Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jak tu jest wszystko w porzadku...

Jak tu jest wszystko w porzadku...

Data: 2010-06-02 11:51:31
Autor: Pikolo
Jak tu jest wszystko w porzadku...
to ja jestem swiety... :/

10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk: "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy".
10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy".
10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można, to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg".
10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40 stopni, zniżanie 1500".
10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe".
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan potwierdza.
10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red].
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza: "Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej, z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada krótko: "Tak jest".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6".
10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą". Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce".
10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa.

Data: 2010-06-02 13:14:30
Autor: Stary Belfer
Jak tu jest wszystko w porzadku...

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu59j6$7j1$1inews.gazeta.pl...
to ja jestem swiety... :/

10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk: "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy".
10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy".
10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można, to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg".
10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40 stopni, zniżanie 1500".
10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe".
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan potwierdza.
10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red].
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza: "Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej, z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada krótko: "Tak jest".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6".
10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą". Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce".
10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa.
Wygląda na to, że wieża do ostatniej chwili prowadziła samolot do lądowania, bez żadnych uwag i zastrzeżeń.
Błąd, zaniedbanie czy sabotaż?
AC

Data: 2010-06-02 15:47:19
Autor: Pikolo
Jak tu jest wszystko w porzadku...

"Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:hu5eek$lb7$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu59j6$7j1$1inews.gazeta.pl...
to ja jestem swiety... :/

10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk: "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy".
10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy".
10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można, to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg".
10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40 stopni, zniżanie 1500".
10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe".
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan potwierdza.
10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red].
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza: "Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej, z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada krótko: "Tak jest".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6".
10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą". Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce".
10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa.
Wygląda na to, że wieża do ostatniej chwili prowadziła samolot do lądowania, bez żadnych uwag i zastrzeżeń.
Błąd, zaniedbanie czy sabotaż?
AC

Wyglada na to, ze albo celowa robota albo mega-zaniedbanie na wiezy. No i pozostaje jeszcze to, ze po komendzie "odchodzimy" dalej ida w dol i ostatnie chwile "bez" I pilota - czy to mozliwe, ze wtakiej sytuacji nie odezwalby sie ani slowem? Moze krzyczal np: "NIE MOZEMY SIE PODNIESC", NIE MAMY STEROWNOSCI" albo cos w tym stylu... To tlumaczyloby wyciecie tych slow ze stenogramu...

Jak tu jest wszystko w porzadku...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona