Data: 2010-07-01 09:32:52 | |
Autor: wojek | |
Jak to jest zrobione cz. 2 | |
Czy ktoĹ z Was wie moĹźe dlaczego niektĂłre dampery (zwĹaszcza do ciÄĹźkiej jazdy) majÄ
dodatkowy zbiorniczek? Co daje takie rozwiÄ
zanie?
pozdr. w. |
|
Data: 2010-07-01 09:48:34 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Jak to jest zrobione cz. 2 | |
W dniu 2010-07-01 09:32, wojek pisze:
Czy ktoś z Was wie może dlaczego niektóre dampery (zwłaszcza do ciężkiej Takie rozwiązanie drastycznie zwiększa ilość oleju. A to po to, by olej zachowywał swoją nominalną gęstość w czasie pracy. Jeśli jest go mało, to w ciężkiej jeździe potrafi się on rozgrzać i zmienić swoje parametry. Zbiorniczek stanowi więc swoistą chłodnicę oleju. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|