Jak tu jest, teraz z nagrywaniem rozmow w Androidzie.

Data: 2017-02-05 12:15:31
Autor: mahe
Jak tu jest, teraz z nagrywaniem rozmow w Androidzie.
W dniu 2017-02-05 o 12:01, Marek pisze:
Kiedyś nie można było, ze względów ochrony prywatności nie było
połączenia audio gsm z wejściem kodeka audio smartfona. Nagrywała się
tylko osoba obslugujaca telefon. Teraz jest pełno aplikacji
nagrywających i o dziwo nagrywają rozmówcę. Jak to działa?? Coś się
zmieniło w konstrukcji czy po prostu te programy wyłapują mikrofonem
rozmówcę z głośnika?

Półtorej roku temu się tym tematem interesowałem i wyczytałem wtedy, że telefon musi mieć wspomniane połączenie audio fabrycznie znaczy się hardwarowo, bo nie wszystkie mają. Mój Samsung Galaxy Note 2 ma i działa mi bezproblemowo (aplikacja Automatic Call Recorder 5.23 firmy Appliqato).

--
mahe

Data: 2017-02-05 22:42:36
Autor: z
W dniu 2017-02-05 o 12:15, mahe pisze:
[...]

Łał :-)
Do tej pory nie było mi to potrzebne (i pewnie dalej nie będzie) ale się trochę zdziwiłem że nie mogę takiej banalnej rzeczy zrobić tak po prostu pstryk i już. :-)

XXI wiek i komputer w kieszeni a tu klapa :-)

A jak inne systemy. Na iosie czy wp też są problemy?

Data: 2017-02-06 11:20:58
Autor: kosmos
W dniu 2017-02-05 o 22:42, z pisze:
[...]

I tu się objawia wyższość Chińczyków nad "markowymi" produktami - Xiaomi Redmi Note 3 Pro (i pewnie inne tej marki) ma nagrywanie rozmów wbudowane w aplikację telefonu, dostępne jako opcja automatyczna lub włączana ręcznie. Co więcej, działa to także w przypadku korzystania z zestawu głośnomówiącego podłączonego przez Bluetooth.

Kiedyś czytałem (choć nie wiem, czy to prawda), że "markowi" producenci nie chcą funkcji nagrywania rozmów udostępniać, bo nie wszędzie jest takie nagrywanie zgodne z prawem. Więc na wszelki wypadek wyłączają wszystkim.

Dawno temu jak próbowałem na starszych telefonach, to na HTC Desire HD nie znalazłem żadnej działającej aplikacji, na SGS2 Plus znalazłem aplikację która działała prawidłowo (bodajże Total Recorder) ale od czasu do czasu zawieszała telefon niestety.

Windows Phone w ogóle nie udostępnia takiej funkcji (Microsoft nie daje zewnętrzym aplikacjom dostępu/uprawnień do potrzebnych elementów systemu) - tak przynajmniej wyglądała sytuacja rok temu.

Data: 2017-02-06 18:26:57
Autor: re
Jak tu jest, teraz z nagrywaniem rozmow w Androidzie.

Użytkownik "kosmos"

Windows Phone w ogóle nie udostępnia takiej funkcji (Microsoft nie daje
zewnętrzym aplikacjom dostępu/uprawnień do potrzebnych elementów
systemu) - tak przynajmniej wyglądała sytuacja rok temu.
-- -
W Windows Mobile 10 jest API do nagrywania rozmów, dostępne zarówno w najtańszych jak i najdroższych telefonach Lumia 550 i 950

Data: 2017-02-07 12:14:35
Autor: kosmos
Jak tu jest, teraz z nagrywaniem rozmow w Androidzie.
W dniu 2017-02-06 o 18:26, re pisze:

Użytkownik "kosmos"

[...]

Ooo, w takim razie przepraszam za ewentualne wprowadzenie w błąd (na usprawiedliwienie napiszę, że w Lumii 1020 na której opieram swoją wiedzę o Windows Phone najnowszą oficjalną wersją był WP 8.1).

Data: 2017-02-07 12:34:15
Autor: z
W dniu 2017-02-07 o 12:14, kosmos pisze:
w Lumii 1020 na której opieram swoją
wiedzę o Windows Phone najnowszą oficjalną wersją był WP 8.1).

Witaj bracie :-)
Próbowałeś zainstalować testowego insidera? Choćby po o żeby Tidal działał.
Podobno można ale jak już wybiorę wersję i każę pobierać to nic się nie dzieje. Utknąłem :-)

Data: 2017-02-07 18:50:17
Autor: re
[...]

No to właśnie niecały rok, w WP8 nie było tego API, a w WM10 API jest, ale też chyba nie wszystkie telefony zapewniają nagrywanie, pewnie od sprzętu zależy, ale skoro te dwa z zupełnie różnej półki zapewniają to takie wsparcie nie jest kwestią kasy.

Jak tu jest, teraz z nagrywaniem rozmow w Androidzie.