Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Jak to jest zrobione cz. 2

Jak to jest zrobione cz. 2

Data: 2010-07-01 09:32:52
Autor: wojek
Jak to jest zrobione cz. 2
Czy ktoś z Was wie może dlaczego niektóre dampery (zwłaszcza do ciężkiej jazdy) mają dodatkowy zbiorniczek? Co daje takie rozwiązanie?

pozdr.
w.

Data: 2010-07-01 09:48:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak to jest zrobione cz. 2
W dniu 2010-07-01 09:32, wojek pisze:
Czy ktoś z Was wie może dlaczego niektóre dampery (zwłaszcza do ciężkiej
jazdy) mają dodatkowy zbiorniczek? Co daje takie rozwiązanie?

Takie rozwiązanie drastycznie zwiększa ilość oleju. A to po to, by olej zachowywał swoją nominalną gęstość w czasie pracy. Jeśli jest go mało, to w ciężkiej jeździe potrafi się on rozgrzać i zmienić swoje parametry.
Zbiorniczek stanowi więc swoistą chłodnicę oleju.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Jak to jest zrobione cz. 2

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona