Data: 2009-08-07 12:15:57 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Jak to jest ze sprawdzaniem poziomu p³ynu ch³odniczego. | |
krzysiek82 pisze:
Witajcie Moim zdaniem sama rozszerzalno¶æ cieplna p³ynu nie usprawiedliwia a¿ takich wahañ, i poszuka³bym czy nie jest jednak zapowietrzony, co wcale niekoniecznie musi siê objawiaæ np. przegrzaniem. Za to niestety gaz rozszerza siê znacznie chêtniej ni¿ p³yn i st±d wiêksze ró¿nice zimno-ciep³o. No chyba, ¿e do tego silnika wchodzi stosunkowo du¿o p³ynu, kreski min i max za¶ umieszczono do¶æ blisko siebie. Je¶li powy¿ej max jest jeszcze du¿o miejsca - wtedy bym siê w ogóle nie przejmowa³ utrzymywa³ w³a¶ciwy poziom na zimnym (zreszt± zobacz w instrukcji...) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2009-08-07 13:21:32 | |
Autor: krzysiek82 | |
Jak to jest ze sprawdzaniem poziomu p³ynu ch³odniczego. | |
Jakub Witkowski pisze:
No chyba, ¿e do tego silnika wchodzi stosunkowo du¿o p³ynu, kreski Ksi±¿kê kupi³em, poczyta³em, po¿yczy³em i teraz nie pamiêtam komu ;D -- krzysiek82 |
|