Jak to się po DC jeździ cd. :)

Data: 2010-10-09 19:08:19
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
No i znów dzisiaj trzeba było trochę pojeździć.

Sytuacja sprzed 20 minut...

Wola Park, z parkingu na "główną" wyjeżdża koleś granatową
OctaviÄ…, pewnie bez spojrzenia czy nic nie jedzie. HamujÄ™
ze 2 metry przed jego narożnikiem. Musiałem wyjechać lekko
na przeciwległy pas. Przy manewrze trąbie i na szczęście koleś
z naprzeciwka zjeżdża trochę i udaje mi się zmieścić.

Patrzę tylko na gościa i się zastanawiam czym się kierował.
Jedziemy sobie w stronę Bemowa Górczewską, ten się jakoś czai.
Spokojnie go wyprzedzam, a potem się zatrzymuję na następnych
światłach. Ten staje obok mnie, chociaż ma środkowy pas wolny
przed sobą. Otwiera okno i pokazuje mi, żebym otworzył. Tu mój
błąd, otwieram. No i słychać z ust gościa "kozaka", który wyglądem
bardziej by pasował do opisywanego ostatnio "typowego kierowcy BMW".
No i słychać piękną polszczyznę "czego k wa trąbisz frajerze".
Powiedziałem mu, żeby się zamknął i zajął baran jazdą. I zamknąłem
okno. No i się zaczął drzeć, a jak ruszyliśmy, to próbował mi zajechać
drogę, oczywiście bez kierunków. Akurat w całą sytuację włączył się
motocyklista, którego mało nie potrącił jak we mnie próbował wjechać.
No i ten motocyklista też mu coś zaczął nawijać. Potem jeszcze koleś
próbował za mną jechać, trąbił i mrugał światłami. Potem mi pokazywał,
że zapisuje mój numer telefonu, bo mam naklejony z tyłu. Na koniec deser
....blachy gościa RST xxxx, a z tyłu siedziała jego żona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatuś taki narwany, to może mieć potem problemy.

Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW, żeby być chamem. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-09 13:35:03
Autor: Przemek V
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
On 9 Pa¼, 19:08, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
No i znów dzisiaj trzeba by³o trochê poje¼dziæ.

Sytuacja sprzed 20 minut...

Wola Park, z parkingu na "g³ówn±" wyje¿d¿a kole¶ granatow±
Octavi±, pewnie bez spojrzenia czy nic nie jedzie. Hamujê
ze 2 metry przed jego naro¿nikiem. Musia³em wyjechaæ lekko
na przeciwleg³y pas. Przy manewrze tr±bie i na szczê¶cie kole¶
z naprzeciwka zje¿d¿a trochê i udaje mi siê zmie¶ciæ.

Patrzê tylko na go¶cia i siê zastanawiam czym siê kierowa³.
Jedziemy sobie w stronê Bemowa Górczewsk±, ten siê jako¶ czai.
Spokojnie go wyprzedzam, a potem siê zatrzymujê na nastêpnych
¶wiat³ach. Ten staje obok mnie, chocia¿ ma ¶rodkowy pas wolny
przed sob±. Otwiera okno i pokazuje mi, ¿ebym otworzy³. Tu mój
b³±d, otwieram. No i s³ychaæ z ust go¶cia "kozaka", który wygl±dem
bardziej by pasowa³ do opisywanego ostatnio "typowego kierowcy BMW".
No i s³ychaæ piêkn± polszczyznê "czego k wa tr±bisz frajerze"..
Powiedzia³em mu, ¿eby siê zamkn±³ i zaj±³ baran jazd±. I zamkn±³em
okno. No i siê zacz±³ drzeæ, a jak ruszyli¶my, to próbowa³ mi zajechaæ
drogê, oczywi¶cie bez kierunków. Akurat w ca³± sytuacjê w³±czy³ siê
motocyklista, którego ma³o nie potr±ci³ jak we mnie próbowa³ wjechaæ.
No i ten motocyklista te¿ mu co¶ zacz±³ nawijaæ. Potem jeszcze kole¶
próbowa³ za mn± jechaæ, tr±bi³ i mruga³ ¶wiat³ami. Potem mi pokazywa³,
¿e zapisuje mój numer telefonu, bo mam naklejony z ty³u. Na koniec deser
...blachy go¶cia RST xxxx, a z ty³u siedzia³a jego ¿ona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatu¶ taki narwany, to mo¿e mieæ potem problemy.

Jak widaæ nie trzeba byæ z Warszawy i je¼dziæ BMW, ¿eby byæ chamem. :)

Moja ¿ona je¼dzi do pracy (wiecznie zakorkowan±) Marynarsk± z której
skrêca w lewo w Wynalazek. Wczoraj po odstaniu ile¶ tam w korku
wjecha³a wreszcie z w³±czonym lewym kierunkiem na pusty wydzielony pas
do skrêtu w lewo. Oba pasy do jazdy prosto oczywi¶cie sta³y. W tym
momencie ze stoj±cych na pasach do jazdy prosto wyjecha³ przed ni±
jaki¶ m³odzian (na rejestracji KRA), któremu najwyra¼niej w pale siê
nie mie¶ci³o, ¿e z pasu do skrêtu w lewo mo¿na skrêcaæ w lewo i
zabawi³ siê w "regulatora" przez dwie zmiany ¶wiate³ blokuj±c z
premedytacj± pas do skrêtu w lewo. Nie pomog³y w³±czony lewy kierunek,
d³ugie ¶wiat³a, tr±bienie. Na koniec m³odzian pokaza³ jeszcze faka
zanim siê wcisn±³ z powrotem na swój pas do jazdy prosto. Mia³
szczê¶cie, ¿e trafi³ na kobietê. Ja bym siê chyba zacz±³ z nim biæ...

Data: 2010-10-09 23:15:30
Autor: notveryoldman
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-09 22:35, Przemek V pisze:
Ja bym się chyba zaczął z nim bić...

niepokoją mnie wyrażane niejednokrotnie w tym wątku sygnały o możliwości agresji fizycznej wobec współużytkownika drogi. Może się zastanówcie, zanim wyjdziecie z własnej świątyni i otworzycie drzwi świątyni innego wyznawcy bezprawia.

--
notveryoldman

Data: 2010-10-09 14:29:47
Autor: Przemek V
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
On 9 Pa¼, 23:15, notveryoldman <notveryoldman_no_s...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2010-10-09 22:35, Przemek V pisze:

> Ja bym siê chyba zacz±³ z nim biæ...

niepokoj± mnie wyra¿ane niejednokrotnie w tym w±tku sygna³y o mo¿liwo¶ci
agresji fizycznej wobec wspó³u¿ytkownika drogi.

 I s³usznie, bo to d¿ungla jest

Mo¿e siê zastanówcie,
zanim wyjdziecie z w³asnej ¶wi±tyni i otworzycie drzwi ¶wi±tyni innego
wyznawcy bezprawia.

Conajmniej brygada antyterrorystyczna bêdzie potrzebna. Zreszt± BMW na
warszawskich blachach zobowi±zuje.

Data: 2010-10-09 23:56:40
Autor: Rafa³ Grzelak
Jak to się po DC jeździ cd. :)
notveryoldman wrote:

> [...]

się zastanówcie, zanim wyjdziecie z własnej świątyni i
otworzycie drzwi świątyni innego wyznawcy bezprawia.

Sytuacja analogiczna do ruchu pieszych na chodniku.
Jesli ktos bedzie ci ciagle zachodzil droge i nie pozwalal isc dalej
bez wyraznej przyczyny to tez albo go w koncu pogonisz, albo
przynajmniej odepchniesz.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-10 00:25:03
Autor: Adam P³aszczyca
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Sat, 09 Oct 2010 23:15:30 +0200, notveryoldman napisa³(a):

niepokoj± mnie wyra¿ane niejednokrotnie w tym w±tku sygna³y o mo¿liwo¶ci agresji fizycznej wobec wspó³u¿ytkownika drogi. Mo¿e siê zastanówcie, zanim wyjdziecie z w³asnej ¶wi±tyni i otworzycie drzwi ¶wi±tyni innego wyznawcy bezprawia.

Nad czym?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-10-10 14:22:12
Autor: hants
Jak to się po DC jeździ cd. :)
"notveryoldman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote in message news:4cb0dbb6$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to z biedy wynika. Jakby mieli normalnÄ… pracÄ™ za godne pieniÄ…dze, fajnÄ… babÄ™ i grono znajomych - to by dupowoz traktowali jako srodek transportu, a nie kultu. Chamstwo na drodze jest - wg mnie - problemem w Polsce, ale na jego zwalczenie potrzeba kilku generacji, a nie znaku z suwakiem.

Data: 2010-10-10 15:51:44
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-10 15:22, hants pisze:
[...]

Po prostu psychiki danej osoby. Raz się trafi typ, który musi wybić
szybę w tramwaju, a raz taki co musi pokazać swoją wyższość na drodze.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-10 09:59:55
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

U¿ytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:dfa7d2ab-9baa-44ee-b4fa-e5becb1d3b19f14g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

112? Pijany kierowca blokuje ruch etc.

kml

Data: 2010-10-10 01:54:15
Autor: Przemek V
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
On 10 Pa¼, 09:59, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

112? Pijany kierowca blokuje ruch etc.

Akurat zostawi³a komórkê w domu inaczej by³by film i zg³oszenie na
policjê.

Data: 2010-10-10 12:56:25
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

U¿ytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:c472517b-df7e-4263-98bf-6a455fb149dbf26g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Miejmy nadzieje, ¿e to by³ jednorazowy przypadek :)

kml

Data: 2010-10-11 21:39:24
Autor: Waldek Godel
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
Dnia Sun, 10 Oct 2010 12:56:25 +0200, kml napisa³(a):

--

Miejmy nadzieje, ¿e to by³ jednorazowy przypadek :)

móg³by¶ proszê co¶ zrobiæ ze swoim stylem pisania, tak, ¿eby¶ dodawa³ do
swoich postów cokolwiek wiêcej ni¿ stopkê? I ¿eby by³o widaæ cytat, tak jak
byæ powinno? Wycinaæ niepotrzebne wrotki itp? No rzygaæ siê chce jak siê to
czyta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Data: 2010-10-12 09:12:27
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtyziz03f37f.dlglepper.institute.com...

[...]

To nie czytaj - zmusza cie kto¶?

kml

Data: 2010-10-12 10:44:59
Autor: Rychu
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
W dniu 2010-10-12 09:12, kml pisze:
To nie czytaj - zmusza cie kto¶?

Trochê nie tak. S± ogólnie przyjête zasady, a jak kto¶
siê do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 10:58:40
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

U¿ytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb4202b$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-10-12 09:12, kml pisze:
To nie czytaj - zmusza cie kto¶?

Trochê nie tak. S± ogólnie przyjête zasady, a jak kto¶
siê do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

I zapewne nazywa siê netykieta.

kml

Data: 2010-10-12 11:25:10
Autor: Waldek Godel
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
Dnia Tue, 12 Oct 2010 10:58:40 +0200, kml napisa³(a):

Trochê nie tak. S± ogólnie przyjête zasady, a jak kto¶
siê do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

I zapewne nazywa siê netykieta.

te¿, ale równie¿ kultura osobista. Przepraszam, za oczekiwanie od ciebie
tak trudnych rzeczy.

Data: 2010-10-12 13:19:26
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:mbyy1ox2a42k.dlglepper.institute.com...
[...]

Dziêki za info o dolewaniu p³ynu do FAP w samochodzie, w który go nie posiada. Merytoryka przede wszystkim.

kml

Data: 2010-10-12 17:00:29
Autor: Waldek Godel
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
Dnia Tue, 12 Oct 2010 13:19:26 +0200, kml napisa³(a):

te¿, ale równie¿ kultura osobista. Przepraszam, za oczekiwanie od ciebie
tak trudnych rzeczy.

Dziêki za info o dolewaniu p³ynu do FAP w samochodzie, w który go nie posiada. Merytoryka przede wszystkim.

No to siê ju¿ przedstawi³e¶ milionom s³uchaczy. A teraz pa.

Data: 2010-10-12 18:14:06
Autor: kml
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
Waldek Godel wrote:
[...]

ZUO czai siê wszêdzie http://tiny.pl/h98n5

kml

Data: 2010-10-10 12:33:36
Autor: MariuszM
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
W dniu 9-10-2010 22:35, Przemek V pisze:

zanim siê wcisn±³ z powrotem na swój pas do jazdy prosto. Mia³
szczê¶cie, ¿e trafi³ na kobietê. Ja bym siê chyba zacz±³ z nim biæ...

Nie warto.

M.

Data: 2010-10-09 17:24:06
Autor: Massai
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu wrote:

[...]

Masz na myśli wyjazd na "główną", czyli na tę drogę jeszcze na
terenie Wola parku, która tak objeżdża ten parking pod gołym niebem
czy też wyjazd na Górczewską?

Bo jeśli ten wyjazd na tę wewnętrzną, to ja cię bardzo
przepraszam, ale tam jest normalne skrzyżowanie dróg równorzędnych
- i on miał pierwszeństwo.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-09 19:43:18
Autor: Rafa³ Grzelak
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Massai wrote:

[...]

Mowisz o tym?

http://bit.ly/a6a1Y3

Tu sie wytarlo, ale po prawej jeszcze widac trojkat na asfalcie.
A na tym trawniku na srodku, kolo cienia rzucanego przez latarnie
wyraznie widac cien znaku: okragly (nakaz w prawo OIDP) + trojkatny
'ustap pierwszenstwa'.

http://bit.ly/aPSeXl

tutaj inna czesc, gdzie znaki poziome jeszcze sie nie wytarly.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-10 10:41:38
Autor: Massai
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rafa Grzelak wrote:

Massai wrote:

> [...]
> niebem czy też wyjazd na Górczewską?
> przepraszam, ale tam jest normalne skrzyżowanie dróg
> równorzędnych - i on miał pierwszeństwo.

Nie, mówiłem o tym wyjeździe z "niekrytego" parkingu, już bliżej
Górczwskiej, co to wyjazd wyprowadza na oddzielny wyjdzielony pas.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-09 19:54:45
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-09 19:24, Massai pisze:
Rychu wrote:
Masz na myśli wyjazd na "główną", czyli na tę drogę jeszcze na
terenie Wola parku, która tak objeżdża ten parking pod gołym niebem
czy też wyjazd na Górczewską?

Stał zawsze trójkąt i dzisiaj chyba też stał. Zwykle sam zawsze
tamtędy wyjeżdżam, dzisiaj wyjątkowo jechałem od drugiej strony.
Nawet na zumi widać cień trójkąta. To jest ta kilka metrów na
wschód od zjazdu z górnego parkingu.

Bo jeśli ten wyjazd na tę wewnętrzną, to ja cię bardzo
przepraszam, ale tam jest normalne skrzyżowanie dróg równorzędnych
- i on miał pierwszeństwo.

Nie miał. Jednak nawet gdyby miał/twierdził, że miał. To, to
co potem odwalał, to się na testy psychologiczne nadaje.

Szczerze mówiąc to trochę potem się stresowałem, że on jednak
coś odwali. Jechałem z dziewczyną, auto pełne zakupów, które
po hamowaniu trochę się porozwalały. (Jednak warto wozić dwie
skrzynki na zakupy. :] ) Na szczęście potem sobie odpuścił.
Ciekawe czy jeszcze nie będzie dzwonił. ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-09 21:40:36
Autor: Adam P³aszczyca
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Sat, 09 Oct 2010 19:54:45 +0200, Rychu napisa³(a):

Szczerze mówi±c to trochê potem siê stresowa³em, ¿e on jednak
co¶ odwali. Jecha³em z dziewczyn±, auto pe³ne zakupów, które
po hamowaniu trochê siê porozwala³y. (Jednak warto woziæ dwie
skrzynki na zakupy. :] ) Na szczê¶cie potem sobie odpu¶ci³.
Ciekawe czy jeszcze nie bêdzie dzwoni³. ;)

Trzeba by³o na pa³y zadzwoniæ...

W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Czekaj, czasem nie czerwona? Bo mi siê cyferki zgadzaj± z moja by³±
s³u¿bow±...

Data: 2010-10-10 14:56:14
Autor: Rychu
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)
W dniu 2010-10-09 21:40, Adam P³aszczyca pisze:
Ciekawe czy jeszcze nie bêdzie dzwoni³. ;)
Trzeba by³o na pa³y zadzwoniæ...

Kiedy¶ "musia³em" zg³osiæ porysowanie samochodu, bo AC
tego wymaga³o. 3 godziny na komisariacie... Naprawdê
szkoda mi czasu, ¿eby cokolwiek z nimi za³atwiaæ. Zw³aszcza,
¿e i ci na HPZ (HPx) potrafi± takie numery wywijaæ, ¿e
nie wiadomo czy pod tymi ³ysymi czo³ami co¶ jest.

Czekaj, czasem nie czerwona? Bo mi siê cyferki zgadzaj± z moja by³±
s³u¿bow±...

Niebieska, wcze¶niej je¼dzi³a w £ochowie na WWE chyba 93FC
czy jako¶ tak. No i teraz widaæ z daleka bo oklejona jest
ze wszystkich stron. Teraz ju¿ coraz bardziej mam dosyæ
tych krakowskich blach, na szczê¶cie leasing siê koñczy :]

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-09 19:15:50
Autor: DoQ
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu pisze:

[...]

Nie pamiętam jak jest w WP ale w Galerii Mokotów jest(było?) tak, że wyjeżdzający z parkingu podziemnego mieli pierwszeństwo przed tymi na ulicy :)

...blachy gościa RST xxxx, a z tyłu siedziała jego żona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatuś taki narwany, to może mieć potem problemy. Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW, żeby być chamem. :)

Tia witamy przyjezdnych w Stolicy ;-)
Nie tak dawno temu jakiś cymbał zajeżdżał mi drogę i podobnie "przez szybę" komentował moje zachowanie na drodze. Nie spodobało mu się to, że spiałem się z X6tką i jechałem od świateł do świateł tuż za nią, a on Laguną nie dał rady i musiał wjechać gdzieś za mnie bo jego pas akurat zmieniał kierunek.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-09 19:34:06
Autor: Rafa³ Grzelak
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu wrote:

[...]

Ach... moje ulubione tablice: 3-literowe na R.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-09 19:39:48
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4cb0a17f$1news.home.net.pl...

Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW, żeby być chamem. :)

Jak widać większość chamów jeżdzących po stolicy nie ma nic wspólnego z Warszawiakami. Warszawskie tablice są zmyłką.
Wszyscy są kozacy w samochodzie, ale jak wyjdziesz z samochodu i mu za klamkę od kierowcy złapiesz to koleś wypi####la z piskiem a większość się uspokaja jak tylko widzi, że się pasy odpina.

Ot taki smutny element napływowy, który bardzo mocno wpływa na temat "Warszawa".

kml

Data: 2010-10-12 06:37:33
Autor: Mathew Kosecki
Jak to siê po DC je¼dzi cd. :)

Ot taki smutny element napÅ&#65533;ywowy, który bardzo mocno wpÅ&#65533;ywa na temat "Warszawa".

Zgodzê siê ,ja maj±c ¶wiadomo¶æ opinii o moim mie¶cie robiê wszystko ¿eby ten
durny stereotyp zmieniæ, zawsze wpuszczam ,u³atwiam ,nie zaje¿dzam, nie
tr±biê, nie mrugam ¶wiat³ami, maj±c na uwadze ¿e mam rejestracjê z DC i  co
wiêcej naklejkê (nie, nie z rybk±) Powstania Warszawskiego "Pamiêtamy". Co
ciekawe wcale nie doje¿d¿am do celu znacz±co pó¼niej, jestem zrelaksowany
(choæ jak czasem czekam d³ugo na lewoskrêcie i obserwujê kolejne samochody z
pasa do jazdy na wprost wje¿dzaj±ce przez pasy na pocz±tek kolejki to uczucie
zrelaksowania jest mocno zm±cone). Tylko tyle mo¿na zrobiæ i mo¿e a¿ tyle, bo
przyznam, ¿e zmiana przyzwyczajeñ z "wojownika drogowego" nie przysz³a mi
³atwo. Zmieniaj±c samochód na mocnieszy szybko zapomia³em jak ciê¿ko siê
wyprzedza³o maj±c 1.2 60KM, jad±c g³ówn± nie my¶la³em jak ciê¿ko siê wbiæ z
podporz±dkowanej etc.. Nie wiem czy chodzi o dojrza³o¶æ za kó³kiem czy ogóln±
¶wiadomo¶æ i poruszan± na grupie empatiê do ¶wiata, tak czy inaczej polecam,
Warszawiakom i nie tylko.

Data: 2010-10-09 20:05:44
Autor: Shrek
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-09 19:08, Rychu pisze:

Na koniec deser
...blachy gościa RST xxxx, a z tyłu siedziała jego żona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatuś taki narwany, to może mieć potem problemy.

Ja kiedyś widziałem podobną akcję - koleś miał jakieś niesnaski z kierowcą autobusu, którym jechałem. Koniec końców po kilometrze trąbienia i gestykulacji, zmienił pas wjeżdzając przed autobus i dał po heblach. Oczywiście zaliczył strzał w kuper. Z przodu żona, z tyłu dzieciak w foteliku. Normalnie pojeb jakiś:(

Shrek.

Data: 2010-10-09 20:28:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu pisze:
No i znów dzisiaj trzeba było trochę pojeździć.

Sytuacja sprzed 20 minut...

Niestety widuje sie takich wszędzie.

Potem mi pokazywał,
że zapisuje mój numer telefonu, bo mam naklejony z tyłu. Na koniec deser
...blachy gościa RST xxxx, a z tyłu siedziała jego żona z dzieckiem. :/

Ty lepiej pójdź na policję i poproś o sporządzenie notatki. Tylko czekać, aż ten typ zgłosi na policję, że go próbowałeś rozjechać.
Niestety tak bywało.

Seco

Data: 2010-10-10 11:50:17
Autor: Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józn etóó
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Użytkownik Rychu napisał:
[...]

ja nie jestem z warszawy ale mam bmw i jestem hameme w huj

Data: 2010-10-10 14:56:07
Autor: kamil d
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu pisze:
a jak ruszyliśmy, to próbował mi zajechać
drogę, oczywiście bez kierunków.

Wczoraj widziałem coś podobnego kilka aut przede mną, trąbienie i zajeżdżanie. Kilka km dalej jakieś auta rozwalone na poboczu. Ogólnie dużo "szybkich i wściekłych", poganianie światłami na ograniczeniu, jazda 5cm od zderzaka i takie tam. Moim zdaniem jest to nie kwesta takich czy innych "blach" ale efekt ładnej pogody, sucho, słonko świeci i ludziom odp*** . Jak leje to jeździ się dużo spokojniej.

--
kamil d

Data: 2010-10-11 18:59:06
Autor: BydlÄ™
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Rychu wrote:
> "typowego kierowcy BMW".

Typowy kierowca BMW pracuje w garniturze i pensjÄ™ ma w euro.
;>

> No i słychać piękną polszczyznę "czego k wa trąbisz frajerze".

Więc zamkąłeś szybę i olałeś gościa?

> Powiedziałem mu, żeby się zamknął i zajął baran jazdą.

Typowa odzywka, którą wyniosłeś z domu?
Matka tak do ojca mawiała, czt ojciec do matki?

> Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW

Nie da się jeździć koncernem BWM.

> , żeby być chamem.

To jak to było w twoim domu z tymi baranami?
;>>>

--
BydlÄ™

Data: 2010-10-11 22:30:58
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-11 18:59, BydlÄ™ pisze:
Więc zamkąłeś szybę i olałeś gościa?

Niestety nie...

> [...]
Typowa odzywka, którą wyniosłeś z domu?
Matka tak do ojca mawiała, czt ojciec do matki?
To jak to było w twoim domu z tymi baranami?

....ale nie powtórzę tego błędu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)