Jak to się po DC jeździ cd. :)

Data: 2010-10-09 19:39:48
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4cb0a17f$1news.home.net.pl...

Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW, żeby być chamem. :)

Jak widać większość chamów jeżdzących po stolicy nie ma nic wspólnego z Warszawiakami. Warszawskie tablice są zmyłką.
Wszyscy są kozacy w samochodzie, ale jak wyjdziesz z samochodu i mu za klamkę od kierowcy złapiesz to koleś wypi####la z piskiem a większość się uspokaja jak tylko widzi, że się pasy odpina.

Ot taki smutny element napływowy, który bardzo mocno wpływa na temat "Warszawa".

kml

Data: 2010-10-12 06:37:33
Autor: Mathew Kosecki
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Ot taki smutny element napĹ&#65533;ywowy, ktĂłry bardzo mocno wpĹ&#65533;ywa na temat "Warszawa".

Zgodzę się ,ja mając świadomość opinii o moim mieście robię wszystko żeby ten
durny stereotyp zmienić, zawsze wpuszczam ,ułatwiam ,nie zajeżdzam, nie
trąbię, nie mrugam światłami, mając na uwadze że mam rejestrację z DC i  co
więcej naklejkę (nie, nie z rybką) Powstania Warszawskiego "Pamiętamy". Co
ciekawe wcale nie dojeżdżam do celu znacząco później, jestem zrelaksowany
(choć jak czasem czekam długo na lewoskręcie i obserwuję kolejne samochody z
pasa do jazdy na wprost wjeżdzające przez pasy na początek kolejki to uczucie
zrelaksowania jest mocno zmącone). Tylko tyle można zrobić i może aż tyle, bo
przyznam, że zmiana przyzwyczajeń z "wojownika drogowego" nie przyszła mi
łatwo. Zmieniając samochód na mocnieszy szybko zapomiałem jak ciężko się
wyprzedzało mając 1.2 60KM, jadąc główną nie myślałem jak ciężko się wbić z
podporządkowanej etc.. Nie wiem czy chodzi o dojrzałość za kółkiem czy ogólną
świadomość i poruszaną na grupie empatię do świata, tak czy inaczej polecam,
Warszawiakom i nie tylko.

--

Jak to się po DC jeździ cd. :)