Jak trwoga to do Boga?!

Data: 2014-01-07 16:26:41
Autor: Mark Woydak
Jak trwoga to do Boga?!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/posel-artur-gorski-walczy-z-choroba-poszukuje-blizniaka-genetycznego/c0mn4

Jeden z komentarzy: " pełni, ja też pamiętam i byłam tym zszokowana, gdyż nie mogłam zrozumieć logiki tego posła, podczas odwołania prezydent Gronkiewicz - Walc leżał w szpitalu, nie myślał wówczas o swoim stanie zdrowia a jedynie o tym by dopiec pani Prezydent, i zażyczył sobie by do szpitala przywieziono mu urnę, aby mógł zagłosować, gdyż bardzo chce aby pani Gronkiewicz została odwołana, to jest tylko ułamek tego jak złym człowiekiem jest pan poseł, szkoda że nawet w tak trudnym dla siebie okresie życia nie stać go na rachunek SUMIENIA, i jako katolika wystąpienie z prośbą o odpuszczenie grzechów, mam nadzieję że myśli o swojej partii i chęci dokopania innym nie przeszkodzi mu w przeczytaniu tych wszystkich komentarzy, to dobra lektura i nauczka szczególnie dla tego pana, ale nie tylko bo i dla takich jak pan poseł."

Od zawsze twierdzę, że PiS to szumowiny!

MW

Jak trwoga to do Boga?!