Jak to skasowac z menadzera urzadzen ??

Data: 2011-11-15 09:37:09
Autor: Fantom
Jak to skasowac z menadzera urzadzen ??
Witam
Pod windows 7, na laptopie ibm t61, ciagle pojawia mi sie w menadzerze urzadzen w grupie "kontrolery magazynu" jakies dziwne urzadzenie. Np teraz jest "AMD1JXU6 IDE Controler". Jest z wykrzyknikiem (brak sterownika itp). Jak je skasuje, to pojawaie sie znowu, tylko te cyferki/literki na poczatku sa inne. Co to jest ?? Jak do tego zainstalowac jakis sterownik. Moge to wylaczyc, ale wolabym wiedziec co sie sypie.

Fantom

Data: 2011-11-15 09:46:51
Autor: Mariusz Kruk
Jak to skasowac z menadzera urzadzen ??
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Fantom"
[...]

Wymień zasilacz.

PS: FUT warning
--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |