Jak to jest ze ¶wiecami zap³onowymi?

Data: 2012-07-13 10:11:09
Autor:
Jak to jest ze ¶wiecami zap³onowymi?
Tomasz Pyra napisa³:
Jest jaka¶ m±dra teoria co do kupowania ¶wiec zap³onowych?
Hej. m±dra teoria to taka, aby montowaæ to co w oryginale.

Bo katalogi podaj± mi ca³± masê ró¿nych propozycji jako niby do mojego
samochodu - dwu-try-czteroelektrodowe, odstêp od 0.9 do 1.6 (dla LPG nawet
0.7, ale nie mam LPG).
Ceny od 10 do 60z³ za sztukê.
A co to za autko?

Data: 2012-07-13 12:23:09
Autor: J.F
Jak to jest ze ¶wiecami zap³onowymi?
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Jest jaka¶ m±dra teoria co do kupowania ¶wiec zap³onowych?
Hej.
m±dra teoria to taka, aby montowaæ to co w oryginale.

A jak oryginal jest wloski albo francuski ? :-P

J.

Data: 2012-07-13 23:09:23
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 13 Jul 2012 10:11:09 +0000 (UTC), erroryst@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:

Tomasz Pyra napisa³:
Jest jaka¶ m±dra teoria co do kupowania ¶wiec zap³onowych?
Hej. m±dra teoria to taka, aby montowaæ to co w oryginale.

Niby tak, tylko co tam montowa³ producent?
Wiem ¿e Boscha jakiego¶, a w katalogu Boscha pe³no ró¿nych niby do tego
silnika.

Tak w sumie po odrzuceniu ró¿nych "cudacznych" zosta³y mi dwie:
0 242 222 505 - Spark Plug Super 4   (1.25mm)
0 242 229 654 - Spark Plug Super plus (1mm)

No ale teraz nie wiem co wybraæ - chocia¿ pewnie obojêtnie :)

Opel Vectra C 3.2

Data: 2012-07-14 06:23:07
Autor: Wanamingo
Jak to jest ze ¶wiecami zap³onowymi?
Tomasz Pyra napisa³(a): / ciach

> A co to za autko?
Opel Vectra C 3.2

NGK - BKR5EQUPA a poniewa¿ auto to nazista, to poleci³ bym Beru - 0002330102 - znane równie¿
jako Z173

Boscha bym unika³, ponoæ skiep¶ci³ siê ostatnio w temacie ¶wiec (i wielu
innych rzeczy imo.)

--
Wanamingo!

--