Jak trwoga to do Boga ?

Data: 2010-04-22 12:23:18
Autor: jedrus
Jak trwoga to do Boga ?
,[he®sk] pisze:

Ciekawa jest lista zalobnikow. Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

To ze miller wrocil do lsd wcale nie znaczy ze wraz z powrotem zakazal czlonkom do kosciola chodzic. Na pogrzebie Szmajdzinskiego niektorzy nawet umieli paciorek ;)
Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;) Zreszta podobnie jest z lezacymi plackiem w kosciele moherami. Jak jednej zwrocilem uwage zeby uwazala z palma bo mi lusterko   urwie, to dowiedzialem sie czyim synem jestem, ile razy i w co bylem jebany........ a jak jej jedna "babcia" zwrocila uwage, zeby wazyla slowa pod kosciolem, to ladnych pare kurew i krow tez jej sie dostalo.
:)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z TobÄ… leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a MokotĂłw jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 10:55:24
Autor: apr...
Jak trwoga to do Boga ?
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
,[he®sk] pisze:

> [...]

Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;) Zreszta podobnie jest z lezacymi plackiem w kosciele moherami. Jak jednej zwrocilem uwage zeby uwazala z palma bo mi lusterko   urwie, to dowiedzialem sie czyim synem jestem, ile razy i w co bylem jebany........ a jak jej jedna "babcia" zwrocila uwage, zeby wazyla slowa pod kosciolem, to ladnych pare kurew i krow tez jej sie dostalo.

ja tu nie widzę żadnej dychotomii, wszak religia k. i socjalizm wywodz± się z jednego korzenia pnia narodowego, to proste jak drut w kieszeni, szmal zarabiany pod płaszczykiem idei nie ¶mierdzi, może trochę czosnkiem.

Data: 2010-04-22 14:04:52
Autor: ,[he®sk]
Jak trwoga to do Boga ?
On Thu, 22 Apr 2010 12:23:18 +0200, jedrus <jedrus@nospam.btx.pl>
wrote:

> Ciekawa jest lista zalobnikow. > Kwiat lewicy polskiej pochylony w religijnym oslupieniu.

To ze miller wrocil do lsd wcale nie znaczy ze wraz z powrotem zakazal czlonkom do kosciola chodzic.

 nie powiesz chyba, ze kwasniewski i jaruzelski zlamali zakaz ? ;o)

Na pogrzebie Szmajdzinskiego niektorzy nawet umieli paciorek ;)

 oleksy to normalne, byl ministrantem. zaskoczyl mnie kalisz.
 przykleknal, machnal pare razy "znak krzyza". czyzby rozpoczal
 kampanie prezydencka i liczy na glosy moherow? siwiec chyba ma
 przerabane za naigrywanie sie z papieza ale kto wie czy nie  wystawia wlasnie jego. rysiowi moze nie pozwolic mloda zona ;o)

Zreszta jak bylem piekny i mlody, gralem na kilku weseliskach rodzin czlonkow KC i musze powiedziec, ze te wesela odbywaly sie po slubie koscielnym ;)

 swego czasu znalem tzw politycznego w wojsku. ateista od poczecia.
 jakiez bylo moje zdumienie kiedy po wielu latach zobaczylem go  z okazji swiat w 1-wszej lawce w kosciele. emeryt sie nawrocil ;o))

[...]

 kosciol nie zabrania uzywac "brzydkich slow". ma od tego cos co
 nazywa sie spowiedzia i rozgrzeszeniem. babinka wiec zgrzeszyla
 "slowem i uczynkiem" ale nie "zaniedbaniem" ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:50:43
Autor: jedrus
Jak trwoga to do Boga ?
,[he®sk] pisze:

 nie powiesz chyba, ze kwasniewski i jaruzelski zlamali zakaz ? ;o)

Oni chyba nie mieli szans zeby nalezec sie w tym towarystwie (sdpr i pzpr) wiec nie lapali sie na zakaz
Po prywatnej audiencji w papamobile pewnie kwas sie nawrocil ;)

 swego czasu znalem tzw politycznego w wojsku. ateista od poczecia.
 jakiez bylo moje zdumienie kiedy po wielu latach zobaczylem go  z okazji swiat w 1-wszej lawce w kosciele. emeryt sie nawrocil ;o))

To juz 20 lat jak przeszli na fuchy ministrantow kapelanow wojskowych ktorzy zajeli ich miejsce. Pamietam, jak ci co jescze wczoraj byli politycznmi, nastepnego dnia robili w klubach zolnierskich msze na rozkaz. Nie wazne jakiego wyznania byl zolnierz. Powstan, bacznosc, na msze marsz.

 kosciol nie zabrania uzywac "brzydkich slow". ma od tego cos co
 nazywa sie spowiedzia i rozgrzeszeniem. babinka wiec zgrzeszyla
 "slowem i uczynkiem" ale nie "zaniedbaniem" ;o)

Eeeee tam, ono moze z tych co tylko tak troche zaszla w ciaze ;))