Jak to zrobic w kuchni?

Data: 2017-01-18 22:47:40
Autor: RadoslawF
Jak to zrobic w kuchni?
W dniu 2017-01-18 o 21:35, Majka pisze:

Za każdą pomoc, wskazówkę lub komentarz dziękuję,
Majka

Mam 10 calowy tablet służący do czytania gazet (skany) i
książek (teks głownie w PDFie). Ciekawostką jest że to
urządzenie ma najwyższa rozdzielczość z posiadanych.
Ale do przeglądania stron wolę usiąść przy kompie gdzie
monitor ma ponad 20 cali i mniej męczy wzrok.

Zanim wydasz pieniądze weź jakiś tablet w łapki i sprawdź
czy będziesz chciała na nim strony www przeglądać.

A do internetu mam "dyżurny komputer". Jest włączony zawsze
co najwyżej monitor trzeba włączyć. Szybciej trwa przejście
do niego w innym pokoju niż uruchomienie wyłączonego.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-20 16:57:10
Autor: krzysztofsf
Jak to zrobic w kuchni?
W dniu środa, 18 stycznia 2017 22:47:48 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]

Ale do przeglądania stron wolę usiąść przy kompie gdzie
monitor ma ponad 20 cali i mniej męczy wzrok.

Zalezy co sie przeglada.
Wiele stron internetowych ma wersje w postaci apki na smartfona czy tablet i tam przegladanie jest wygodne.

Jak to zrobic w kuchni?