Jak to robią cywilizowane narody

Data: 2010-08-15 23:34:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak to robią cywilizowane narody
Manfred von Richthofen - niemiecki lotnik, największy as myśliwski okresu I wojny światowej, nazywany Czerwonym Baronem. Odniósł 80 zwycięstw powietrznych oficjalnie uznanych.

21 kwietnia 1918 roku został zestrzelony niedaleko Sommy w północnej Francji.
Sekcja zwłok ujawniła, że został trafiony w klatkę piersiową pociskiem nadlatującym z dołu, od tyłu. Kula przeszyła ciało od prawej strony uszkadzając wątrobę, płuca, serce i zatrzymała się w kurtce pilota.

W uznaniu dla Manfreda von Richthofena jako lotnika, został on pochowany w Bertangles pod Amiens następnego dnia po śmierci z pełnymi honorami wojskowymi przez 3. dywizjon australijskich sił powietrznych. Trzy lata później Francuzi przenieśli zwłoki na cmentarz wojskowy we Fricourt, następnie 20 listopada 1925 uroczyście przeniesiono je na berliński cmentarz Invalidenfriedhof, a w 1975 do rodzinnego grobu na cmentarzu w Wiesbaden.

Tak postępują cywilizowane narody. Obawiam się, że przed Polską jest jeszcze długa droga.

Data: 2010-08-15 23:42:50
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Bolszewicy - ani naród ani cywilizowany
[...]

Bolszewicy to ani naród ani cywilizowany.
Bolszewizm był wrogiem całej ludzkości, a państwo bolszewickie nie było państwem w dotychczasowym rozumieniu tego słowa.
Było wrogiem całego cywilizowanego świata, nie wyłączając własnej ludności.

Data: 2010-08-15 23:51:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001388.4c685f5anewsgate.onet.pl...
[...]

Nie zmieniaj tytułu wątku, bo go nie założyłeś.
Nie weksluj, jeśli nie masz nic do powiedzenia.

Data: 2010-08-16 00:04:00
Autor: "rycerski" bolszewik Tuchaczewski
> [...]

Nie zmieniaj tytułu wątku, bo go nie założyłeś.
Nie weksluj, jeśli nie masz nic do powiedzenia.

Komisji Pełnomoc­nej WCIK nr 116
Tambów, 24 Czerwca 1921

Dotych­czasowe do­świad­czenia w kwestii szyb­kiego oczysz­czenia z bandyty­zmu określo­nych rejonów wska­zują na dużą przydat­ność na­stępu­jącej me­tody czystki:
Wytypo­wać gminy o szcze­gól­nie bandyc­kich na­strojach i wy­słać tam przedstawicieli po­wiato­wej komisji po­litycznej, wy­działu specjal­nego, delegatury trybunału wojsko­wego i do­wódz­twa wraz z od­dzia­łami­ wy­zna­czo­nymi do prze­pro­wadze­nia czystki.
Po przyby­ciu na miejsce gminę oto­czyć, wziąć 60&#8211;100 naj­wybit­niej­szych osób jako za­kład­ników i wpro­wa­dzić blo­kadę. Wy­jazd i wjazd na teren gminy po­winny być na czas ope­ra­cji zabro­nione.
Następnie należy zwołać zgro­ma­dzenie gminne w pełnym skła­dzie i od­czytać rozkazy Ko­misji Pełno­moc­nej WCIK nr 130 i 171 oraz ujęty w formę pi­semną wy­rok dla da­nej gminy.  Miesz­kań­com dać dwie go­dziny na wydanie ban­dytów i broni oraz ro­dzin ban­dytów, a lud­ność po­infor­mo­wać, że w ra­zie odmowy udzielenia wspomnianych in­for­ma­cji za­kładnicy zo­staną roz­strze­lani po dwóch godzi­nach.
Jeżeli lud­ność w tym ter­minie nie wskaże bandy­tów i broni, zgro­ma­dze­nie zwołać powtór­nie i pojma­nych za­kładni­ków na oczach ludno­ści roz­strze­lać, po czym wziąć no­wych za­kład­ni­ków i zgroma­dze­niu gmin­nemu jeszcze raz nakazać, by wy­dano bandytów i broń.
Tych którzy ze­chcą to uczynić usta­wić od­dziel­nie, po­dzielić na grupy po sto osób; każda setka ma przejść przez ko­misję prze­słu­chu­jącą (przedsta­wi­ciele wydziału spe­cjal­nego i try­bu­nału wojsko­wego). Każdy po­winien zło­żyć zezna­nia nie za­sła­niając się niewie­dzą.
W razie oporu do­konać dal­szych eg­zeku­cji itd.
Po opra­cowaniu mate­riału otrzyma­nego na prze­słu­cha­niach, stwo­rzyć od­działy ekspedy­cyjne, do których ko­niecz­nie włą­czyć osoby, które złożyły zezna­nia i innych spośród miesz­kań­ców, po czym roz­po­cząć wyła­pywa­nie ban­dytów.
Po zakoń­czeniu czystki blo­kady zdjąć, ustanowić komitet re­wolu­cyjny (rew­kom) i osadzić w gminie mi­licję.

Niniej­sze Komi­sja Peł­no­mocna WCIK roz­ka­zuje na­tych­miast wy­ko­nać.
 Przewod­niczący Komi­sji Pełno­moc­nej (-) An­to­now-Owsie­jenko
 Dowodzący woj­skami (-) Tu­cha­czewski   --

Data: 2010-08-15 23:44:30
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c685d59$1news.home.net.pl...
Tak postępują cywilizowane narody. Obawiam się, że przed Polską jest jeszcze długa droga.

Japonczycy tez niby cywilizowani a nie wiem czy w ten sposob postepowali z takimi Kamikaze jak n.p. Zimny LECH, ktory pozbawil nas Polakow waluty EUR w Polsce i godnych zarobkow na dalsze co najmniej kilka lub nawet kilkadziescia lat, czyli chyba do konca naszych upodlonych i zniszczonych żyć, aby skurwysynom Rzydom, neofaszystom i PiSdom zylo sie lepiej.
Tfu!

Data: 2010-08-16 01:09:50
Autor: Slawek SWP
Jak to robią cywilizowane narody
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]
Tak postępują cywilizowane narody. Obawiam się, że przed Polską jest
jeszcze długa droga.

Ach, żeby te cywilizowane narody nie zapomniały zaborowej okupacji Polski (infoleming: Rosja, Austria, Prusy - to takie trochę Niemcy), obietnic pomocy (infoleming: Cesarstwo Francuskie, Francja Anglia, Stany Zjednoczone). Jeśli nie zapomną to nie będziemy musieli - my Polacy uczyć się tak wiele. A może nawet sami wyznaczymy standardy... Kto wie?

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Jak to robią cywilizowane narody