Jak to si臋 po DC je藕dzi cd. :)

Data: 2010-10-10 11:50:17
Autor: Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom j贸zn et贸贸
Jak to si臋 po DC je藕dzi cd. :)
U偶ytkownik Rychu napisa艂:
No i zn贸w dzisiaj trzeba by艂o troch臋 poje藕dzi膰.

Sytuacja sprzed 20 minut...

Wola Park, z parkingu na "g艂贸wn膮" wyje偶d偶a kole艣 granatow膮
Octavi膮, pewnie bez spojrzenia czy nic nie jedzie. Hamuj臋
ze 2 metry przed jego naro偶nikiem. Musia艂em wyjecha膰 lekko
na przeciwleg艂y pas. Przy manewrze tr膮bie i na szcz臋艣cie kole艣
z naprzeciwka zje偶d偶a troch臋 i udaje mi si臋 zmie艣ci膰.

Patrz臋 tylko na go艣cia i si臋 zastanawiam czym si臋 kierowa艂.
Jedziemy sobie w stron臋 Bemowa G贸rczewsk膮, ten si臋 jako艣 czai.
Spokojnie go wyprzedzam, a potem si臋 zatrzymuj臋 na nast臋pnych
艣wiat艂ach. Ten staje obok mnie, chocia偶 ma 艣rodkowy pas wolny
przed sob膮. Otwiera okno i pokazuje mi, 偶ebym otworzy艂. Tu m贸j
b艂膮d, otwieram. No i s艂ycha膰 z ust go艣cia "kozaka", kt贸ry wygl膮dem
bardziej by pasowa艂 do opisywanego ostatnio "typowego kierowcy BMW".
No i s艂ycha膰 pi臋kn膮 polszczyzn臋 "czego k wa tr膮bisz frajerze".
Powiedzia艂em mu, 偶eby si臋 zamkn膮艂 i zaj膮艂 baran jazd膮. I zamkn膮艂em
okno. No i si臋 zacz膮艂 drze膰, a jak ruszyli艣my, to pr贸bowa艂 mi zajecha膰
drog臋, oczywi艣cie bez kierunk贸w. Akurat w ca艂膮 sytuacj臋 w艂膮czy艂 si臋
motocyklista, kt贸rego ma艂o nie potr膮ci艂 jak we mnie pr贸bowa艂 wjecha膰.
No i ten motocyklista te偶 mu co艣 zacz膮艂 nawija膰. Potem jeszcze kole艣
pr贸bowa艂 za mn膮 jecha膰, tr膮bi艂 i mruga艂 艣wiat艂ami. Potem mi pokazywa艂,
偶e zapisuje m贸j numer telefonu, bo mam naklejony z ty艂u. Na koniec deser
...blachy go艣cia RST xxxx, a z ty艂u siedzia艂a jego 偶ona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatu艣 taki narwany, to mo偶e mie膰 potem problemy.

Jak wida膰 nie trzeba by膰 z Warszawy i je藕dzi膰 BMW, 偶eby by膰 chamem. :)

ja nie jestem z warszawy ale mam bmw i jestem hameme w huj

Jak to si臋 po DC je藕dzi cd. :)