Jak trzymacie swojego ... ? :>

Data: 2010-06-26 10:00:20
Autor: TGor
Jak trzymacie swojego ... ? :>
iPhona...

http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/steve-jobs-zle-trzymacie-swoje-iphoney,1,3311304,artykul.html

"Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w nowym iPhone’ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie „cudownego telefonu”, a jego użytkowników."

TG

Data: 2010-06-26 09:23:57
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:00:20 +0200, TGor napisał(a):

"Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w nowym iPhone’ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie „cudownego telefonu”, a jego użytkowników."

Jest już specjalny instruktaż jak trzymać prawidłowo:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs070.ash2/36860_135235533170105_100000509770192_326092_1323942_n.jpg
a nawet nowy slogan reklamowy:
http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/10x0625obv1241hold.jpg
oraz będą nowe reklamy:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs181.snc4/37365_135230423170616_100000509770192_326038_4488226_n.jpg

Ale zwieranie anteny impedancją ciała to nie jedyny problem:
http://gizmodo.com/5572947/if-you-have-these-iphone-4-problems-you-should-exchange-your-phone
- wadliwe czujniki zbliĹĽeniowe
- żółte przebarwienia na ekranie (Apple twierdzi, że to od kleju i ma
zniknąć)
- problemy z działaniem kamery
- zamienione klawisze głośności (niska jakość montażu + słaba kontrola
jakości)
- problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysują styki na karcie

do tego łatwe pękanie szklanych powierzchni przy upadku, co jest bolesne
zwłaszcza w przypadku digitizera. Otóż w 3GS był on bardzo częstą ofiarą
noszenia w kieszeni. Ale digitizer kosztował jakieś 12 dolarów (wraz z
narzędziami od razu), a wymiana zajmowała wprawnej osobie około 10 minut,
bo to pierwsza część jaką się zdejmuje, dostając się do czegokolwiek. I
tylko dwie śrubki.
W czwórce jest to OSTATNIA część (co jest jakby oczywiste jak dostęp jest
od tylnej strony). Trzeba zdemontować kompletnie wszystko, odkręcając około
30 śrubek i odpinając kilkanaście złącz. Co więcej - digitizer jest
sklejony z tym cudownym najlepszym na świecie LCD i póki co jest uważany za
integralną część. Z pewnością nie będzie kosztował $12 tylko conajmniej
$120, a jego wymiana to będzie conajmniej godzina.
Nawet jeżeli będzie sposób na wymianę samego digitizera, to jest on
sklejony żywicą z LCD (własnie ta żywica daje żółte plamy na ekranie) i
jego rozklejenie i późniejsze sklejenie będzie masakrycznie trudne.

A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
ze szklanych powierzchni.

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-26 10:31:28
Autor: TGor
Jak trzymacie swojego ... ? :>
On 2010-06-26 10:23, Waldek Godel wrote:

- żółte przebarwienia na ekranie (Apple twierdzi, że to od kleju i ma
zniknąć)
- problemy z działaniem kamery

Byłoo?! I "ktoś" się upierał, że tak jest dobrze, kolory cieplejsze. No ale wtedy żółty był cały ekran a teraz... cóż, chcieli zadowolić wszystkich.

- zamienione klawisze głośności (niska jakość montażu + słaba kontrola
jakości)

Może tak ma być? Zamienić jeszcze mikrofon z głośnikiem i nic nie zewrze...

- problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysują styki na karcie

A po co ktoś chciałby wyciągać kartę z najlepszego telefonu? No tu już przesadzili.

A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
ze szklanych powierzchni.

Waldku, JAKIEŚ wady to on ten telefon mieć musi...

TG

Data: 2010-06-26 10:37:46
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

"Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w
nowym iPhone'ie. Jak nietrudno się domy¶lić, wina nie leży po stronie
"cudownego telefonu", a jego użytkowników."

To 'co¶' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupi± bo przecież pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

[...]
oraz będ± nowe reklamy:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs181.snc4/37365_135230423170616_100000509770192_326038_4488226_n.jpg

Ale zwieranie anteny impedancj± ciała to nie jedyny problem:
http://gizmodo.com/5572947/if-you-have-these-iphone-4-problems-you-should-exchange-your-phone
- wadliwe czujniki zbliżeniowe
- żółte przebarwienia na ekranie (Apple twierdzi, że to od kleju i ma
znikn±ć)
- problemy z działaniem kamery
- zamienione klawisze gło¶no¶ci (niska jako¶ć montażu + słaba kontrola
jako¶ci)
- problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysuj± styki na karcie

Hmm, pewnie po weekendzie się odezwie ;))))))

Data: 2010-06-26 11:02:43
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:37:46 +0200, BaX napisał(a):

To 'co¶' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupi± bo przecież pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

no i tu jest ciekawostka - bo iPhone OS, czyli jak teraz nakazuj± wyznawcom
mówić iOS jest dobrym systemem (w odróżnieniu od popierdółek jak Android,
Bada czy WP7), uruchamia natywnie kompilowane aplikacje jak WM czy Symbian
oraz ma teraz mnóstwo aplikacji, dzięki działalno¶ci ko¶cioła. W iOS4
zlikwidowano też większo¶ć bezsensownych upiierdliwo¶ci, czyli mówi±c
inaczej, przestano go bezsensownie kastrować.
Konstrukcja też jest nienajgorsza obecnie, wystarczyło się skupić na
zapewnieniu dobrej jako¶ci. Zakończenie durnego limitowania sprzedaży
poskutkuje spadkiem cen - naprawdę mogliby teraz pozamiatać na rynku,
zwłaszcza przy paranoi Microsoftu z WP7.

Jeżeli cały ajfonowy underground zwi±zany z jailbreakowaniem i cydi± będzie
się rozwijał tak jak do tej pory, to za parę miesięcy może być jedyn±
sensown± alternatyw± dla starzej±cego się WM6.5, może oprócz Nokii N9
Może, ale na razie - jak widać powyżej - się nie zanosi.

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-28 09:10:26
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>
[...]

Nie mam zastrzeżeń do systemu, urz±dzenie samo w sobie jest dla mnie pomyłk±. Jako telefon beznadziejny, jako nawigacja bezużyteczny.

Data: 2010-06-28 09:13:34
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:10:26 +0200, BaX napisał(a):

Nie mam zastrzeżeń do systemu, urz±dzenie samo w sobie jest dla mnie pomyłk±. Jako telefon beznadziejny, jako nawigacja bezużyteczny.

o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-28 11:37:37
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

Nie mam zastrzeżeń do systemu, urz±dzenie samo w sobie jest dla mnie
pomyłk±. Jako telefon beznadziejny, jako nawigacja bezużyteczny.

o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do trzymania w dłoni podczas rozmowy.

Data: 2010-06-28 12:31:47
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:37:37 +0200, BaX napisał(a):

[...]

wróć.. Ľle zadałem pytanie - co takiego bezużytecznego?

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-28 14:13:28
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

[...]

Napisałem jako nawigacja, dla mnie bez AM, bezużyteczny.

Data: 2010-06-28 13:24:23
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:13:28 +0200, BaX napisał(a):

Napisałem jako nawigacja, dla mnie bez AM, bezużyteczny.

to napisz, że dla ciebie, bo ja na przykład zdecydowanie wolę tomtoma z
jego czytelnym ekranem niż naćkany ekran Ałtomałpy.
W dodatku z wielkiej czwórki smartfonowej (WM/Android/iPoo/Symbian) iPoo
klasuje się na drugim miejscu po WM pod względem dostępno¶ci oprogramowania
zaraz po WM.
Przynajmniej licz±c dostępno¶ć "dużych" programów plus AM. Android z dużych
ma tylko Navigona i iGo, ewentualnie CoPilota (jeżeli liczyć go do
"dużych")
iPoo ma Navigona, TomToma oraz iGo (no i CoPilota jeżeli go liczyć), ma
mieć też w jakiej¶ nieokre¶lonej przyszło¶ci Automapę (bo znany kiedy¶ i
tutaj Ojciec Dyrektor Rzecznik jest ortodoksyjnym wyznawc± jego golfowo¶ci,
żeby nie powiedzieć fundamentalist±)

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-28 14:58:01
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

Napisałem jako nawigacja, dla mnie bez AM, bezużyteczny.

to napisz, że dla ciebie, bo ja na przykład zdecydowanie wolę tomtoma z
jego czytelnym ekranem niż naćkany ekran Ałtomałpy.

Nie no sorry, ale co mnie obchodz± czyje¶ preferencje przy wyborze sprzętu dla mnie? Wła¶nie to w/g mnie jest główny powód 'popularnosci' IP, wszystkim się wydaje, że ten sprzęt jest dla nich bo wszędzie o nim mówi±. /nie ważne czy dobrze czy Ľle ale mówi±/

Data: 2010-06-29 18:50:44
Autor: J.F.
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w
[...]

Ale to napisz ze dla ciebie, subiektywnie, beznadziejny i bezuzyteczny.
Bo jak widac oprogramowania troche jest.

P.S. troche pianki montazowej, papier scierny, i pogrubisz :-)

J.

Data: 2010-06-30 09:39:44
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

[...]

Ale czy "troche" oprogramowania to wyznacznik użyteczno¶ci? Co mi z tysięcy bezużytecznych bzdetów w stylu piwa, cygara b±dz fleta?

Data: 2010-06-30 09:48:31
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Wed, 30 Jun 2010 09:39:44 +0200, BaX napisał(a):

Ale czy "troche" oprogramowania to wyznacznik użyteczno¶ci? Co mi z tysięcy bezużytecznych bzdetów w stylu piwa, cygara b±dz fleta?

Prawda. Ale za to s± uznawane za ¶wiatow± czołówkę TomTom, iGo oraz
Navigon. --
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-30 11:09:23
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

[...]

Zgoda, tyle że u nas nadal pod względem dokładno¶ci map chyba prowadzi AM.

Data: 2010-06-30 10:25:53
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Wed, 30 Jun 2010 11:09:23 +0200, BaX napisał(a):

Zgoda, tyle że u nas nadal pod względem dokładno¶ci map chyba prowadzi AM.

U Was we wsi? Możliwe... Bo w Polsce jest wiele miejsc, gdzie inne mapy bywaj± dokładniejsze, a
statystycznie różnice zbliżaj± się do pomijalnych. Zauważyła to sama firma
Aqurat, że na samej mapie przegraj±, id±c ostro w usługi online - Miplo i
traffic. Ale to nie jest temat na t± grupę.

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-30 12:26:10
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Zgoda, tyle że u nas nadal pod względem dokładno¶ci map chyba prowadzi AM.

U Was we wsi? Możliwe...

Hmm, a u Was we wsi co sie sprawdza, w razie jak bym musiał jechać?

Bo w Polsce jest wiele miejsc, gdzie inne mapy bywaj± dokładniejsze, a
statystycznie różnice zbliżaj± się do pomijalnych.

Statystycznie jeĽdziec i koń maj± po 3 nogi.....

Data: 2010-07-01 08:54:24
Autor: Jeremiasz
Jak trzymacie swojego ... ? :>
[...]

Ostatnio sprawdzałem systemy geolokalizacyjne oparte ma mapach elektronicznych i niestety, ale nawet połowy adresów (dodam, że s± to adresy firm, sklepów) nie ma na mapie (mapty Targeo, Zumi, Google). I nie s± to punkty ze wsi:-) - dziury w numeracji ulic, braki samych ulic itp. Swoj± drog± - na wsiach jest totalny dramat, o numerach domów mozna zapomnieć, rzadko kiedy s± ulice. Parę przykładów z brzegu (ciekawe czy AutoMapa by pokazała):

      POZNAŃ UL.KAMIENNOGÓRSKA 26  Brak numeracji domów na danej ulicy na planie miasta

      POZNAŃ UL.MARCINA ROŻKA 16  Brak takiego numeru na planie miasta (s± 15, 17, 18 itd.)

      POZNAŃ UL.KOSZALIŃSKA 3  Brak numeracji domów na danej ulicy na planie miasta

Data: 2010-06-29 18:48:25
Autor: J.F.
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c286d7b$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do trzymania w dłoni podczas rozmowy.

Ludzie lubia cienkie telefony. przy uchu trzymasz krotko, w kieszeni dlugo :-)

J.

Data: 2010-06-30 09:42:21
Autor: BaX
Jak trzymacie swojego ... ? :>

o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do trzymania w dłoni podczas rozmowy.

Ludzie lubia cienkie telefony. przy uchu trzymasz krotko, w kieszeni dlugo :-)

Ludzie lubi± niedzielne zakupy w marketach, ja nie.

Data: 2010-06-26 12:09:43
Autor: ALEX
Jak trzymacie swojego ... ? :>
W dniu 26-06-10 10:37, BaX pisze:
[...]

Ostatnio w telewizorni było info z premiery iPhone 4 w Tokio. Rekordzista czekał przed sklepem 33 godziny. A wszyscy tak podnieceni jakby zobaczyli drewniane 5zł w aerozolu ;->

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-06-28 13:06:17
Autor: qwerty
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8apt2p9f4fi6$.dlg@lepper.institute.com...
A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
ze szklanych powierzchni.

Zapomniałeś dodać, że nowy soft do iZłom muli urządzenie. ;)

Data: 2010-06-28 12:33:34
Autor: Waldek Godel
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:06:17 +0200, qwerty napisał(a):

Zapomniałe¶ dodać, że nowy soft do iZłom muli urz±dzenie. ;)

Nie zapomniałem, bo to dotyczy 3GS i iPodów.

Btw - ostatni dowcip: podobno Apple id±c za ciosem zmiany nazwy systemu na
iOS konsekwentnie zmieni i upro¶ci nazewnictwo sprzętu.
iPody touch będ± się teraz nazywały iTouch a telefony iDontouch

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-26 10:25:52
Autor: Motylek
Jak trzymacie swojego ... ? :>
Użytkownik TGor napisał:
[...]

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA :)

Data: 2010-06-27 11:59:50
Autor: Tomaszek
Jak trzymacie swojego ... ? :>
W dniu 2010-06-26 10:00, TGor pisze:
"Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w
nowym iPhone’ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie
„cudownego telefonu”, a jego użytkowników."

Jobs jest żałosny, ale zawsze był;)
--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^