mi kitu, mam
jakiś gen...???

To działa ta reklam czy nie działa?

z

Przerzuć się na Trwam. Od razu poczujesz siłę przekazu.

Data: 2015-05-19 21:25:16
Autor: z
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
W dniu 2015-05-19 o 21:01, Marek Czaplicki pisze:
Przerzuć się na Trwam. Od razu poczujesz siłę przekazu.


Oglądałem ale jest mniej atrakcyjna, wyszukana i okrutnie monotonna. Jestem miłośnikiem nowoczesnych technologii i długonogich prezenterek ;-)

z

Data: 2015-05-20 15:24:04
Autor: Marek Czaplicki
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
z pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 21:25:

W dniu 2015-05-19 o 21:01, Marek Czaplicki pisze:
Przerzuć się na Trwam. Od razu poczujesz siłę przekazu.


Oglądałem ale jest mniej atrakcyjna, wyszukana i okrutnie monotonna.
Jestem miłośnikiem nowoczesnych technologii i długonogich prezenterek ;-)

z

A dlaczego jesteś miłośnikiem nowoczesności? Dlatego że reklamują coraz to nowe technologie, abyś tylko kupił i używał do tej pory dopóki nie pokaże się coś nowszego i nowszego i bardziej z full wypas gadżetami. Więc z Twoją odpornością na reklamę chyba przesadzasz.

Data: 2015-05-20 15:30:52
Autor: z
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
W dniu 2015-05-20 o 15:24, Marek Czaplicki pisze:
A dlaczego jesteś miłośnikiem nowoczesności? Dlatego że reklamują coraz to
nowe technologie, abyś tylko kupił i używał do tej pory dopóki nie pokaże
się coś nowszego i nowszego i bardziej z full wypas gadżetami. Więc z Twoją
odpornością na reklamę chyba przesadzasz.

Myślę że to może być kwestia genów. Zawsze byłem dobry z przedmiotów ścisłych.
Twoje argumenty jednak nie tłumaczą dlaczego nie będę głosował na Bronka. A przecież wg wszystkich zasad marketingowych powinienem być przynajmniej wolontariuszem jak nie członkiem PO.

z

Data: 2015-05-19 21:04:44
Autor: Chiron
Jak to jest ze skutecznością reklamy?

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:555b8795$0$27514$65785112news.neostrada.pl...
Tak się zastanawiam jak to jest z tą skutecznością reklamy.
Zawsze słyszę od "fachowców" że reklama działa, że wpływa na moje życie. Jakbym się nie starał to się nie uchronię i kupię produkt reklamowany. Że wydawanie milionów na reklamę ma sens ekonomiczny...

Od wielu lat oglądam tvn24. Od przyjścia z pracy do zaśnięcia. No może z wyjątkiem jakiegoś meczu czy kabaretów. Wszak powszechnie wiadomo że to tuba propagandowa jedynie słusznej partii w której informacja jest jakimś procentem programu. Czasem inteligentnie, półgębkiem, czasem aluzyjnie, czasem prześmiewczo, czasem podprogowo a czasem bezczelnie prosto w twarz leje się w mój mózg strumień REKLAMY!!!
Jak to jest że pomimo takiego nachalnego sprawnego działania (zwłaszcza w tym tygodniu) jakoś nie mam ochoty zagłosować na Bronka.
Czy jestem nienormalny, nad wyraz uodporniony na wciskanie mi kitu, mam jakiś gen...???

To działa ta reklam czy nie działa?


Ale podpaski kupujesz? Bo może im bardziej opłaca się namówić Cię do kupowania podpasek niż do głosowania na Bronka, a jedno może z drugim się wykluczać.

--

Chiron

Data: 2015-05-19 21:28:21
Autor: z
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
W dniu 2015-05-19 o 21:04, Chiron pisze:
Ale podpaski kupujesz? Bo może im bardziej opłaca się namówić Cię do
kupowania podpasek niż do głosowania na Bronka, a jedno może z drugim
się wykluczać.


Jak to? przecież w tym napiętym okresie każdy głos się liczy.
O.. Znowu ta dziewczyna leci co ją coś wkurza ale zagłosuje na bezpieczeństwo. Szkoda mi jej. Taka rozdarta, mało energiczna szara myszka co już kariery nie zrobi :-)

Pacz Pan. Sporo się nauczyłem sztuki propagandowej manipulacji. :-)

z

Data: 2015-05-19 21:05:04
Autor: ruski szpieg
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
W dniu 19.05.2015 o 20:57, z pisze:
Tak się zastanawiam jak to jest z tą skutecznością reklamy.
Zawsze słyszę od "fachowców" że reklama działa, że wpływa na moje życie.
Jakbym się nie starał to się nie uchronię i kupię produkt reklamowany.
Że wydawanie milionów na reklamę ma sens ekonomiczny...

Od wielu lat oglądam tvn24. Od przyjścia z pracy do zaśnięcia. No może z
wyjątkiem jakiegoś meczu czy kabaretów. Wszak powszechnie wiadomo że to
tuba propagandowa jedynie słusznej partii w której informacja jest
jakimś procentem programu. Czasem inteligentnie, półgębkiem, czasem
aluzyjnie, czasem prześmiewczo, czasem podprogowo a czasem bezczelnie
prosto w twarz leje się w mój mózg strumień REKLAMY!!!
Jak to jest że pomimo takiego nachalnego sprawnego działania (zwłaszcza
w tym tygodniu) jakoś nie mam ochoty zagłosować na Bronka.
Czy jestem nienormalny, nad wyraz uodporniony na wciskanie mi kitu, mam
jakiś gen...???

To działa ta reklam czy nie działa?

z
Jak masz w ogóle ochotę głosować to znaczy, że reklama działa bardzo dobrze i jesteś od niej uzależniony.

Data: 2015-05-19 21:30:23
Autor: z
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
W dniu 2015-05-19 o 21:05, ruski szpieg pisze:
Jak masz w ogóle ochotę głosować to znaczy, że reklama działa bardzo
dobrze i jesteś od niej uzależniony.

Nie czytasz!
Może zbyt kwieciście się rozpisałem ale nie wspominałem że będę głosował. Ogarnij się. Gdzie trzeźwość umysłu w tak ważnym czasie :-)

z

Data: 2015-05-20 12:27:07
Autor: donek999bronek
Jak to jest ze skutecznością reklamy?
użytkownik z napisał:

To działa ta reklam czy nie działa?

z



Musisz zadać sobie pytanie, czy wiem kto reklamuje?

Dzieci początkowo są podatne, nie odróżniają fikcji od rzeczywistości.


Mariusz Walter nadaje się na głównego konsultanta, jakiegoś szefa programowego i TV - jednym słowem nie kierownika pionu propagandy, lecz główną siłę koncepcyjno-fachową. Walter to najzdolniejszy w ogóle redaktor telewizyjny w Polsce, który przedstawia tow. Mieczysławowi Rakowskiemu i mnie sporo interesujących koncepcji ogólnopolitycznych i propagandowych.

 "Tajemnica" sukcesu TVN, wp.pl, 4 października 2011
    Opis: fragment listu polecającego Mariusza Waltera gen. Czesławowi Kiszczakowi



Najpier wbyło ITI, później TVN:)

Do tego GW, Polityka, superstacja, TVP widać osadzona swojakami
w zależności od kierunku wiatru, tera grają pod PO:)

Kupa stacji radiowych. Dla biznesu powiązanego z władzą - żyć nie umierać, aj
ten stan trza utrzymać:)

Jak to jest ze skutecznością reklamy?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona