Jak traktowac ten system prawny powaznie?

Data: 2009-08-30 19:44:59
Autor: Paweł Ubysz
Jak traktowac ten system prawny powaznie?

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h7df74$3qk$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Pijany bandyta nieposiadajacy prawa jazdy zabija
trzy osoby i jedyne co mu grozi to najwyzej 12 lat.
Najwyzej! Tanie jest zycie ludzkie w tej Polsce.

Przeciez to jest potrojny morderca Z PREMEDYTACJA:
jazda po pijanemu 160 km/h po miescie to jest
zamierzenie morderstwa.

Dlaczego juz go osądziłes i skazałes ?

Nie ma dowodu na to że jechał 160
Nie ma dowodu na to ze jechał po pijanemu
A winnym wypadku jest kierowca który mu wyjechał z podporządkowanej.

Data: 2009-08-30 21:14:20
Autor: tg
"Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> wrote in message news:h7edqt$h2e$1inews.gazeta.pl...
Dlaczego juz go osądziłes i skazałes ?

Nie ma dowodu na to że jechał 160
Nie ma dowodu na to ze jechał po pijanemu
A winnym wypadku jest kierowca który mu wyjechał z podporządkowanej.

jezeli faktycznie jechal 160 km\h to wcale niekoniecznie, znaczyloby ze
robil 44,5 metra na sekunde a tego w miescie spodziewac sie trudno

uprzedzajac - nic nie wiem o sprawie a googlac mi sie nie chce, mozliwe
ze wina lezy po stronie kierowcy z podporzadkowanej

Jak traktowac ten system prawny powaznie?