Jak trwoga to do Boga ?

Data: 2010-04-22 11:54:50
Autor: ,[he®sk]
Jak trwoga to do Boga ?
"W ko¶ciele ¶w. Karola Boromeusza na warszawskich Pow±zkach rozpoczęła się po godz. 10.00 msza ¶więta pogrzebowa posłanki SLD Izabeli Jarugi-Nowackiej, która zginęła w katastrofie samolotu pod Smoleńskiem. Mszę ¶w. celebruje ks. Arkadiusz Nowak."

http://miniurl.pl/jaktrwoga

Ciekawa jest lista zalobnikow. Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 12:17:03
Autor: boukun
Jak trwoga to do Boga ?

Użytkownik "",[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:p370t590go1htdacscm6qjqki1dh9ul3ul4ax.com...
"W kościele św. Karola Boromeusza na warszawskich Powązkach
rozpoczęła się po godz. 10.00 msza święta pogrzebowa posłanki
SLD Izabeli Jarugi-Nowackiej, która zginęła w katastrofie
samolotu pod Smoleńskiem. Mszę św. celebruje ks. Arkadiusz Nowak."

http://miniurl.pl/jaktrwoga

Ciekawa jest lista zalobnikow.
Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

--

 HeSk

Bo to jest zafajdany, załgany kraj. Kościół służy zawzsze władzy, nigdy narodowi...

boukun

Data: 2010-04-22 12:23:18
Autor: jedrus
Jak trwoga to do Boga ?
,[he®sk] pisze:

Ciekawa jest lista zalobnikow. Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

To ze miller wrocil do lsd wcale nie znaczy ze wraz z powrotem zakazal czlonkom do kosciola chodzic. Na pogrzebie Szmajdzinskiego niektorzy nawet umieli paciorek ;)
Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;) Zreszta podobnie jest z lezacymi plackiem w kosciele moherami. Jak jednej zwrocilem uwage zeby uwazala z palma bo mi lusterko   urwie, to dowiedzialem sie czyim synem jestem, ile razy i w co bylem jebany........ a jak jej jedna "babcia" zwrocila uwage, zeby wazyla slowa pod kosciolem, to ladnych pare kurew i krow tez jej sie dostalo.
:)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z TobÄ… leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a MokotĂłw jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 10:55:24
Autor: apr...
Jak trwoga to do Boga ?
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
,[he®sk] pisze:

> [...]

Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;) Zreszta podobnie jest z lezacymi plackiem w kosciele moherami. Jak jednej zwrocilem uwage zeby uwazala z palma bo mi lusterko   urwie, to dowiedzialem sie czyim synem jestem, ile razy i w co bylem jebany........ a jak jej jedna "babcia" zwrocila uwage, zeby wazyla slowa pod kosciolem, to ladnych pare kurew i krow tez jej sie dostalo.

ja tu nie widzę żadnej dychotomii, wszak religia k. i socjalizm wywodz± się z jednego korzenia pnia narodowego, to proste jak drut w kieszeni, szmal zarabiany pod płaszczykiem idei nie ¶mierdzi, może trochę czosnkiem.

Data: 2010-04-22 14:04:52
Autor: ,[he®sk]
Jak trwoga to do Boga ?
On Thu, 22 Apr 2010 12:23:18 +0200, jedrus <jedrus@nospam.btx.pl>
wrote:

> Ciekawa jest lista zalobnikow. > Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

To ze miller wrocil do lsd wcale nie znaczy ze wraz z powrotem zakazal czlonkom do kosciola chodzic.

 nie powiesz chyba, ze kwasniewski i jaruzelski zlamali zakaz ? ;o)

Na pogrzebie Szmajdzinskiego niektorzy nawet umieli paciorek ;)

 oleksy to normalne, byl ministrantem. zaskoczyl mnie kalisz.
 przykleknal, machnal pare razy "znak krzyza". czyzby rozpoczal
 kampanie prezydencka i liczy na glosy moherow? siwiec chyba ma
 przerabane za naigrywanie sie z papieza ale kto wie czy nie  wystawia wlasnie jego. rysiowi moze nie pozwolic mloda zona ;o)

Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;)

 swego czasu znalem tzw politycznego w wojsku. ateista od poczecia.
 jakiez bylo moje zdumienie kiedy po wielu latach zobaczylem go  z okazji swiat w 1-wszej lawce w kosciele. emeryt sie nawrocil ;o))

[...]

 kosciol nie zabrania uzywac "brzydkich slow". ma od tego cos co
 nazywa sie spowiedzia i rozgrzeszeniem. babinka wiec zgrzeszyla
 "slowem i uczynkiem" ale nie "zaniedbaniem" ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:50:43
Autor: jedrus
Jak trwoga to do Boga ?
,[he®sk] pisze:

 nie powiesz chyba, ze kwasniewski i jaruzelski zlamali zakaz ? ;o)

Oni chyba nie mieli szans zeby nalezec sie w tym towarystwie (sdpr i pzpr) wiec nie lapali sie na zakaz
Po prywatnej audiencji w papamobile pewnie kwas sie nawrocil ;)

 swego czasu znalem tzw politycznego w wojsku. ateista od poczecia.
 jakiez bylo moje zdumienie kiedy po wielu latach zobaczylem go  z okazji swiat w 1-wszej lawce w kosciele. emeryt sie nawrocil ;o))

To juz 20 lat jak przeszli na fuchy ministrantow kapelanow wojskowych ktorzy zajeli ich miejsce. Pamietam, jak ci co jescze wczoraj byli politycznmi, nastepnego dnia robili w klubach zolnierskich msze na rozkaz. Nie wazne jakiego wyznania byl zolnierz. Powstan, bacznosc, na msze marsz.

 kosciol nie zabrania uzywac "brzydkich slow". ma od tego cos co
 nazywa sie spowiedzia i rozgrzeszeniem. babinka wiec zgrzeszyla
 "slowem i uczynkiem" ale nie "zaniedbaniem" ;o)

Eeeee tam, ono moze z tych co tylko tak troche zaszla w ciaze ;))

Data: 2010-04-22 12:48:34
Autor: cyc
Jak trwoga to do Boga ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqp7gp$8at$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "",[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:p370t590go1htdacscm6qjqki1dh9ul3ul4ax.com...

[...]

W ogóle nie przypuszczałem, że ona jest katoliczk±. Bo jest?
Takiego wałkuna też by rodzina pochowała dopiero po mszy żałobnej.
Piotr

Smieszy mnie to , ze ludzi lewicy , ktorzy w tych trudnych dla kraju , spoleczenstwa a szczegolnie dla rodzin poleglych , chwilach wykazali najwiecej zwyklej ludzkiej wrazliwosci , wiecej niz inni w tym czesc kleru . Dziwi to , ze wytyka sie ich palcami palcami i ze robia to na ogol ci ( nie do Ciebie to pisze ) , ktorych dotad geby byly pelne Boga ale rownoczesnie falszu , klamstw , zwyklego zla , nienawisci i pogardy dla innych ludzi .
Wystarczy poczytac posty naszych  grupowych " katolikow " i "prawdziwych Polakow" .
Ludzie ci , tym razem rowniez Ty, nie sa w stanie zrozumiec tego , ze lewicowosc niekoniecznie jest tozsama z ateizmem , ze mozna byc wierzacycm a rownoczesnie lewicowcem . Dziwi to , ze katolik tego nie rozumie , znaczy ten pseudokatolik bo normalni rozumieja . Przeciez lewicowosc to wrazliwosc na ludzka niedole , na cierpienie , to szukanie sprawiedliwosci i rownego traktowania czlowieka niezaleznie od tego kim jest .
To sa idee idace rownolegle z tym czego uczyl Chrystus . Rozumiem to , ze mozna miec awersje do systemu  ale aby byc uczciwym to musi ona wynikac z zaszlosci z doswiadczen i z wypaczen systemu a nie samej ideologii , ktorej problemem nie jej moralnosc bo tej nic zarzucic nie mozna , problemem jest jej utopijnosc . Czy dlatego mozna nia i ludzi w nia wierzacych gardzic ? .

cyc

cyc

Data: 2010-04-22 16:29:29
Autor: cyc
Jak trwoga to do Boga ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqp9i7$41n$1news.onet.pl...

[...]

Smieszy mnie i dziwi to , ze ludzi lewicy , ktorzy w tych trudnych dla kraju , spoleczenstwa a szczegolnie dla rodzin poleglych , chwilach wykazali najwiecej zwyklej ludzkiej wrazliwosci , wiecej niz inni w tym czesc kleru . wytyka sie ich palcami palcami i ze robia to na ogol ci ( nie do Ciebie to pisze ) , ktorych dotad geby byly pelne Boga ale rownoczesnie falszu , klamstw , zwyklego zla , nienawisci i pogardy dla innych ludzi .
[...]

wersja poprawiona .Na chwile odszedlem od pisania a po powrocie tok mysli poszedl dalej bez przeczytania wczesniejszych stwierdzen .

cyc

Data: 2010-04-22 16:31:34
Autor: cyc
Jak trwoga to do Boga ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqpa1m$cfi$1speranza.aioe.org...

[...]

Hm, lepiej by ci to wyja¶nił Kogates...
To, żeby być katolem, nie wystarczy dobre, czerwone serduszko.
Piotr

Nic nie rozumiesz , ani z katolicyzmu , ani z lewicowosci .

cyc

Data: 2010-04-22 17:30:54
Autor: jedrus
Jak trwoga to do Boga ?
cyc pisze:

Nic nie rozumiesz , ani z katolicyzmu , ani z lewicowosci .

Darujmy sobie katoli bo to juz tysialecia ale jak zrozumiec w takim razie lewicowosc?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tob± leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 18:02:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak trwoga to do Boga ?

> Nic nie rozumiesz , ani z katolicyzmu , ani z lewicowosci .

Nauczaj, cycu. Ja zamieniam się w słuch/wzrok...
Piotr

   Nowy, wiec lepszy.  :-)

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-22 12:48:38
Autor: jadrys
Jak trwoga to do Boga ?
W dniu 2010-04-22 11:54, ",[he®sk]" pisze:
[...]

Nawet ty dajesz się nabrać na ta nazwę - SLD= lewica?

Data: 2010-04-22 14:04:52
Autor: ,[he®sk]
Jak trwoga to do Boga ?
On Thu, 22 Apr 2010 12:48:38 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Ciekawa jest lista zalobnikow.
> Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

Nawet ty dajesz się nabrać na ta nazwę - SLD= lewica?

 czyzby SLD bylo formacja prawicowa albo zrzeszala bylych
 ministrantow ? jeden oleksy jaskolki nie czyni...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 17:24:41
Autor: cirrus
Jak trwoga to do Boga ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqp9kq$47s$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-22 11:54, ",[heRsk]" pisze:
[...]

Twierdzisz że SLD= prawica?

--
stevep

Data: 2010-04-22 14:24:42
Autor: ColgatesBilly
Jak trwoga to do Boga ?
"",[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:p370t590go1htdacscm6qjqki1dh9ul3ul4ax.com...
[...]

A nie mowilem? Dziwka!
Nie dosyc ze znajdzie sie razem w tym satanicznym ksiedzem w piekle
( po upadku tego Babilonu) to jeszcze zdradzila najswietsze zasady lewicy.

 Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

Data: 2010-04-22 09:12:10
Autor: zbig
Jak trwoga to do Boga ?

ColgatesBilly napisał(a):

 Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

Paetz?

Data: 2010-04-22 18:14:43
Autor: u2
Jak trwoga to do Boga ?
W dniu 2010-04-22 18:12, zbig pisze:

ColgatesBilly napisał(a):

 Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

Paetz?

Czy to aby na pewno Polak ?

Data: 2010-04-22 19:32:26
Autor: ColgatesBilly
Jak trwoga to do Boga ?

Data: 2010-04-22 19:34:19
Autor: ColgatesBilly
Jak trwoga to do Boga ?

ColgatesBilly napisał(a):

 Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

Paetz?

tEN ZDAJE SIE.. WROBIONY, ale masz o tyle racje,
ze niejeden sie znajdzie...
I podobnie uwazam dzialanie tej watykanskiej machiny (solidarnosci zawodowej)
za haniebne i szatanskie.
Gdyby choc nauczanie mialo zwiazek z biblia...

Data: 2010-04-22 14:04:52
Autor: ,[he®sk]
Jak trwoga to do Boga ?
On Thu, 22 Apr 2010 14:24:42 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

Ciekawa jest lista zalobnikow.
Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

A nie mowilem? Dziwka!

 to, ze ci nie dala to zaraz "dziwka" ?
 nie potrafisz inaczej tylko bluzgac ?
 jak jakis menel albo zdegenerowany wyrostek.

Nie dosyc ze znajdzie sie razem w tym satanicznym ksiedzem w piekle
( po upadku tego Babilonu) to jeszcze zdradzila najswietsze zasady lewicy.

 tzn. ?

 Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

 a co z toba ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:25:01
Autor: ColgatesBilly
Jak trwoga to do Boga ?
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

[...]

My sie sami zbawiamy...

KoL

Data: 2010-04-22 18:41:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak trwoga to do Boga ?

<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> [...]

lewicy.

 tzn. ?

>  Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

   Dla wiary, czy dla uczynkow?

   AR

Data: 2010-04-22 20:05:51
Autor: ColgatesBilly
Jak trwoga to do Boga ?

<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> [...]

lewicy.

 tzn. ?

>  Biedron tez pewnie dobry katolik, wiec i odpowiedni ksiadz sie znajdzie

Z wiary... (stalo sie) male pozniej, bez uczynkow... dupa!  ;)

Jak trwoga to do Boga ?