Jak trackball?

Data: 2009-06-07 08:42:41
Autor: gosmo
Jak trackball?
Witam,
Chciałbym wymienić myszę na trackballa tylko zastanawiam sie co będzie lepsze. Z kółkiem umiszczonym cetralnie (
Marble Mouse Trackball/Cordless Trackman Optical) czy na kciuk
TrackManR Wheel Trackball. Co jest wygodniejsze w sensie szybkości użycia?

Data: 2009-06-07 22:17:58
Autor: Kot Prezydenta
Jak trackball?

Użytkownik "gosmo" <dasd@fsdfsd.pl> napisał w wiadomości news:h0fnhk$nf3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od jakiś 5 lat uzywam logitecha marble i jestem zadowolony

Data: 2009-06-09 15:45:33
Autor: adams
Jak trackball?
Od jakiś 5 lat uzywam logitecha marble i jestem zadowolony

Ja od kilkunastu lat używam trackballe różnych marek.
Od czterech lat mam marbla i również polecam ten model.
Do "kciukowych" nie mam przekonania. Z centralnym manipulatorem jest chyba bardziej precyzyjny.
Używam zawodowo z programami graficznymi (Corel czy Photopshop).
Kiedy pierwszy raz miałem kupić mysz lub kota - po próbach w sklepie wybrałem kota. i tak mi pozostało :)
__
Pzdr
Adam

Data: 2009-06-08 08:36:14
Autor: Heraklit
Jak trackball?
Był 7 czerwiec (niedziela), gdy o godzinie 8:42 *gosmo* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

z prawdziwego zdarzenia trackballe produkowane są przez Kensington.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-08 08:34:58

Jak trackball?