Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?

Data: 2013-02-11 16:03:13
Autor: ddddddd
Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
W dniu 2013-02-11 15:38, PH pisze:
Cześć,

Mam OC w PZU na samochód P i tam 60% zniżki na OC i 10 lat bezszkodowej
jazdy.

2 lata temu ubezpieczyłem samochód T w Link4 na podstawie zaświadczenia
z PZU dostałem 60% zniżki na OC.

ode mnie nigdy nie chcą zaświadczeń (ubezpieczałem w Link4, Liberty i AXA)

Rok temu ubezpieczyłem motocykl Y w Link4 (też z 60%) zniżki, ale się
wytentegowałem w inny samochód i pewnie coś ze zniżek straciłem.

Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

robisz tak: idziesz do dowolnego ubezpieczyciela który ma normalny punkt obsługi klienta i nie masz u niego żadnego samochodu. Mówisz że chcesz wyliczyć składkę, miałeś stłuczkę ale nie pamiętasz kiedy. Panienka sprawdza cię w UFG i teraz są dwie opcje:
1) nie widnieje tam żadna szkoda - jeśli była rok temu to już się nie pojawi, jeśli dwa miesiące temu to jeszcze może dojść (potrafią mieć chyba ok. 3 miesięcy opóźnienia - piszę to z własnych obserwacji)
2) widnieje tam szkoda (nie jest to oczywiste)
Jeśli szkoda nie widnieje od roku to spokojnie podajesz że masz 60% zniżki i wszystko gra. Jeśli widnieje to jak podasz że masz pełną zniżkę to jest duża szansa że sprawdzą czy nie było szkody. Zawsze możesz podać że masz pełną zniżkę, w najgorszym wypadku będziesz musiał dopłacić różnicę w cenie (jeśli się zorientują).
U mnie na koncie UFG nie figuruje żadna szkoda- dziś chciałem ubezpieczyć auto, moje auta miały w ciągu ostatnich 3 lat dwie stłuczki z  OC (+jedną likwidację z AC) - ale nie pamiętam dokładnie kiedy. Ufg ma moje dane od 2011roku, mimo że mam ciągłość ubezpieczenia od min. 10 lat - nawet auto które mam chyba już 4 lata widnieje tylko od 2011 roku.

Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

to już zależy od ubezpieczyciela

Lukasz

Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?