Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)

Data: 2009-11-04 12:59:44
Autor: mz
Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)
A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod przeczytać ?

Data: 2009-11-04 13:03:34
Autor: qwerty
Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcrqgb$e0k$1@atlantis.news.neostrada.pl...
A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod przeczytać ?

polecam upcode

Data: 2009-11-05 00:24:14
Autor: Janeo
On 4 Lis, 12:59, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod
przeczytać ?
Przegl±daj±c googla wpadłem na jakiego¶ pożytecznego bloga i tam z
kilku testowanych polecany był Kaywa Reader - zainstalowałem i działa
bez zarzutu. Wykorzystuje u mnie autofokusa, więc ogranicza errory.
Pozdr. - J

Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)