Jak to u Kaczyńskiego wszystko odwrotni e. Najpierw kampania, potem decyzja o sta rcie w wyborach.

Data: 2010-02-03 17:53:52
Autor: fil
Jak to u Kaczyńskiego wszystko odwrotni e. Najpierw kampania, potem decyzja o sta rcie w wyborach.
W dniu 2010-02-03 17:32, Artur Borubar pisze:

W Katowicach Lech Kaczyński będzie rozmawiał
o problemach górnictwa i bezpieczeństwie pracy. Spotka się z tymi, którzy
uczestniczyli w akcji ratunkowej w czasie wrze¶niowej katastrofy w kopalni
"Wujek"

Poprosi o pomoc... ale mog± go rozpoznać...

pulsar

PS
Pozdrawiam Cię Przemek!

Data: 2010-02-03 18:28:02
Autor: Artur Borubar
Jak to u Kaczyńskiego wszystko odwrotnie. Najpierw kampania, potem decyzja o starcie w wyborach.
Użytkownik "fil" <filipowicz.m@onet.pl> napisał

Poprosi o pomoc... ale mog± go rozpoznać...

;-))

PS
Pozdrawiam Cię Przemek!

Witaj Pulsar! Gdzie¶ Ty bywał?

Przemek

Również pozdrawiam.

Data: 2010-02-03 19:06:47
Autor: fil
Jak to u Kaczyńskiego wszystko odwrotni e. Najpierw kampania, potem decyzja o sta rcie w wyborach.
W dniu 2010-02-03 18:28, Artur Borubar pisze:

Witaj Pulsar! Gdzie¶ Ty bywał?

Ano w Afryce, miałem wrócić w kwietniu,
ale wpadłem do Kraju wskutek przykrego
zdarzenia losowego... i zastałem mój Kraj
jak tę grupę, niezbyt ciekawy...

pulsar

Jak to u Kaczyńskiego wszystko odwrotni e. Najpierw kampania, potem decyzja o sta rcie w wyborach.