Jak to zrobic w kuchni?

Data: 2017-01-19 17:19:19
Autor: KOMTUR
Jak to zrobic w kuchni?
W dniu 18.01.2017 o 21:35, Majka pisze:

Ale proszę o pomoc:

1. co wybrać?
  Stawiałbym na tablet

2. czy 7 cali będzie już ok? większy?

Mam 7 calowy i 10 calowy, od kiedy mam ten 7 calowy, to 10 calowy poszedł w odstawkę.

3. po czym poznać, że tablet może być telefonem? niektóre maja slot na sim, ale czy każdy tablet ze slotem sim pozwala na dzwonienie i smsy?

Nie każdy, czasem mają slot tylko do netu, przynajmniej te starsze.

4. najchętniej kupię coś markowego, np. Lenovo czy Samsung - dobry kierunek czy inne/jakie firmy są ok?

Ja mam oba Samsungi i sobie chwale, ale ja to w ogóle jestem fan Samiego.

5. ma to być urządzenie w domu, jako telefon domowy z większym nieco ekranem dla www z karty sim,
>    więc wielkość baterii czy waga tabletu mają znaczenie mniejsze. Nie wiem właściwie jakie
>    cechy przy takim profilu/zadaniu są istotne?

Ja do swojego 10 calowca mam fajną podstawkę (stację dokującą), więc mógłby w kuchni tak stać, bateria wtedy nie ma znaczenia, jak i waga.
Do dzwonienia, można przecież włączyć "na głośnik" i rozmawiać nawet przy gotowaniu, bez trzymania tabletu w rękach. Czasami tak robiłem.

6. musi mieć modem 4G/LTE, czy też 3G wystarczy?

Do rozmawiania spokojnie wystarczy 3G, a jeśli i net ma być sporadyczny, to i do netu. Aczkolwiek jeśli różnica w cenie pomiędzy modelami 3Gi LTE, byłaby niewielka, brałbym z LTE.

7. Może ktoś wskaże jakiś konkretny fajny model?

Tu się nie pokuszę, bo ostatnio z rok temu kupowałem, a to czasem przepaść pomiędzy modelami.

8. a może w ogóle idę w złym kierunku?

Jak dla mnie w dobrym :P

Za każdą pomoc, wskazówkę lub komentarz dziękuję,

Proszę :)

KOMTUR

Jak to zrobic w kuchni?