Data: 2015-05-20 12:27:07 | |
Autor: donek999bronek | |
Jak to jest ze skutecznością reklamy? | |
użytkownik z napisał:
To działa ta reklam czy nie działa? Musisz zadać sobie pytanie, czy wiem kto reklamuje? Dzieci początkowo są podatne, nie odróżniają fikcji od rzeczywistości. Mariusz Walter nadaje się na głównego konsultanta, jakiegoś szefa programowego i TV - jednym słowem nie kierownika pionu propagandy, lecz główną siłę koncepcyjno-fachową. Walter to najzdolniejszy w ogóle redaktor telewizyjny w Polsce, który przedstawia tow. Mieczysławowi Rakowskiemu i mnie sporo interesujących koncepcji ogólnopolitycznych i propagandowych. "Tajemnica" sukcesu TVN, wp.pl, 4 października 2011 Opis: fragment listu polecającego Mariusza Waltera gen. Czesławowi Kiszczakowi Najpier wbyło ITI, później TVN:) Do tego GW, Polityka, superstacja, TVP widać osadzona swojakami w zależności od kierunku wiatru, tera grają pod PO:) Kupa stacji radiowych. Dla biznesu powiązanego z władzą - żyć nie umierać, aj ten stan trza utrzymać:) |
|