Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?

Data: 2009-09-19 11:24:54
Autor: Michał
Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?
CUT_INZ <CUT@CUT.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=OhR4c6B4mWg

Bo ja kretynizmem...

a czy to była jakas bardzo niebezpieczna sytuacja ? (71km/h)

czy jak by co to upadek na płaski asfalt i przelecenie 45 metrów po nim w kasku i ubranku jest super niebezpieczne ?

pozdrawiam.

Data: 2009-09-19 14:26:55
Autor: BartekZX9R

Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h92f25$l9f$1inews.gazeta.pl...
CUT_INZ <CUT@CUT.pl> napisał(a):

[...]

Krawzenik, inny samochod jadacy drugim pasem.
TAK, jest to niebezpieczne.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-09-19 12:47:15
Autor: Michał
> [...]
> 45 metrów po nim w kasku i ubranku jest super niebezpieczne ?
Krawzenik, inny samochod jadacy drugim pasem.

fakt do krawężnika było za blisko.

pozdrawiam.

Data: 2009-09-19 20:05:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:24:54 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

Bo ja kretynizmem...

a czy to była jakas bardzo niebezpieczna sytuacja ? (71km/h)

Bardzo.
czy jak by co to upadek na płaski asfalt i przelecenie 45 metrów po nim w kasku i ubranku jest super niebezpieczne ?

Mam propozycję - przetestuj na sobie i zdaj relację. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-19 20:14:22
Autor: Michał
Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?
Bardzo. > czy jak by co to upadek na płaski asfalt i przelecenie > 45 metrów po nim w kasku i ubranku jest super niebezpieczne ?

Mam propozycję - przetestuj na sobie i zdaj relację.

Prędkość była "w normie" tz. przekroczona o 20 ;) chyba że tam był znak 70.

i wydawało mi się że upadek na płaski asfalt w tej systuacji (nie ma w co udeżyć) życiu i zdrowiu nie zagraża.

"testowałem" na rowerze dawno dawno temu :) 34km/h na asfalt
droga hawania z 10..12 metrów brzuchem po asfalcie, zdarty zegarek, spodnie i koszula, udało się nipodotykać za bardzo
asfltu więc byłem cały :)

Tu było 71 więc bym nie przesadzał ze niebezpieczne jak coś to
w kraweżnik 15km/h by się zasuneło i siniaków narobiło, tylko nie mam doswiadczenia ze spadnia na motorze czy wogóle da się wcelować jak spadasz i w która stronę :) - na rowerze niebardzo.

ps. jeźdizłem tylko terenowymi po terenie, nie mam prawka na A i chyba nie zrobie bo niebezpieczne :) już lepiej kupić auto z podobnym przyspieszeniem.

pozdrawiam.

Data: 2009-09-19 20:18:29
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

ps. jeźdizłem tylko terenowymi po terenie, nie mam prawka na A i chyba nie zrobie bo niebezpieczne :) już lepiej kupić auto z podobnym przyspieszeniem.

aaaaa to z boku to nie predkość :) (chyba)

Data: 2009-09-20 01:18:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 19 Sep 2009 20:14:22 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

i wydawało mi się że upadek na płaski asfalt w tej systuacji (nie ma w co udeżyć) życiu i zdrowiu nie zagraża.

Przetestuj i zdaj relację. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-20 10:26:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-19,  Michał <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ale bierzesz pod uwagę, że przy 70km/h masz czterokrotnie większą
energię, motocykl który może się przewrócić na Ciebie jest nieco cięższy
od roweru, a na drodze są krawężniki oraz inne samochody?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-20 13:31:26
Autor: Rafal T.
  Michał pisze:

Prędkość była "w normie" tz. przekroczona o 20 ;) chyba że tam był znak 70.

i wydawało mi się że upadek na płaski asfalt w tej systuacji (nie ma w co udeżyć) życiu i zdrowiu nie zagraża.

Kierowca audi mógł uderzając go w bok zepchnać z toru jazdy. Ten mógł wpaść na drugi przeciwległy pas ruchu na czołowe zderzenie - albo położyć sie z motocyklem i "czekać" na najechanie....

"testowałem" na rowerze dawno dawno temu :) 34km/h na asfalt
droga hawania z 10..12 metrów brzuchem po asfalcie, zdarty zegarek, spodnie i koszula, udało się nipodotykać za bardzo
asfltu więc byłem cały :)

czy  wywalileś się przy 34? czy miałeś tyle przed wyrotką?

[...]

co za głupoty:)

rt

Data: 2009-09-20 14:56:37
Autor: Michał
[...]

ale w tej sytuacji tam nic nie jechało. (nie mówie o hipotetycznej
gdzie jest 85% szansy ze się w coś trafi jadąc/lecąc pod prąd)

czy  wywalileś się przy 34? czy miałeś tyle przed wyrotką?

bardziej skomplikowane, ale przy 34km/h wyrwało mi rower "z ręki"
(w bok) i się rozbił o ogrodzenia po drugiej stronie drogi.
a ja spadłem "płasko" na asfalt z wysokosci około 1.1 metra.

--
jedyne o co mi chodzi że to nie podchodzi ani pod selekcje naturalną ani taką w " ", bo tu trzeba by mieć bardzo dużego pecha żeby się stało coś więcej niż siniaki - to było 70 a nie 100km/h
po chwili ślizgania się (z 35 metrów) było by 30 potem 15 (z 6 metrów)...

pozdrawiam.

Data: 2009-09-21 14:46:13
Autor: Arek (G)
Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?
  Michał pisze:
[...]
[...]

Już ktoś Ci radził zrób test, niezależnie jaki będzie wynik, wszyscy skorzystamy.

A.

Data: 2009-09-21 10:32:39
Autor: KJ Siła Słów
  Michał pisze:

Prędkość była "w normie" tz. przekroczona o 20 ;) chyba że tam był znak 70.

i wydawało mi się że upadek na płaski asfalt w tej systuacji (nie ma w co udeżyć) życiu i zdrowiu nie zagraża.

Jestes .... jak amerykanskie kino akcji.

Zagraza jak skurwysyn, walenie cialem o asfalt cialem z 70 na godzine dziala tak ze ta czesc ciala ktora pierwsza uderzy jest wyrywana do tylu jakby Cie mul kopnal, reszta ciala dostaje mocnej rotacji, nie ma szans na kontrole czym i jak po kolei bedziesz uderzal. Wszystko zalezy od pierwszego kontaktu z ziemia, jak jestes w miare zwiniety to sie turlasz, jak Ci odleci jedna konczyna gdzies na bok to mozesz sie polamac w dowolnej ilosci miejsc.

Skad wiem ? Bo sprawdzilem i to nawet nie z 70 a przy 50-60 km/h.

"testowałem" na rowerze dawno dawno temu :) 34km/h na asfalt
droga hawania z 10..12 metrów brzuchem po asfalcie, zdarty zegarek, spodnie i koszula, udało się nipodotykać za bardzo
asfltu więc byłem cały :)

testowalem tez glebe na rolkach w tshircie i krotkich gaciach o asfalt - rolowanie po asfalcie i nawet mi sie koszulka nie pobrudzila.

[...]

nie umiales upasc z roweru przy 30 a mowisz ze mozliwe jest zeby upasc bezpiecznie z moto przy 70 ?

Idz pocwicz judo zamiast odstawiac usenetowego teoretyka bez pojecia.

ps. jeźdizłem tylko terenowymi po terenie

to wiecej tego nie rob, enduro to najbardziej kontuzjogenne zajecie motocyklowe.

KJ

Jak to nazwiecie? - Selekcją naturalną?