Jak to zrobic w kuchni?

Data: 2017-01-19 13:59:06
Autor: Alf/red/
Jak to zrobic w kuchni?
W dniu 18.01.2017 o 21:35, Majka pisze:
2. czy 7 cali będzie już ok? większy?

Dla mnie 7" jest  wystarczający, a 10" po prostu za duży do trzymania w ręku.

3. po czym poznać, że tablet może być telefonem? niektóre maja slot na sim, ale czy każdy tablet ze slotem sim pozwala na dzwonienie i smsy?

Nie, nie każdy.

--
Alf/red/

Data: 2017-01-19 14:13:35
Autor: J.F.
Jak to zrobic w kuchni?
Użytkownik "Alf/red/"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5qd6r$uve$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 18.01.2017 o 21:35, Majka pisze:
2. czy 7 cali będzie już ok? większy?

Dla mnie 7" jest  wystarczający, a 10" po prostu za duży do trzymania w ręku.

Za to moze byc wygodny jesli  ma byc tylko sporadycznie trzymany w reku, za to ma zalety w postaci wiekszego ekranu, wygodniejszej klawiatury ekranowej itp.

J.

Jak to zrobic w kuchni?