Jak to się po DC jeździ cd. :)

Data: 2010-10-09 13:35:03
Autor: Przemek V
Jak to się po DC jeździ cd. :)
On 9 Paź, 19:08, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
No i znów dzisiaj trzeba było trochę pojeździć.

Sytuacja sprzed 20 minut...

Wola Park, z parkingu na "główną" wyjeżdża koleś granatową
Octavią, pewnie bez spojrzenia czy nic nie jedzie. Hamuję
ze 2 metry przed jego narożnikiem. Musiałem wyjechać lekko
na przeciwległy pas. Przy manewrze trąbie i na szczęście koleś
z naprzeciwka zjeżdża trochę i udaje mi się zmieścić.

Patrzę tylko na gościa i się zastanawiam czym się kierował.
Jedziemy sobie w stronę Bemowa Górczewską, ten się jakoś czai.
Spokojnie go wyprzedzam, a potem się zatrzymuję na następnych
światłach. Ten staje obok mnie, chociaż ma środkowy pas wolny
przed sobą. Otwiera okno i pokazuje mi, żebym otworzył. Tu mój
błąd, otwieram. No i słychać z ust gościa "kozaka", który wyglądem
bardziej by pasował do opisywanego ostatnio "typowego kierowcy BMW".
No i słychać piękną polszczyznę "czego k wa trąbisz frajerze"..
Powiedziałem mu, żeby się zamknął i zajął baran jazdą. I zamknąłem
okno. No i się zaczął drzeć, a jak ruszyliśmy, to próbował mi zajechać
drogę, oczywiście bez kierunków. Akurat w całą sytuację włączył się
motocyklista, którego mało nie potrącił jak we mnie próbował wjechać.
No i ten motocyklista też mu coś zaczął nawijać. Potem jeszcze koleś
próbował za mną jechać, trąbił i mrugał światłami. Potem mi pokazywał,
że zapisuje mój numer telefonu, bo mam naklejony z tyłu. Na koniec deser
...blachy gościa RST xxxx, a z tyłu siedziała jego żona z dzieckiem. :/
Szkoda dziecka, bo jak tatuś taki narwany, to może mieć potem problemy.

Jak widać nie trzeba być z Warszawy i jeździć BMW, żeby być chamem. :)

Moja żona jeździ do pracy (wiecznie zakorkowaną) Marynarską z której
skręca w lewo w Wynalazek. Wczoraj po odstaniu ileś tam w korku
wjechała wreszcie z włączonym lewym kierunkiem na pusty wydzielony pas
do skrętu w lewo. Oba pasy do jazdy prosto oczywiście stały. W tym
momencie ze stojących na pasach do jazdy prosto wyjechał przed nią
jakiś młodzian (na rejestracji KRA), któremu najwyraźniej w pale się
nie mieściło, że z pasu do skrętu w lewo można skręcać w lewo i
zabawił się w "regulatora" przez dwie zmiany świateł blokując z
premedytacją pas do skrętu w lewo. Nie pomogły włączony lewy kierunek,
długie światła, trąbienie. Na koniec młodzian pokazał jeszcze faka
zanim się wcisnął z powrotem na swój pas do jazdy prosto. Miał
szczęście, że trafił na kobietę. Ja bym się chyba zaczął z nim bić...

Data: 2010-10-09 23:15:30
Autor: notveryoldman
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-09 22:35, Przemek V pisze:
Ja bym się chyba zaczął z nim bić...

niepokoją mnie wyrażane niejednokrotnie w tym wątku sygnały o możliwości agresji fizycznej wobec współużytkownika drogi. Może się zastanówcie, zanim wyjdziecie z własnej świątyni i otworzycie drzwi świątyni innego wyznawcy bezprawia.

--
notveryoldman

Data: 2010-10-09 14:29:47
Autor: Przemek V
Jak to się po DC jeździ cd. :)
On 9 Paź, 23:15, notveryoldman <notveryoldman_no_s...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2010-10-09 22:35, Przemek V pisze:

> Ja bym się chyba zaczął z nim bić...

niepokoją mnie wyrażane niejednokrotnie w tym wątku sygnały o możliwości
agresji fizycznej wobec współużytkownika drogi.

 I słusznie, bo to dżungla jest

Może się zastanówcie,
zanim wyjdziecie z własnej świątyni i otworzycie drzwi świątyni innego
wyznawcy bezprawia.

Conajmniej brygada antyterrorystyczna będzie potrzebna. Zresztą BMW na
warszawskich blachach zobowiązuje.

Data: 2010-10-09 23:56:40
Autor: Rafał Grzelak
Jak to się po DC jeździ cd. :)
notveryoldman wrote:

> [...]

się zastanówcie, zanim wyjdziecie z własnej świątyni i
otworzycie drzwi świątyni innego wyznawcy bezprawia.

Sytuacja analogiczna do ruchu pieszych na chodniku.
Jesli ktos bedzie ci ciagle zachodzil droge i nie pozwalal isc dalej
bez wyraznej przyczyny to tez albo go w koncu pogonisz, albo
przynajmniej odepchniesz.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-10 00:25:03
Autor: Adam Płaszczyca
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Sat, 09 Oct 2010 23:15:30 +0200, notveryoldman napisał(a):

[...]

Nad czym?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 14:22:12
Autor: hants
Jak to się po DC jeździ cd. :)
"notveryoldman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote in message news:4cb0dbb6$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to z biedy wynika. Jakby mieli normalną pracę za godne pieniądze, fajną babę i grono znajomych - to by dupowoz traktowali jako srodek transportu, a nie kultu. Chamstwo na drodze jest - wg mnie - problemem w Polsce, ale na jego zwalczenie potrzeba kilku generacji, a nie znaku z suwakiem.

Data: 2010-10-10 15:51:44
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-10 15:22, hants pisze:
[...]

Po prostu psychiki danej osoby. Raz się trafi typ, który musi wybić
szybę w tramwaju, a raz taki co musi pokazać swoją wyższość na drodze.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-10 09:59:55
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisał w wiadomości news:dfa7d2ab-9baa-44ee-b4fa-e5becb1d3b19f14g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

112? Pijany kierowca blokuje ruch etc.

kml

Data: 2010-10-10 01:54:15
Autor: Przemek V
Jak to się po DC jeździ cd. :)
On 10 Paź, 09:59, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

112? Pijany kierowca blokuje ruch etc.

Akurat zostawiła komórkę w domu inaczej byłby film i zgłoszenie na
policję.

Data: 2010-10-10 12:56:25
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisał w wiadomości news:c472517b-df7e-4263-98bf-6a455fb149dbf26g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Miejmy nadzieje, że to był jednorazowy przypadek :)

kml

Data: 2010-10-11 21:39:24
Autor: Waldek Godel
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Sun, 10 Oct 2010 12:56:25 +0200, kml napisał(a):

--

Miejmy nadzieje, że to był jednorazowy przypadek :)

mógłbyś proszę coś zrobić ze swoim stylem pisania, tak, żebyś dodawał do
swoich postów cokolwiek więcej niż stopkę? I żeby było widać cytat, tak jak
być powinno? Wycinać niepotrzebne wrotki itp? No rzygać się chce jak się to
czyta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-12 09:12:27
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:gtyziz03f37f.dlglepper.institute.com...

[...]

To nie czytaj - zmusza cie ktoś?

kml

Data: 2010-10-12 10:44:59
Autor: Rychu
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 2010-10-12 09:12, kml pisze:
To nie czytaj - zmusza cie ktoś?

Trochę nie tak. Są ogólnie przyjęte zasady, a jak ktoś
się do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 10:58:40
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4cb4202b$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-10-12 09:12, kml pisze:
To nie czytaj - zmusza cie ktoś?

Trochę nie tak. Są ogólnie przyjęte zasady, a jak ktoś
się do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

I zapewne nazywa się netykieta.

kml

Data: 2010-10-12 11:25:10
Autor: Waldek Godel
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Tue, 12 Oct 2010 10:58:40 +0200, kml napisał(a):

Trochę nie tak. Są ogólnie przyjęte zasady, a jak ktoś
się do nich nie stosuje to... hmm... jak w ruchu :]

I zapewne nazywa się netykieta.

też, ale również kultura osobista. Przepraszam, za oczekiwanie od ciebie
tak trudnych rzeczy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-12 13:19:26
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:mbyy1ox2a42k.dlglepper.institute.com...
[...]

Dzięki za info o dolewaniu płynu do FAP w samochodzie, w który go nie posiada. Merytoryka przede wszystkim.

kml

Data: 2010-10-12 17:00:29
Autor: Waldek Godel
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Dnia Tue, 12 Oct 2010 13:19:26 +0200, kml napisał(a):

też, ale również kultura osobista. Przepraszam, za oczekiwanie od ciebie
tak trudnych rzeczy.

Dzięki za info o dolewaniu płynu do FAP w samochodzie, w który go nie posiada. Merytoryka przede wszystkim.

No to się już przedstawiłeś milionom słuchaczy. A teraz pa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-12 18:14:06
Autor: kml
Jak to się po DC jeździ cd. :)
Waldek Godel wrote:
[...]

ZUO czai się wszędzie http://tiny.pl/h98n5

kml

Data: 2010-10-10 12:33:36
Autor: MariuszM
Jak to się po DC jeździ cd. :)
W dniu 9-10-2010 22:35, Przemek V pisze:

zanim się wcisnął z powrotem na swój pas do jazdy prosto. Miał
szczęście, że trafił na kobietę. Ja bym się chyba zaczął z nim bić...

Nie warto.

M.

Jak to się po DC jeździ cd. :)