Data: 2011-07-17 07:17:00 | |
Autor: Marzena | |
Jak to w końcu jest z gwarancją? | |
Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości news:4e21f18c$0$2498$65785112news.neostrada.pl... Kupiłam czajnik z dwuletnią. Po roku użytkowania się zepsuł. Kilka lat temu miałam podobny przypadek, choć dotyczący magnetowidu. Zepsuł sie pod koniec gwarancji, wymieniono go na nowy i do tego nowego w serwisie otrzymałam nową gwarancję - z datą ważności startującą od dnia odbioru sprzętu z serwisu. Jeżeli serwis nie dał Ci nowej gwarancji - to raczej trudno będzie posługiwac się tą starą. marzatela -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- http://mojezakupycodzienne.blox.pl |
|
Data: 2011-07-17 21:36:40 | |
Autor: Veronika | |
Jak to w końcu jest z gwarancją? | |
Użytkownik "Marzena" <marzatela@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivtr7m$kkj$1inews.gazeta.pl...
Gwarancja jest chyba ta sama, jest w niej wpis, że czajnik wymieniono na nowy. |
|