Jak trenować... żeby schudnąć

Data: 2009-04-06 07:23:29
Autor: mbut
Jak trenować... żeby schudnąć
Wojciech Waga pisze:
Witam sznownych grupowiczów.

Mam mało techniczny problem. Chciałbym zrzucić trochę zbędnych kg, a że dużo jeżdżę na rowerze to chciałbym go wykorzystać do tego celu. Problem tylko w tym, że nie wiem jak należy do tego podejść, bo już kilka lat śmigam po 5-7tys. rocznie a ważę ciągle za dużo. Ma ktoś może jakiś artykuł gdzie jest opisane jak trenować? Mój system działa tak, że jak coś zjem to śmigam, jak jadę na głodniaka to prędkość śr. mam na poziomie 15km/h i ochotę umierać ;)

pozdr.
w.
Na schudnięcie jest oczywiście metoda, po pierwsze jak tu koledzy podpowiadają zmienić dietę to bardzo ważne a po drugie to długie jazdy(parogodzinne)bez większych podjazdów. Przy podjazdach rozbuduwujesz tkankę mięśniową, czyli zwiększasz swoją wagę a tu chodzi o spalanie tłuszczu, czyli powtarzam długotrwała jazda bez wysiłku.

"Mój system działa tak, że jak
> coś zjem to śmigam, jak jadę na głodniaka to prędkość śr. mam na
> poziomie 15km/h i ochotę umierać ;)"
No właśnie na głodniaka nie oszukasz organizmu, należy spozywać przedewszystkim węglowodany a nie kiełbasę. Kupuj izotoniki, tam sa zawarte mikroelementy, węglowodany itp. Nie pij piwa!!!
Jest taki napój, który się nazywa CARBO w proszku, rozcienczasz go wodą.
Ja go uzywam od dłuzszego czasu, po nim nie masz wielkiej ochoty j\na jedzenie. To są węglowodany.
przeczytaj ten nasz artykuł: http://rowery.gda.pl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=9&func=view&id=1601&catid=23
pozdrawiam

Data: 2009-04-06 07:14:35
Autor: Menel
Jak trenować... żeby schudnąć
mbut <rajdyger@gmail.com> napisał(a):
Kupuj izotoniki, tam sa zawarte mikroelementy, węglowodany itp.
 Nie pij piwa!!!
Piwo jest doskonałym napojem izotonicznym.

[...]
Genialne!!!!
Pij wodę z cukrem i zagryzaj EPO a na pewno schudniesz.

Data: 2009-04-06 09:01:38
Autor: piecia aka dracorp
Jak trenować... żeby schudnąć
Dnia Mon, 06 Apr 2009 07:23:29 +0200, mbut napisał(a):

[...]
No no, jak dla mnie mięśnie co najwyżej spuchną podczas wysiłku a po treningu mogą się zmniejszyć. To nie trening wzmacnia i powoduje rozrost mięśni tylko odpoczynek/regeneracja.
> [...]
przeczytaj ten nasz artykuł:
http://rowery.gda.pl/index.php?
option=com_joomlaboard&Itemid=9&func=view&id=1601&catid=23
Jeśli już to bym proponował dietę niskowęglowodanową(low-carbo). Poszukaj na sfd.pl czegoś o diecie Atkinsa, niskowęglowodanowej itp.
Gdzieś na sfd.pl był artykuł z dokładną rozpiską co jeść i jak trenować i dlaczego sama dieta Atkinsa jest niewskazana dla sportowców(tak z pamięci).

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-06 11:34:46
Autor: mmateusz
Jak trenować... żebyschudnąć
[...]

LOL. to jest ta dieta, co trzeba jeśc jak naj tłuściej?
i co przeczy wszystkim zdroworozsądkowym zasadom żywieniowym?
słyszałem kiedyś taką opinie o dietach tego typu:
z tą dietą nawet można stracić na wadze, jak się nie lubi tłustych rzeczy.

i coś w tym jest: wolałbym nie zjeść kolacji, niż zjeść coś ociekającego tłuszczem.

Mk.

Data: 2009-04-06 10:43:44
Autor: piecia aka dracorp
Jak trenować... żebyschudnąć

http://www.sfd.pl/CKD_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t161108.html to jest to o co mi chodziło

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-06 11:47:37
Autor: Wojtek
Jak trenować... żebyschudnąć
mmateusz pisze:

[...]

To jest jakaś tam dieta i to działa. Organizm po prostu przestawia się na palenie tłuszczy i je efektywnie pali...
Tyle, że nikt nie wie czy to jest zdrowe na dłuższą metę. I jak widać sportowcom nie służy.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-07 08:09:01
Autor: Rafal
Jak trenować... żebyschudnąć
Wojtek pisze:

To jest jakaś tam dieta i to działa. Organizm po prostu przestawia się na palenie tłuszczy i je efektywnie pali...
Tyle, że nikt nie wie czy to jest zdrowe na dłuższą metę. I jak widać sportowcom nie służy.

Sluzy! Noga podaje zdrowo :)

Rafal

Jak trenować... żeby schudnąć