Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?

Data: 2013-02-11 15:58:27
Autor: Michoo
Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
On 11.02.2013 15:38, PH wrote:

Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

Jak w zeszłym roku ubezpieczałem w PZU to babka sprawdzała zdaje się w UFG, czy inne towarzystwa nie zgłosiły szkody - podobno mają obowiązek.

Michoo

Data: 2013-02-11 16:05:40
Autor: ddddddd
W dniu 2013-02-11 15:58, Michoo pisze:
On 11.02.2013 15:38, PH wrote:

[...]

to też nie do końca tak jest - bo jeszcze w zeszłym roku figurowały u mnie dwie szkody - czyli ubezpieczyciel zgłosił. Dziś nie ma żadnej historii sprzed bodajże 2011 roku.

Lukasz

Data: 2013-02-12 14:55:33
Autor: AT
> [...]

Jak w zeszłym roku ubezpieczałem w PZU to babka sprawdzała zdaje się w
UFG, czy inne towarzystwa nie zgłosiły szkody - podobno mają obowiązek.

Dziś ubezpieczałem nowy nabytek nabyty w gnieźnie mieście w ktorym
to pisaliście ze z taczki robią super auta :)
fakt dużo tego tam, ale nie jest źle nabytek fajny, w każdym bądź razie wracająć do tematu
zaskoczyła mnie babka, bo mowie ze mam max zniżki a ona, ze jednak chyba nie bo widzę, ze była szkoda:)
a do alianz direct I raz dzwoniłem w zyciu.

pozdrawiam
AT

Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?