Data: 2009-08-07 10:00:49 | |
Autor: Tomek | |
Jak to jest ze sprawdzaniem poziomu p³ynu ch³odniczego. | |
Gdy silnik jest zimny np po nocnym postoju poziom p³ynu jest minimalnie poni¿ej minimum, gdy sie rozgrzeje wychodzi trochê powy¿ej max. zapowietrzony uklad i/lub nieszczelny korek. Za duze wahania poziomu, u mnie zawsze jest pomiedzy min/max bez wzgledu na temperature. Na poczatek sprawdz, czy na rozgrzanym silniku uklad trzyma cisnienie - czy weze do chlodnicy sa twarde. -- Tomek |
|
Data: 2009-08-07 11:23:40 | |
Autor: krzysiek82 | |
Jak to jest ze sprawdzaniem poziomu p³ynu ch³odniczego. | |
Tomek pisze:
zapowietrzony uklad i/lub nieszczelny korek. Za duze wahania poziomu, u mnie zawsze jest pomiedzy min/max bez wzgledu na temperature. Na poczatek sprawdz, czy na rozgrzanym silniku uklad trzyma cisnienie - czy weze do chlodnicy sa twarde. Dziêki za sugestiê, sprawdzê. Korek wydaje siê byæ ok bo nie pluje p³ynem wszystko suche. Temp trzyma zawsze w normie czyli 90c nagrzewa siê w miarê szybko i nie wychodzi nigdy powy¿ej 90c nawet w korku. \ -- krzysiek82 |
|